TÄÄ ON OIKEESTI TÄRKEETÄ!!!!
Kuis menee? :)
Mul on tylsää...
NYT KAIKKI LUKEE !!!!!!!!!!!
10
81
Vastaukset
- Tositärkeetävai
Mul kuuluu ihan hyvää. Mut oon yksin kotona joten on myös tylsää...
- masentaa_
Oli tosi tärkeetä X)
- Tositärkeetävai
Onhan se xD
- Tositärkeetävai
Tärkeempää ainakin kun joku "pissahätä automatkalla", ehkä..
- näinollenaikahyvin
Kitos kysymästä, vaikkei se henkilökohtaisesti minulle ollutkaan tarkoitettu niin saa siitäkin pienen kipinän sitä tunnetta, että joku välittää.
Ja niin noh kummoisempaa vastausta en voi tarjota, huonosti menee. Ajattelen että olisi helpompaa kun en jonain päivänä enää heräisi, eloton ruumiini vain uinuisi sängyllä riutuneen sieluni lähdettyä etsimään kuollutta koiraani sinne, minne eivät pääse sellaiset joisen suonissa veri vielä virtaa, minne pääsevät vain ne jotka ovat syystä tai toisesta kahlinneet ruumiinsa menneeseen ja karannut elämästä ilman sydämen sykettä. En löydä kunnollisia sanoja kuvaamaan tunteita sisälläni joita kukaan ei ulos näe eikä ymmärrä, en jaksa elää minulla ei ole tarkoitusta, kukaan ei välitä, olen ulkopuolinen vaikka koitan olla mukana, silti olen hylätty ja tuupattu arkkuun henkisesti vaikka fyysisesti voin vielä tuntea pakkasen paleltavan kehoani ja veden raikastavan kasvoni. Henkisesti olen kuollut, veressäni ei virtaa enää elämää, se on pimeää ja kuollutta.- masentaa_
:/ kuulostaa vähän turhanki tutulta... mut voimia sulle
- Spaghet
Tunnen oloni spaghetiksi
- Wealtheow
Moi spagetti
Hyvin menee. Kuten aina. :)
- masentaa_
Kiva kuulla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769