Yksin Kuubaan?

Travelsun

Suunnitelmissa yksin pariviikkoinen reissu Kuubaan ensi talvena.
Havanna, Trinidad, joku rantakohde Playa Ancon tms. jotain..majoitus ajatus yöpyä casa particulareissa ja matkustaa bussilla. Onko kokemuksia Kuubassa yksin reissaamisesta? Saako olla suht rauhassa, onko miten turvallista? Tarkoitus ei ole seuranhaku vaan Kuuba fiilistely. Yksin on tullut reissattua mutta ei tuolla suunnalla. Kyselee nainen 35v.

7

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuumatrytmit

      HEI! Minua kiinnostaisi kovasti tehdä matka Kuubaan, ennen kuin massaturismi ( ja amerikkalaiset) kansoittavat ja pilaavat alkuperäisen Kuuban matkailun. Olen kokematon kaukomatkojen suhteen, joten ottaisitko "boyguardiksi" seniori-ikäisen miehen kanssasi reissaamaan?

    • juuriKävin

      Jaa-aa tuskin saat kovin rauhassa olla siellä yksin matkustavana. Itse olin poikaystävän kanssa, ja jopa silloin tultiin häiritsemään ja lirkuttelemaan kun poikaystävä oli muutaman metrin päässä. Mutta kannattaa silti mennä, kyllä sinä siitä selviät.

    • kuubatar

      Yksin olen blondina ollut useat kerrat. Kuuba on todella turvallinen maa, ei tarvitse olla huolissaan lainkaan.

    • Kysvä

      Onko tietoa Ibero Star Azul hotellista Varaderossa?

    • Kuubaaa

      Olen ollut itse kanssa yksin Kuubassa. Blondi ja vaalea olen.
      Havanna,Trinidad ja Varadero käyty, ja on todella turvallista. Järjen tietty kun pitää päässä. Suosittelen! Ihana maa ja ihmiset ja paljon nähtävää!

      • sulaa_vahaa

        miksi menit "bondina" juuri kuubaan....vai synnyitkö bondiksi kampaajalla etukäteen tiedostaen meneväsi "kuuman kuuban" markkinoille. uus.
        kerroppa tot


    • Kiku

      Yksin pystyy mainiosti matkustelemaan Kuubassa. Viazulin bussit ovat hyviä ja luotettavia, niillä pääsee lähes kaikkiin kaupunkeihin.
      "Lirkuttelu" on kuubalaisten tavaomaista kanssakäymistä, sitä ei kannata pelästyä.
      Siellä lirkuttelu kuuluu asiaan ja pieni flirtti on tapa toimia siellä paikallistenkin keskuudessa. Salsa se vasta flirttiä onkin ; )
      Siitä vaan mukaan kuubalaiseen elämäntyyllin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe