Käytössä on Microsoft Officen Word 2002 Fi, ja käyttöjärjestelmä Win XP Pro Fi.
Joskus yllättäen tekstiä korjaillessa käy niin, että kun olen poistanut jotain ( en muista oliko Delete – vai BackSpace – näppäimellä), ja yritän lisätä jotain lauseen keskelle, niin sitä mukaa kun kirjoittaa uutta tekstiä, häviää oikealta puolelta kirjain kerrallaan tekstiä. Aivan kuin painaisi delete-näppäintä samalla kun kirjoittaa uutta.
Mistä moinen kytkeytyy ja miten sen saa pois ?
Kysyy: tiedosta kiitollinen.
Sanan lisäys poistaa tekstiä…..
13
5680
Vastaukset
- Bits©
Näppiksessä on näppäin, jossa lukee "Insert". Tällä vaihdetaan "Insert" ja "Overwrite"-tilan välillä, nyt on käynnissä "Overwrite".
- Tiedosta kiitollinen
Kiitos Hmh...Bits, vähäisellä kokemuksella en muistanut tuota. Ilmeisesti huolimaton delete näppäimen käyttö aiheutti sen.
Kiitos vielä, ja hyvät loppuvuodet ! - Ex-pertti
Olipa apua minullekin tuosta tiedosta. Siispä kiitän minäkin oivaa neuvon antajaa! =)
- Anonyymi
Ex-pertti kirjoitti:
Olipa apua minullekin tuosta tiedosta. Siispä kiitän minäkin oivaa neuvon antajaa! =)
Linuksissa oli kirjaimet ihan sekaisin!
- jajak
Vielä 12 vuotta myöhemminkin hyvä vinkki.. Kiitos!
- Aleksi017
Kiitoksia vastaajalle, tämä tieto auttoi! :)
- happpppy
Jee! Kiitos tiedosta näin 14 vuoden jälkeenkin :D
- tohelo
Toimii edelleen, että kiitosta vaan! :D
- Turbo-Urpo
Et voi olla tosissasi, avaushan on jo 444439860s vanha.
- Lettutaikinaonhyvää
Auttoi minua nytkin ;)
- Anonyymi
Ei auta insertin painaminen. Tekstiä tuhoutuu samalla mitalla kun kirjoitat.
Mikä Word paskan tilalle ??? Jokin kansantajouisempi ohjelma, joka toimii.
Excelillä ei viitsisi kirjoitella mutta sillä toki saa sanat ja rivit järjestykseen. - Anonyymi
Kiitos, toimii vielä tällä vuosikymmenellä.
- Anonyymi
Vieläkin toimii :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!
https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!3555447Nakkilassa on raiskattu wanhus
Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )193745Haluaisin tietää miten sulla menee
Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(951593Natoon liittymisen hinta kova.
Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht3711420Totuus on että
Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j421415Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..
Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k1671314Mikamika missä mika
Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter111259- 531229
Aiotko saattaa sen loppuun
..mikä on meillä pahasti kesken..ja milloin...en jaksa odottaa enää..54920- 39906