Hyvä huomen

kerrallaan

Naapurista kuului ulos menon ääniä ja puhelin korttiin kadottaa suljin liittymän. Hiljaisuus oli korvia hivelee nautinto, joka illan kuluessa oli harvinaista. Kun välien jätti auki, kuului hiljainen ääni, joka oli häiritsevä. Oli siis pidettävä ovet kiinni ja ääni oli poissa ja hiljaisuus rikkomatta. Aamulla naapuria voi katsoa kasvoihin ja toivottaa hyvää än tahtoisesti huomenta, molemmin puolin. Roskia vedessä roskiksista löytyi tv, johon oli ammuttu parikymmentä kertaa ja vedetty keskeltä kirveellä takalwvyä myöten halki koko kone. Naapuri hermostui yksinäisyyteen ja toisiin ihmisiin ja hajotti oman tv:sä, ja rauha palasi hajotuksen jälkeen heti taloon. Kukaan ei loukkaantunut ja hermostui meni ohi aamuun mennessä. Näin päättelen saman roskikseen käyttäjänä. Naapurit ovat hyvän tahtoisin toisiaan kohtaan. Haukutaan, mutta ei tulla silmille. Mitä nyt uhitellaan, naiset varsinkin. Miehet ovat hiljaa. Seinäkaappikello soivat ympäri taloa ja rapu asukas kärsii äänien vuoksi usein jomottavasta päänsärystä. Kun kellon soi, niin naapurin mukaan se kuuluu kiviseinän läpi ja muutama muu kello myös eri tasoilla kerroksia. Lopulta rouva äly mennä lääkärille ja sai kuulla aivihermojen silmien takana ja silmissä rasitteena liian valvominen ja väärän käytön takia ja tämä stressin kanssa sai aikaan säryn. Onneksi lääke löytyy ja rouva saa avun. Näin jokaisen elämä on tasapainossa tämän päivän. Huomiselle on huomisen huolet, nyt eletään päivän kerrallaan.

4

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapumies_

      Siis rapu on asukas.

    • Lääkitys

      Sekavaaa tekstiää.

    • tervehtivätnaapurit

      Mitäs minä, tarkoitin, että naapuri hermostui omiin päivinä ja lakkasi tervehtimässä, alkoi nalkutetaan sekä rouva että herra. Häviten kännykkäsi sim-kortin ja suljin liittymän ja tietysti syytinki naapuria itsekseni. No, piti tehdä vastarintaa kun kiukku nousi, joten kellolla tein sitä ja sain aikaan paljon. Nyt sitten tervehtivät taas.

    • hiljainenääni

      Kiva kertomus. Sopii kertoa lisää mielikuvitusjuttuja. Täällä meillä päin minä kyllästyin jatkuviin kovaäänisiin patterikelloihin seinällä ja hiljensin ne. Kyllä vanhan ajan yksi käsin vedettävä on jotain muuta, kuin kirkuva rakkine, joka hajottaa korvat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe