Rakastuin vankiin

KK-3

Tuli sitten fudut. Rakkauden vuoksi. Olin vartijana vuoden. Sinä aikana rakastuin tulisesti. Löysin osastolta elämäni miehen. Vähän flirttaillen. Ei mitään väliä! Ei se työpaikka ollutkaan lopun elämääni työpaikka. Tiedän sen nyt. Minulle on tärkeintä oma terveys ja se että minulla on hyvä olla. Nyt minulla on hyvä olla, kun mies pääsi koevapauteen. Pitäkää paska vankilanne. Puhukaa vaan selän takana jos haluttaa. Minua ei kiinnosta enää.

8

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20-16

Kerro toki potkujen todellinen syy. Se tuskin oli pelkästään rakkaus.

• Älytöntä

On se varmasti ollut todellinen syy. Rise ei hyvällä katso työntekijän ja asiakkaan/vangin läheisiä välejä. Tätä tapausta sen paremmin kuitenkaan tuntematta.

• rgrgqgrgrgrgrgrqe

Jos hyvää elämää halajat, älä vaan pety sen uuden vankiheilasi kanssa. Hän tuskin istui syyttömänä vankilassa muiden kuin omasta mielestään. Sinä voit olla heilasi heilasi seuraava uhri joka jää maksamaan hänen petoksistaan.

• Elips

Aarniokin syytön vain omasta mielestään ja kun hän vapautuu niin hänkin on aina loppuelämänsä kelvoton sinun mielestäsi.

• Riksu2015

jahas. se meni niinku piti

• Eiainut

Nainen meni poliisin kans yhteen ja nyt on hengetön, että sillai siin kävi.

• Anonyymi

Liekö ollut epäilyksiä taikka havaintoja kun vangkinwardija on vangkin kanssa sutinoissaan.

• Anonyymi

Miähiä ovat tämän karun tarinan kaikki osapualet. Vangkia homottoo ja wardija pomottoo!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      315
      11220
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      31
      3436
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      79
      3037
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      95
      2741
    5. 89
      2611
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      154
      2331
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      271
      2223
    8. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1471
    9. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1445
    10. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      140
      1366
    Aihe