http://keskustelu.suomi24.fi/t/13810708/pihtiputaalla-kummittelee
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13869935/pihtiputaalla-kummittelee2
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13875250/pihtiputaalla-kummittelee3
mukava piikitellä tietämätöntä.
Pihtiputaalla kummittelee4
161
956
Vastaukset
- kurmu
Onko ihan oikeasti kaikissa hoitopaikoissa paikat täynnä?
- hoito.se
samivini kirjoitti:
naista tässä tarvii, eikä hoitoa.
on sekin
Kevät 2007, asustelen yksin pienessä mehtäpirtissä, korviamyöten veloissa. nk.aikuisviihdelinjalta soittaa joku eestiläiseksi naiseksi esittäytyvä henkilö. Haluasi, että tulisin tapaamaan, naimaan. Rahattomanahan näin en voi oikein tehdä, kertoi asuvansa Järvenpäässä. Antoi sähköpostiosoitteen, minne voi kirjoitella. Lupasi tulla käymään. Kuukauden-pari kirjoittelen ja soittelen tälle henkilölle. Olen havaitsemassa pieniä viitteitä tälläisen hommailuni ympäristön tietämiseen. Taloustilanne menee tukalammaksi, käytöksestä tulkitsen, jotta minun pitäisi mennä hänen luokseen.
Otan härkää sarvista ja menen pyytämään pankista lainaa, olin pikavippi kierteessä. Myöntävät lainan, millä sain asiani kuntoon. Niinpä lähdin tuonne Järvenpäähän muutamaksipäiväksi
kävelemään ja yrittämään ottaa yhteyttä tähän naiseen, vaan en saanut. Kotiin lähtiessä sotkeennun maksamaan seksistä. Kotiuduttua rupean lähentelemään naaraita tälläisen sivuston treffipalvelulla.
Yrityksien jälkeen huomaan kirjoittavani irc-galleriaan. Jotain kissa höpinää, mihin kirjoitan 'joo mää palan, eikun kuolen vetelyyteeni'. Isomies, tai miehet rupeavat tämän rivin jälkeen polkemaan yläkerrassa. Luultavimmin minut tunnetaan. Minut oli huijattu siihen tilanteeseen, huijauksen takia ylipäätään rupesin kirjoittelemaan sellaisiin palveluihin. Olen rahaton, pankkivelka painaa päälle, kohtuullisessa pilvessä. Kello kolme yöllä, pimeä syksy, pimeä ullakko. Enkä tiedä, mikä tai kuka siellä pelottelee. Niinpä jään paikoilleni höröttämään. Saan ymmärryksen, jotta minun pitäisi mennä
Tervolaan, lappiin apua pyytämään. Niinpä muutamanpäivän päästä lähden sinne ajelemaan. Myyn 30litraa hampunlehteä jotta saan bensarahat sinne. Viljelmän, mitä olin pyörittämässä.
Maanantai aamu, kello yhdeksän tietämillä. Olen ilmeisen koulurakennuksen pihalla, minne luultavimmin piti mennä. Yksinkertaisesti pyydän apua hampun polttoon, kun en muuta keksi.
Joku mieshenkilö lähtee ajamaan minua terveyskeskukseen. Matkalla esittelee löysää rannettaan. Terveyskeskuksessa selitän lääkärille, miksi olen siellä. Luulen jotta minut on ohjattu tähän. Tämän jälkeen odottelen muutamantunnin ambulanssia. Lähdemme matkaamaan kohti Viitasaarta, missä suurinpiirtein samat asiat selitän lääkärille. Matka jatkuu kohti Jyväskylää. Samat tarinat psykologille. Saan pakkohoitomääräyksen. Viisipäivää kaikenmaailman joogaa
harrastan. Perjantaina todetaan kotiutus kelpoiseksi. Todetaan kannabioidien käytön aiheuttama psykoosi. Selitys jää saamatta, miksi siellä oikeasti olen. Niinpä lähden kotiin jatkamaan hampunpoltto harrastusta. Jatkan irc-galleria kirjoituksia, jos siitä
jotain selviäisi. Huomaan keskustelevani etusivun kuvien kanssa. Sekoan juovuksissa ja lopetan koko pelin. Vuodenpäivät juon, rupean möykkäämään vainoamisesta naapureille. Olisiko kevät 2009, minua ollaan nakittamassa kelan päivärahoilla työharjoitteluun. Olen uupunut juomisesta, vittuuntunut vainoamisesta, eikä varsinaisia työhalujakaan ole. Mielenterveys hoitaja, kenen luona tuolloin käyskentelin ja naapurit osoittivat melko päällekäyvää vainousta. Kaikesta vittuuntuneena lähden kaverin luokse Oulaisiin juopottelemaan. Viimeisen vuoden ilmaneteen kuskannut minua sinne, syöttänyt ja juottanut. Olen kovassa humalassa, jostain syystä menen parvekkeelle virtsaamaan. Olemme kerrostalossa. Nousen
kaiteelle ja rupean toimeen. Kenties naureskelen horjumista ja tipun alas.
Minua syytettiin itsemurha puheista. Tällaista mieltä lähtiessä ei ollut.aikuisuuden tunto vissiin kusivehkeessä.
täytyisi varmaan tulkita haluttomuudeksi minua kohtaan.
eteneeköhän rikoksen tutkinta.
- Pröööööööööööööööööööt
Kyllä olet ihminen alas vajonnut, voivoi...
30.9 irtisanoin itseni, 2.10 ilmoitettiin työvoimatoimistoon irtisanomisesta, 7.10 minut irtisanottiin. 5.10 minua ollaan kutsumassa kuultavaksi asiasta.
suoraan sanottuna ei tee mieli mennä sinne lepakkoluolaan.
hieman uskomaton homma, jotta työkaverit olisivat tietämättömiä kirjoituksitani, kun muu kylä tietää.
ollaanko siellä jo kuinka läheisiä?
siinähän se rohkeuden puutteen osoitus, kun mitään ei tapahdu tälläisesta asiasta valittamalla.
samivini kirjoitti:
tule kulta tänne aikuisten puolelle, se punainen puki paremmin.
mitä sinä siellä navetassa mätänet?
- sekasoikio
samivini kirjoitti:
tarjous on vielä voimassa.
Mikä tarjous? Ostin kahvia, että jaksan valvoa.
nuolemalla valtion hommissa noustiinkin.
sinähän niitä hiuksiani katsot.
- niinpä.niin1
Jos olisit just sinä etkä kukaan muu, niin silmiäni en saisi irti sinusta. Sinun hiukset oi charmikkaimmat, mitä kenelläkään olen nähnyt. Vaan läts... et ooo.
rikkomisesta napina oli varmaan se ongelma.
tällainen houruaja on turvallisuusriski työntekijöille, minä joudun pakkohoitoon vainoamisen tunteesta kertomalla <3.
- yläkerrassa.kummiskin
Kummitteleeko se sun OMALLA ullakolla?
toiveeni on sinun lahja.
- Kyrpä_jyrä
On tämä surullista seurattavaa, Pihtiputaan Kauniit ja rohkeat ei jumalauta!
Kyrpä_jyrä kirjoitti:
On tämä surullista seurattavaa, Pihtiputaan Kauniit ja rohkeat ei jumalauta!
kuin parempikin draama ohjelma.
häpäisen itseni, entinen työnjohtaja valittaa nimensä mainitsemisesta. tullut käsityöläinen piilottaa rakkauttaan minua kohtaan. käyn sivistyneesti päälle ja meidät erotetaan.
- Jalo.Aatos
Se kannattaa, siis juomisen lopettaminen, sitä et ehkä heti huomaa mutta pidemmän päälle huomaat että päätös oli ehdottomasti oikea, se vie aikaa, riippuen siitä kuinka kauan olet ryypännyt.
Oma tunto alkaa kohoamaan heti kun lopettaa juopottelun, kaveripiiri kannattaa vaihtaa jos on niin että kaveripiiri vetää mukaan ryyppäämään, muutto toiselle paikkakunnalle ei välttämättä auta.
Kun lopettaa ryyppäämisen niin silloin on alettava miettimään mitä hauskaa keksii vapaa-ajalleen.
Itse listasin ne asiat paperille mitä olin/olen aina haaveillut harrastaa ja näin löysinkin kaksi harrastusta jotka vei kyllä mukanaan ja jossain vaiheessa mietin että miksi en älynnyt alkaa harrastamaan näitä jo aiemmin vaan aloin ryyppäämään. Tietysti näistä harrastuksista täytyy pudottaa ne pois joita ei ole mitenkään mahdollista alkaa harrastamaan, esim. terveyden tilan takia tai yksinkertaisesi ei ole varaa jos kyse kalliista harrastuksesta, yksi harrastus oli minulle valokuvaus, aloitin vanhoilla kameroilla ja sittemmin tuli kuvioon mukaan digikuvaus ja se vei kyllä mennessään.
Valokuvauksen ansioista selvisin ja liikuin paljon luonnossa ja tapasin muitakin valokuvaajia, kuvasin kaikkea, pidin kameraa aina mukana ja jopa uutiskuviakin joskus sain ja vähän taskurahaa niistä, muutaman kympin.
Pian huomaa juomisen loputtua että aamua ja seuraavaa päivää oikein odottaa ja kun herää hyvin nukkuneena ja ilman krapulaa ja raha-asiatkin on paremmalla tolalla niin tuntuu että hukkaan on heittänyt elämää ne ajat kun ryyppäsi.
Yksi neuvo, jos lopetat ryyppäämisen, älä laske kuinka kauan olet ollut juomatta, anna päivien mennä laskematta niitä. Päivä kerrallaan ja jos tekee mieli viinaa mieti silloin oikein pahaa krapulaa ja päänsärkyä.
Suosittelen!kiitoksia, onhan se oikeasti todella mukavaa olla paripäivää juomatta ja herätä virkeään aamuun. juurikin elämänsisältöä sen juopottelun sijaan pitäisi keksiä. heitän arvan rouvvalle, mitä tässä tehdään.
- jalompiaatos
Ei muuta kuin kossua pöytään, ei tämä tästä selvinpäin paremmaksi muutu.
- djfkdfjdkljfldkj
Jos kirjoittaisin sulle pienen kirjeen
Ja veisin sen laatikkoon
Avaisitko sen ja lukisitko loppuun, lukisitko loppuun?
Tuntisitko vielä vanhan kaipauksen, o-o-o-o
Olisitko valmis mut kohtaamaan
Tulisitko asemalle mua vastaan, tulisitko vastaan? - hkgkrlgovä
Asemalla vaan hyvästellään
ollaan vain.
- aikuisten.oikeestiko
Et tahdo. Vietäthän kuiteskii kuulasta syypäivää kokoontumisajoissa.
~ samalla kiljisintyylillä...
niin, piti lopettaa julkinen kirjoittelu.
'laitoin tekstiviestin jyväskylästä pakkohoidosta. sinä et ollut silloin töissä täällä, en minä sellaista muista.'
muutama kuukausi takaperin tultiin 150m matka autolla minulle huutamaan, jotta pitäisi mennä tälläistä tapaamaan. oli tuolle ajankohdalle ehdotettu aikaa, mitään ei oltu sovittu.
- tyhmältä
Hyvää yötä sitten kun kirjaimet loppuuuuuu
minulle viinaa tärkeämpi.
kiellettiin tällainen viestin vaihto:
'olen sairaala hoidossa ainakin tämän viikon.'
'hei, kiitos ilmoituksesta. parane rauhassa. olet hyvä ja luotettava työntekijä. sinulla on työpaikka odottamassa. muista kuitenki, ei mitään kiirettä''Vastaa Sami minulle, niin puhutaan. Ei ole niin vaikeaa asiaa etteikö siitä voida puhua'. makaan mielisairaalassa vainoamisen tunteesta kerrottua.
jos sitä sitten kävelisi 15km.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768