soveltuuko ex hupakko vaimoksi

Matti-57

Mulla on ollut Pietarissa vakihutsu jota olen käynyt hoitelemassa kohta 6 vuotta. Nyt menty siihen pisteeseen että olisi valmis mulle akaksi. Onko muilla kokemuksia miten entinen huora soveltuu vaimoksi?

18

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä siitä hyvä vaimo tulee. Tietysti pitä miettiä miten hän osallistuu perheen elannon hankintaan.
      Terveisin kokemusta on.

• Matti-57

Kiitos rohkasusta. Vähän arvelluttaa sekin pysyykö sit uskollisena kun on tottunut hässimään useemmankin ukon kanssa päivässäkin. Tähän asti ollut mulle yks hailee mut jos oma akka nii en suostus

• hohhoijaajuurakkaus

Omituinen logiikka sulla.. eihän sen omaisuuttas ole, enempikin julkista tavaraa jos asiaa enempikin pohtii. Ehkä sun syytä on muija valmis lopettamaan huorailut vaikka joutus lattioita kuuraamaan rahapulassa.. todennäköisesti ei varmasti. Jos sulla varaa elättää sitä niin varmaan ei syytä huorailla ellei nynfo mut mikä pointti sitte ottaa joku ex horo tohon joka ei muuta mieti kuin taloudellista turvaa susta.

Et kai nyt oikeesti niin tyhmä ole et luulet siinä jotakin rakkautta olevan. Mieti ny vähän, äijää käyny pumppaamassa sitä vuosikaudet ja sä olet vain yks niistä "lahnoista" tai "turskista" niinkuis huorat asiakkaista ajattelevat.

• pahuksentypotukset

..Ehkä sun syytä KYSYÄ SILTÄ onKO muija valmis..

• rakastunut_miesss

En tiedä, mutta tekisi mieli kokeilla. Tapasin nimittäin maailman kauneimman Thaitytön viime jouluna Phuketissa, oli silloin 19v, oltiin yhdessä 2 viikkoa, lähdin häntä tapaamaan uudestaan viime kesänä kolmeksi viikoksi ja nyt on jo sovittu että menen jouluna taas kolmeksi viikoksi häntä tapaamaan, lennot jo varasin.

Hän täytti 20 viime kuussa, uskomattoman kaunis, vaikka olen käynyt Thaimaassa jo tusinan kertaa viimeisen 15 vuoden aikana ja nainut 50 tyttöä, hän on ensimmäinen ja ainoa johon olen koskaan siellä rakastunut, jostain syystä hän vain on täysin eri sarjaa kuin tavanomaiset thaitytöt.

Niin hullulta kuin se kuulostaakin, haluaisin ottaa riskin ja kokeilla voisiko tästä tulla mitään, vaikka hän on vasta 20 ja minä 48.

• älälhullujapuhu

Älä tee ittestäs typerystä rahtaamalla sitä kotosuomeen, rahan perään se ainostaan on. Panet sitä aikas ja sitte vaihdat maisemaa..

• katotaa_ny
        älälhullujapuhu kirjoitti:

Älä tee ittestäs typerystä rahtaamalla sitä kotosuomeen, rahan perään se ainostaan on. Panet sitä aikas ja sitte vaihdat maisemaa..

Niinhän siinä varmaan käy, vielä kerran pari käyn tyttöä katsomassa, sitten otan järjen käteen. Tosin tässä iässä ei enää ole paljon menettämistä, joten sinänsä se ei haittaisi vaikka tytöstä perillisenkin tekisi.

• Suominainen2

Olen naisena ajatellut melko yksipuolisesti thai- naisista ja heidän motiiveistaan. Kuitenkin taloyhtiössämme asuu todella söötti, mukava Thaimaasta oleva nainen joka juuri sai miehensä kanssa lapsen ja nainen on aina yhtä aurinkoinen, kaikesta päätellen ovat erittäin rakastuneita. Ei pahaa sanottavaa. Myös Thaimaalaisten kanssa tehnyt töitä ja ahkeria ovat. Mutta kaikkeen kansaan mahtuu aina se joku häpeäpilkku niin sanotusti, niin meistä suomalaisistakin.

• Martinman

Kun saa avioliiton kautta kansalaisuuden voi lempata ukon ja lähtee tuet pyörimään. Mies munaa itsensä sukulaisten ja tuttujen edessä. Kylmä todellisuus joka monelle käynyt.

• Nusuttelija

Kerran huora, aina huora. Kyllä tälläisellä "vaimolla" on todella matala kynnys pettää, kun elämä ei arjen astuttua kuvioihin olekaan enää niin jännää. Alemman elintason maasta tuleva ajattelee puhtaasti omaa etuaan, olet hänelle pelkkä ponnahduslauta parempaan elämään. Älä hyvä mies pahoita mieltäsi.

• Suominainen2

Venäläisistä naisista valitettavasti olen kuullut aika paljon pettymyksen katkeria sanoja. Heille koti on vain oleskelupaikka, meikit ja tekokynnet jne. ovat tärkeämpiä. Näin olen kuullut. Mutta voi olla, että teen väärin puhumalla venäläisistä naisista näin suht yleistäen mutta myös venäläisten kanssa olen tehnyt töitä- ei toiminut. Syyt ovat monet, en viitsi lietsoa riitaa tällä sivulla. Mutta kaikkea hyvää jos kaikki toimii ja niin edelleen.

• Suominainen2

P.s. Jos välität tästä ihmisestä, miksi kutsut häntä hutsuksi?

• jarkkopoitsu

Ehkäpä ei ole loukkaus tässä yhteydessä sanoa hutsuksi jos se sattuu olemaan ihan oikeesti hänen ammatti. Kannattaa varmistaa ihan suomessa lääkärissä ettei ole tauteja30, hiv tosi yleinen tuolla ja iso osa ei edes tiedä kantavansa sitä ja jos vetää kamaa niin pysy erossa

• Suominainen2

Sanon nyt tässä, että olin siivoojana Helsingin isossa firmassa monia vuosia sitten. Thaimaalaiset kollegat ihan ok, venäläiset- tuli paljon firmalta valituksia- jälki huonoa. Vieläkin Thai tyttö naapureinamme ja kovin hyvältä äidiltä vaikuttaa, käy kävelyllä ja aina yhtä aurinkoisesti tervehtii :-)

• jospajospakin

Joissakin tapauksissa hupakko voi olla hyvä perheen vaimo tai jopa äiti, on tutkittua asia, että entinen hupakko pitää ammattinsa avioliitosta huolimatta, mutta hän tekee sen salaa. Jos mies on vähänkin mustasukkainen ero on edessä.
      Miten pitkällä suhde ratkaisee tulevan.
      Minullakin on venäläinen kirjoituskaveri ollut jo 2vuotta Kaunis ja nuori väittää ettei venäläisistä ole muuta kuin vodkaa ja huumeita käyttämään.
      Nyt hän sitten rohkaisi ja pyysi aika suuren summan rahaa tullakseni luokseni Joulua viettämään. Summa on suuri kun pitää hankkia passi,viisumi, junaliput, vaatteita, kenkiä, ym ym.
      Vastasin etten lähetä, jos lähettäisin et tulisi koskaan tänne asti.

Saa nähdä vietänkö joulun yksi kämpässäni.!!!!!!!!!
      Ruokaa on ja kunttilöitä jos sinua kiinnostaa viettää joulu kanssani Vastaa.

• Miksieimuka

Näkyyhän tuo soveltuvan, minulla on ollut vaimona jo 10 vuotta nainen jonka tapasin Helsingissä ravintolassa rahaa vastaan itseään myymässä, aina Hki:ssä käydessä varasin hänet itselleni vierailun ajaksi,asuin hänen luonaan ja maksoin palveluksista 2-3 vuoden ajan, siinä sitten rakastuttiin ja hän lopetti huoraamisen ja nyt ollaan naimisissa ja meillä on 2 kouluikäistä lasta ja vaimolla vakituinen työpaikka, tosin hän on aivan supisuomalainen mutta miksi se ei muka toimisi myös venäläisen kanssa, tuskimpa se huorana toimiminen on kenestäkään naisesta se haaveiden ammatti.

• Suominainen2

Voitko rehellisesti sanoa itsellesi, ettei vaimosi entinen ammatti haittaa?

• Onnellinenaviomies

Olen ollut 19 vuotta naimisissa. Seurusteluaikana vaimoni kertoi hankkivansa rahaa maksullisena ja asiakkaitakin arvioi olleen satoja, ehkä 300 oli likelle. Ei tämä minua haitannut, päinvastoin koin sen jopa jotenkin kiihottavaksi.
      Hänellä olikin jo akateeminen tutkinto ja tekee omaa tutkimustyötään. Minä pyöritän omaa pientä yritystäni. Kolme lastakin on saatu tehtyä.
      Mielestäni elämme kaikin puolin varsin onnellista elämää ja katson olevani varsin onnekas kun hänet sain.
      Jos vaihtoehtona olisi ollut vain muutaman miehen kokenut, tai pahimmillaan täysin kokematon, ei suhteemme olisi toiminut.
      Mielestäni kaikki suhteet kasvattavat ihmistä, se antaa kykyä ymmärtää toista, avarakatseisuutta, viisautta ja ennen joukkoa sillä pääsee eroon "mielen syövästä" eli mustasukkaisuudesta. Nuori kokematon kumppani on ensimmäiset vuodet lapsi, joka yrittää pitää kumppanistaan kiinni vartioimalla hänen tekojaan. Mustasukkaisuus menee helposti jo sairauden puolelle. Jos ulkopuolisia suhteita ei saa edes avioliitossa, sairaus tahtoo jäädä pysyväksi ja särkee suhteen.
      Minun ohje on että poista mustasukkaisuus itsestäsi. Sen voi poistaa vain itsestä, ei toisesta. Se lähtee siedätyshoidolla. Ensin tuntuu pahalta, mutta pian huomaat että ei tässä käynytkään kuinkaan. Pikkuhiljaa järki korvaa mustasukkaisuuden ja koko loppuelämäsi on helpompaa. Tämä kannattaa tehdä, koska muutoin kärsit koko loppuelämäsi.

Ota vaimo joka on hyvin kokenut. Hän on viisas ja ymmärtäväinen. Hän ei ole myöskään mustasukkainen.
      Ykkösvaimon voit saada vain hupakosta. Jos luontosi ei tuohon pysty, niin sinä itse kusetat itseäsi ja myös lopullinen häviäjä olet sinä itse.
      Ei kannata antaa omille ja yleisille asenteille liikaa valtaa. Niiden varaan ei voi elämää rakentaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2198
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      189
      1807
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      56
      1432
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      168
      1222
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1198
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1016
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      912
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      887
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      831
    Aihe