Saakohan noita Tuija Lehtisen [email protected], Nottingham kesällä kello 6 ja Asvalttisoturia ostaa enää mistään uutena?
Sara ja levottomat jalat -kirjan ostin suomalaisenkirjakaupan alennus myynnistä mutta kun katsoin suomalaisen kotisivuja niin siellä ei ole kuin tuo [email protected] ja nuo muut olisi loppuunmyytyjä, käyn huomenna vielä ihan paikanpäältä kysymässä saako niitä.. (kai kirjakaupat aattona auki?)
Tuija Lehtisen [email protected]..
8
904
Vastaukset
- Höperö-
[email protected] kirja löytys. tosin pokkarina ja hinta 7,95€
- sulkakynä
onko toi asvalttisoturi samaa sarjaa?
kiitos!!!- Höperö-
kyllä se niihin liittyy. se on saran ensimmäinen osa. kirjassa kylläkin kerrottaan kimistä joka on ihastunut saraan mutta on paljon myöskin sarasta!
- endless.dark
Höperö- kirjoitti:
kyllä se niihin liittyy. se on saran ensimmäinen osa. kirjassa kylläkin kerrottaan kimistä joka on ihastunut saraan mutta on paljon myöskin sarasta!
ja sitten tuija lehtisen novellikirjan "kundi kuin kameleontti ja muita muodonmuutoksia" viimeinen novelli sisältää sara-kirjoihin pienoisen jatkon novellin muodossa :) yllätyin todella iloisesti, kun lukiessani kirjaa huomasin tuon :D
- Lei
Höperö- kirjoitti:
Kiitos,kiitos,kiitos...
Pakko läytää toi Asvalttisoturi, en ollu siitä kuullukkaa!
Kaikki muut Sarat oon kyllä lukenut. - kysyjä?
Lei kirjoitti:
Kiitos,kiitos,kiitos...
Pakko läytää toi Asvalttisoturi, en ollu siitä kuullukkaa!
Kaikki muut Sarat oon kyllä lukenut.eli siis mitkä kaikki kirjat siis kuuluvat tuohon [email protected] ja sara ja levottomat jalat??? vastausta toivoissin tosi kipeästi!!
- endless.dark
kysyjä? kirjoitti:
eli siis mitkä kaikki kirjat siis kuuluvat tuohon [email protected] ja sara ja levottomat jalat??? vastausta toivoissin tosi kipeästi!!
se alkaa tuosta asvalttisoturi-kirjasta, jossa sara on hieman kuin sivuosassa. sitten tulee nää kaikki [email protected], nottingham kesällä kello 6 ja sara ja levottomat jalat. sitten tarina päättyy (?) kirjassa kundi kuin kameleontti ja muita muodonmuutoksia olevaan novelliin, jossa myöskin kerrotaan sarasta :)
- minä taas
endless.dark kirjoitti:
se alkaa tuosta asvalttisoturi-kirjasta, jossa sara on hieman kuin sivuosassa. sitten tulee nää kaikki [email protected], nottingham kesällä kello 6 ja sara ja levottomat jalat. sitten tarina päättyy (?) kirjassa kundi kuin kameleontti ja muita muodonmuutoksia olevaan novelliin, jossa myöskin kerrotaan sarasta :)
harmi et se kirjasarja loppuu nii pia. niit sais olla enemmä. vaiks sit siit kyl vois tulla tosi pitkävetist.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126