Suunnitelmissa yksin pariviikkoinen reissu Kuubaan ensi talvena.
Havanna, Trinidad, joku rantakohde Playa Ancon tms. jotain..majoitus ajatus yöpyä casa particulareissa ja matkustaa bussilla. Onko kokemuksia Kuubassa yksin reissaamisesta? Saako olla suht rauhassa, onko miten turvallista? Tarkoitus ei ole seuranhaku vaan Kuuba fiilistely. Yksin on tullut reissattua mutta ei tuolla suunnalla. Kyselee nainen 35v.
Yksin Kuubaan?
7
432
Vastaukset
- Kuumatrytmit
HEI! Minua kiinnostaisi kovasti tehdä matka Kuubaan, ennen kuin massaturismi ( ja amerikkalaiset) kansoittavat ja pilaavat alkuperäisen Kuuban matkailun. Olen kokematon kaukomatkojen suhteen, joten ottaisitko "boyguardiksi" seniori-ikäisen miehen kanssasi reissaamaan?
- juuriKävin
Jaa-aa tuskin saat kovin rauhassa olla siellä yksin matkustavana. Itse olin poikaystävän kanssa, ja jopa silloin tultiin häiritsemään ja lirkuttelemaan kun poikaystävä oli muutaman metrin päässä. Mutta kannattaa silti mennä, kyllä sinä siitä selviät.
- kuubatar
Yksin olen blondina ollut useat kerrat. Kuuba on todella turvallinen maa, ei tarvitse olla huolissaan lainkaan.
- Kysvä
Onko tietoa Ibero Star Azul hotellista Varaderossa?
- Kuubaaa
Olen ollut itse kanssa yksin Kuubassa. Blondi ja vaalea olen.
Havanna,Trinidad ja Varadero käyty, ja on todella turvallista. Järjen tietty kun pitää päässä. Suosittelen! Ihana maa ja ihmiset ja paljon nähtävää!- sulaa_vahaa
miksi menit "bondina" juuri kuubaan....vai synnyitkö bondiksi kampaajalla etukäteen tiedostaen meneväsi "kuuman kuuban" markkinoille. uus.
kerroppa tot
- Kiku
Yksin pystyy mainiosti matkustelemaan Kuubassa. Viazulin bussit ovat hyviä ja luotettavia, niillä pääsee lähes kaikkiin kaupunkeihin.
"Lirkuttelu" on kuubalaisten tavaomaista kanssakäymistä, sitä ei kannata pelästyä.
Siellä lirkuttelu kuuluu asiaan ja pieni flirtti on tapa toimia siellä paikallistenkin keskuudessa. Salsa se vasta flirttiä onkin ; )
Siitä vaan mukaan kuubalaiseen elämäntyyllin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426