Naiset vietelkää pukki !

uroskauris

Arvoist naiset olkaa edes Joulu aattona viehkeitä,vietteleviä.Pukeutuukaa korsettiin,sukkanauhaliiveihin,halkiohousuihin,verkkosukkiin ym ym,niin pysyy pukin mieli virkeänä ja halukkaana.Kukapa jaksaa ilta illan perään katsoa sitä tuttua näkyä,nainen flanelisessa pyjamassa,sukat makkarassa,naiset tehkää suhteen piristämikseksi kaikki voitava ennen kuin on liian myöhäistä!Kaikille sex naisille HYVÄÄ JOULUA PUKIKASTA UUTTA VUOTTA!!

8

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulumuorikka

..pukin tähän hätään löytäisi että voisi sille itsensä viehkeäksi ja vitteleväksi laittaa.

• sinne arvoisien naisten pukiksi näin Jouluna muka pääsisi kun eivät huoli sinkkupukkia muulloinkaan.

• Joulumuorikka

..alkaa valmistelut seuraavaa joulua varten, eihän sitä kukaan näin äkkiseltään voi vierasta pukkia ottaa, katsotaan sitten vuoden päästä uudelleen kun tutustutaan.
        Hyvää joulua sinullekkin.

• Minkä takia
        Joulumuorikka kirjoitti:

..alkaa valmistelut seuraavaa joulua varten, eihän sitä kukaan näin äkkiseltään voi vierasta pukkia ottaa, katsotaan sitten vuoden päästä uudelleen kun tutustutaan.
        Hyvää joulua sinullekkin.

Pihtaat ?
        Jos mieles tekee?

• Mutsi56

Heti viettelen Pukin, kun on trimmannut itselleen pyykkilauta vatsan ja on muutenkin timmissä kunnossa.

• sitä kaikkeahan minä juuri olenkin, niin että oi missä viivyt sä viel?

• Mutsi56
        sitroen kirjoitti:

sitä kaikkeahan minä juuri olenkin, niin että oi missä viivyt sä viel?

Tulenhan minä...Omani tuolla jo oottaa.. poroineen ja sarvineen.

• Mutsi56 kirjoitti:

Tulenhan minä...Omani tuolla jo oottaa.. poroineen ja sarvineen.

mulle aina käy... Viuhka käy, kun vierestä viedään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      169
      2607
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      737
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      722
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe