Ikean Brimnes sänkyjä on ollut aika paljon myynnissä eri palstoilla. Onko teillä sen omistavilla kokemuksia, onko sänky kuitenkin ok? Kyselen, koska olen miettinyt sellaista meillekin.
Ikean Brimnes sänky?
Kaarinainen77
2
3154
Vastaukset
- Henry88
Olen omistanut nyt 3kk ja on ollut ihan hyvä. Rakentaminen on aika vaikeaa kyllä, ja siihen kannattaa varata paljon aikaa. Mutta on ollut ihan toimivat laatikot sun muut.
- 911
Onkohan se sellainen, missä on puiset reunukset ja alla kolme laatikkoa. Ne reunukset on alas asti. Ainoa puuttuva osa on mielestäni takana, koska istuimesta alsa ei olekaan suojaa. Pölyt menevät sieltä alle. No saa itsekin laitettua vaneria jatkeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742