Tuli sitten fudut. Rakkauden vuoksi. Olin vartijana vuoden. Sinä aikana rakastuin tulisesti. Löysin osastolta elämäni miehen. Vähän flirttaillen. Ei mitään väliä! Ei se työpaikka ollutkaan lopun elämääni työpaikka. Tiedän sen nyt. Minulle on tärkeintä oma terveys ja se että minulla on hyvä olla. Nyt minulla on hyvä olla, kun mies pääsi koevapauteen. Pitäkää paska vankilanne. Puhukaa vaan selän takana jos haluttaa. Minua ei kiinnosta enää.
Rakastuin vankiin
8
400
Vastaukset
- 20-16
Kerro toki potkujen todellinen syy. Se tuskin oli pelkästään rakkaus.
- Älytöntä
On se varmasti ollut todellinen syy. Rise ei hyvällä katso työntekijän ja asiakkaan/vangin läheisiä välejä. Tätä tapausta sen paremmin kuitenkaan tuntematta.
- rgrgqgrgrgrgrgrqe
Jos hyvää elämää halajat, älä vaan pety sen uuden vankiheilasi kanssa. Hän tuskin istui syyttömänä vankilassa muiden kuin omasta mielestään. Sinä voit olla heilasi heilasi seuraava uhri joka jää maksamaan hänen petoksistaan.
- Elips
Aarniokin syytön vain omasta mielestään ja kun hän vapautuu niin hänkin on aina loppuelämänsä kelvoton sinun mielestäsi.
- Riksu2015
jahas. se meni niinku piti
- Eiainut
Nainen meni poliisin kans yhteen ja nyt on hengetön, että sillai siin kävi.
- Anonyymi
Liekö ollut epäilyksiä taikka havaintoja kun vangkinwardija on vangkin kanssa sutinoissaan.
- Anonyymi
Miähiä ovat tämän karun tarinan kaikki osapualet. Vangkia homottoo ja wardija pomottoo!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417367Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393801Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172158- 321400
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261397- 321354
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3361175Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141992Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23928Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7897