Tuija Lehtisen [email protected]..

Höperö-

Saakohan noita Tuija Lehtisen [email protected], Nottingham kesällä kello 6 ja Asvalttisoturia ostaa enää mistään uutena?
Sara ja levottomat jalat -kirjan ostin suomalaisenkirjakaupan alennus myynnistä mutta kun katsoin suomalaisen kotisivuja niin siellä ei ole kuin tuo [email protected] ja nuo muut olisi loppuunmyytyjä, käyn huomenna vielä ihan paikanpäältä kysymässä saako niitä.. (kai kirjakaupat aattona auki?)

8

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höperö-
    • sulkakynä

onko toi asvalttisoturi samaa sarjaa?
      kiitos!!!

• Höperö-

kyllä se niihin liittyy. se on saran ensimmäinen osa. kirjassa kylläkin kerrottaan kimistä joka on ihastunut saraan mutta on paljon myöskin sarasta!

• endless.dark
        Höperö- kirjoitti:

kyllä se niihin liittyy. se on saran ensimmäinen osa. kirjassa kylläkin kerrottaan kimistä joka on ihastunut saraan mutta on paljon myöskin sarasta!

ja sitten tuija lehtisen novellikirjan "kundi kuin kameleontti ja muita muodonmuutoksia" viimeinen novelli sisältää sara-kirjoihin pienoisen jatkon novellin muodossa :) yllätyin todella iloisesti, kun lukiessani kirjaa huomasin tuon :D

• Lei
        Höperö- kirjoitti:

Kiitos,kiitos,kiitos...
        Pakko läytää toi Asvalttisoturi, en ollu siitä kuullukkaa!
        Kaikki muut Sarat oon kyllä lukenut.

• kysyjä?
        Lei kirjoitti:

Kiitos,kiitos,kiitos...
        Pakko läytää toi Asvalttisoturi, en ollu siitä kuullukkaa!
        Kaikki muut Sarat oon kyllä lukenut.

eli siis mitkä kaikki kirjat siis kuuluvat tuohon [email protected] ja sara ja levottomat jalat??? vastausta toivoissin tosi kipeästi!!

• endless.dark
        kysyjä? kirjoitti:

eli siis mitkä kaikki kirjat siis kuuluvat tuohon [email protected] ja sara ja levottomat jalat??? vastausta toivoissin tosi kipeästi!!

se alkaa tuosta asvalttisoturi-kirjasta, jossa sara on hieman kuin sivuosassa. sitten tulee nää kaikki [email protected], nottingham kesällä kello 6 ja sara ja levottomat jalat. sitten tarina päättyy (?) kirjassa kundi kuin kameleontti ja muita muodonmuutoksia olevaan novelliin, jossa myöskin kerrotaan sarasta :)

• minä taas
        endless.dark kirjoitti:

se alkaa tuosta asvalttisoturi-kirjasta, jossa sara on hieman kuin sivuosassa. sitten tulee nää kaikki [email protected], nottingham kesällä kello 6 ja sara ja levottomat jalat. sitten tarina päättyy (?) kirjassa kundi kuin kameleontti ja muita muodonmuutoksia olevaan novelliin, jossa myöskin kerrotaan sarasta :)

harmi et se kirjasarja loppuu nii pia. niit sais olla enemmä. vaiks sit siit kyl vois tulla tosi pitkävetist.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2351
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2247
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1446
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1402
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1126
    Aihe