kuinka hirmuiset jonot louvreen on heinäkuussa? olen silloin lastenvahtina pariisissa ja vapaapäivänä olisi hieno käydä katsomassa mona lisaa...
louvre
3
658
Vastaukset
- pitkät.
Mene heti aamusta, niin muut turistit on vielä bussissa tulossa sinne. Käy myös egyptiläisellä osastolla, se on hieno.
- KPy
Viime kesänä pääoven jono puolilta pävin läpi reilussa puolessa tunnissa. Vähän nopeamminkin olisi ilmeisesti päässyt, jos olisi opetellut käyttämään lippuautomaattia.
Sisään pääsee myös sivuovilta, joissa ei välttämättä ole jonoa ollenkaan. Mielestäni ainakin joen puoleisella sisäänkäynnillä oli myös lippukassa, yhdellä toisella ovella näytti olevan vain vartija ja annostelija. Sisään pääsi, jos lippu oli jo ostettuna.- coloria
Kyllhän sinne jonoa on tosiaan vasta aamuisen jälkeen, mutta voi sitä ryysistä sit sen monaliisan ympärillä... mutta kannattaa ehdottomasti käydä ja viettää aikaa sit runsaasti tutustumalla muihinkin museoihin pariisissa. Jos haluat kokea jonkin sykähdyttävän elämyksen, mene cluny:n museoon. Se elämys ei minulta ainakaan unohdu, mun piti samalla matkalla käydä siellä toistamiseen..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745