Rakastuin vankiin

KK-3

Tuli sitten fudut. Rakkauden vuoksi. Olin vartijana vuoden. Sinä aikana rakastuin tulisesti. Löysin osastolta elämäni miehen. Vähän flirttaillen. Ei mitään väliä! Ei se työpaikka ollutkaan lopun elämääni työpaikka. Tiedän sen nyt. Minulle on tärkeintä oma terveys ja se että minulla on hyvä olla. Nyt minulla on hyvä olla, kun mies pääsi koevapauteen. Pitäkää paska vankilanne. Puhukaa vaan selän takana jos haluttaa. Minua ei kiinnosta enää.

8

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20-16

Kerro toki potkujen todellinen syy. Se tuskin oli pelkästään rakkaus.

• Älytöntä

On se varmasti ollut todellinen syy. Rise ei hyvällä katso työntekijän ja asiakkaan/vangin läheisiä välejä. Tätä tapausta sen paremmin kuitenkaan tuntematta.

• rgrgqgrgrgrgrgrqe

Jos hyvää elämää halajat, älä vaan pety sen uuden vankiheilasi kanssa. Hän tuskin istui syyttömänä vankilassa muiden kuin omasta mielestään. Sinä voit olla heilasi heilasi seuraava uhri joka jää maksamaan hänen petoksistaan.

• Elips

Aarniokin syytön vain omasta mielestään ja kun hän vapautuu niin hänkin on aina loppuelämänsä kelvoton sinun mielestäsi.

• Riksu2015

jahas. se meni niinku piti

• Eiainut

Nainen meni poliisin kans yhteen ja nyt on hengetön, että sillai siin kävi.

• Anonyymi

Liekö ollut epäilyksiä taikka havaintoja kun vangkinwardija on vangkin kanssa sutinoissaan.

• Anonyymi

Miähiä ovat tämän karun tarinan kaikki osapualet. Vangkia homottoo ja wardija pomottoo!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      113
      11875
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      147
      4377
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      117
      4092
    4. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      457
      4091
    5. 68
      3666
    6. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      54
      2828
    7. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      46
      2817
    8. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      20
      2619
    9. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      2049
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      19
      1622
    Aihe