Etsintäkuulutus entisille Jippiin chattaajille

pahispaivansade

Hei!

Sattuisiko täällä olemaan entisiä Jippiin chattaajia esimerkiksi Hissi- ja Särkyneiden sydänten hotelli -huoneista? Ilmoittautukaapa tähän ketjuun ja laittakaa myös entinen nimimerkkinne :)

41

3803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuaman

      Joskus vuonna pipo ja kirves särkyneiden sydänten hotellissa tuli oltua varmaan päivittäin. Olisinkohan ollut nimimerkillä MasteR tai MasteRi.

    • Selene_ja_elcaman

      Täältä samasta taloudesta löytyy kaksin kappalein entisiä hissiläisiä. 2000-luvun alkua se taisi olla kun siellä sättäiltiin. :)

    • pahispaivansade

      Ei ainakaan äkkiseltään muistu mieleen nimimerkkejänne, mutta kiva kuulla, että entisiä jippiiläisiäkin täällä pyörii =)

    • PWM

      Jebs, hetkenaikaa joskus 2000-2001 tienovilla.
      PWM nikillä, löyty sieltä silloin nykyinen exäkin, tais olla millamagia nimimerkillä tjsp..

      • Anonyymi

        Oliko tuo magia JKL suunnalta? Ehkä joskus juttelin hänen kanssaan. Joskus Suomi24 jossain suomi24 chatissakin oli tuon niminen mutta ei tietos oliko sama.


    • oiniitäaikoja

      No mie siellä pyörin myös.. Nick taisi olla Tiikeli(m) :D

      • Anonyymi

        Mä muistan sut 😍👋🏼


    • kari-llo

      Sätin sitkeesti Jippiillä 1998-2001. Millamagian muistan. Irmeli ja N49. tulee mieleen muutaman muun lisäksi. Irmelin kanssa elimme yhdessä 10 v. Sieltä löysimme toisemme. Mun nikki oli Kari.

    • Olin hotellissa harva se ilta nickillä Fry.

      • Anonyymi

        Vieläkö fryikkeli on hengissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö fryikkeli on hengissä?

        Näyttäis olevan.


    • Stevee

      Mä olin Stevee ja muistan että noi oli parhaita aikoja mun nuoruudessa.

      Muistan semmoset nickit ku MCSpy ja Hikari. Hikarilla oli joku "Hikarin Päiväkirja".

      Sit aloittajan eli Pahulin muistan tietenki x'D.

      • Anonyymi

        Kiva, että joku muistaa vielä :) Ne oli parhaita aikoja kyllä. - pps


    • AinoaTosiAinoa

      Kävin Jippiissä kerran, vuotta en nyt muista mutta se oli alkuiltaa, ehkä iltakuuden uutisten aikaan. Puhuin pari sanaa siitä miten kerma pitäisi vatkata kakun päälle itse eikä ruiskia purkista. Muistaako kukaan minua? Olisi kiva jutustellen verestellä vanhoja!

      Tuosta varmaan saakin jo kiinni mutta muistelen että olin nimimerkillä "TosiAinoa"
      Voi olla että se oli myös "AinoaTosi"

    • Pusuapina

      Pusuapinana, Pussena, tuli pyörittyä siellä noin vuodet 2001-2005. Joo, oli tylsä elämä 😁
      Muistan tyyppejä, Fryn, Gingerbreadin, Hingekarjusedin, naatin, siinä muutama päälimmäinen... Hissen kanssa olen edelleen tuttuja.

      • Anonyymi

        Pussen muistan kyllä! Olisi mukava joskus pitää entisten jippiiläisten chattimiitti jossain : ) Muistan SSH:sta myös Freddyn ja ichin, mitähän heillekin kuuluu..

        -Pahispäivänsäde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pussen muistan kyllä! Olisi mukava joskus pitää entisten jippiiläisten chattimiitti jossain : ) Muistan SSH:sta myös Freddyn ja ichin, mitähän heillekin kuuluu..

        -Pahispäivänsäde

        Hei Pahuli mä löysin vanhoja screenshotteja Jippiin Energyforumilta. Tajutonta aikamatkailua tsiigailla näitä.
        http://web.archive.org/web/20050225014406/http://www.jippii.fi:80/jsp/chat/forum/index.jsp

        Siis tuolta näkee ihan joidenkin vanhoja profiilejakin x_x. Ainakin Pussen ja Pahulin profiilit löyty xD.

        -Naffis-kun / Stevee


      • Anonyymi

        Pusse! Olen yksi näistä henkilöistä, jotka mainitsit. Muistan sut ja nämä muut erittäin hyvin. Pyörin SSH:ssa samoina vuosina tai ehkä vuoteen 2003-2004 asti, jolloin ilmeisesti hankin oikean elämän. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pussen muistan kyllä! Olisi mukava joskus pitää entisten jippiiläisten chattimiitti jossain : ) Muistan SSH:sta myös Freddyn ja ichin, mitähän heillekin kuuluu..

        -Pahispäivänsäde

        Muistan! Melkein sain deitin sun kanssa aikaseks... tai ainakin sellaisen fiiliksen sain.


    • Anonyymi

      Harmi etten 2015 - 2018 aikana nähnyt tätä ketjua

      Olin SSH (Särkyneiden sydänten hotelli) kulta-aikana aktiivisesti siellä pyörimässä, silloin kuin KISS FM Chat ei enää houkutellut.

      Muistaisin sen olleen Energychatissa, vai mikä olikaan, missä kai luki myös jippii ja sitten jossain vaiheessa fuusioitui.
      Muistaako kukaan tarkemmin?

      • Anonyymi

        Moikka, millä nimimerkillä vierailit Energychatin Särkyneiden sydänten hotellissa? Minä olin siellä tosiaan Energychatin aikoihin, mielestäni siinä tosiaan luki Jippii energychat. Myöhemmin taisi muuttua ihan Jippiin joksikin omaksi chatiksi ja pian koko sivusto lakkautettiinkin. Toisinaan ikävöin näitä aikoja, kun itsekään ei vielä tiennyt maailman pahuudesta teininä juurikaan.

        -Pahispäivänsäde


    • Anonyymi

      Äkässä tuli vietettyä monen monta teinivuotta, paljon hyviä muistoja ihmisistä... Mm. Fallen, Sweetie, Keiju, Kassiopeia, Tomboy, Ted, ja tietty myös Pahis itse! Tulin tutuksi monille nikeillä Sunii ja Shannon ^^

      -Shannon

    • Anonyymi

      Ssh tuli tutuksi vuosina 2002-2005. En millään muista omaani, enkä juurikaan muita nimimerkkejä. Oikeat nimet muistan kyllä. 😁 Tallulah nimimerkki jäänyt mieleen, tavattiin kerran. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia, näin vuosien jälkeen.

    • Anonyymi

      Turska heittää tässä morjesta vaan, mitä tässä on, 20 vuotta takana?

      • Tulee mieleen että Nightwisheri ois kiva näistä ajoista bongata


      • SulaudunMassaan

        Vielä kun löytyis Orkidea vai miten se oli ja sit se turkulainen Valdemar, miten päin sekin Vallu oli.


    • Anonyymi

      vuonna 2000 olin mukana chatissa, olikohan se jippii tai saunalahti tai jokin muu, en muista. Siellä oli Lyy, MG, Sui, Tikru, Muistaako kukaan noita nimiä... kun en edes chatin nimeä kunnolla muista :) itse olin tallis ja tarratassu :)

      • Anonyymi

        Muistan...Lyy, Tikru, Nuuska Muikkunen, Johan von Markkinat, Missi, Pikku Myy, Doc, Intruder, Apollo, Kuttis..jossain Jippiin ryhmässä..tarkemmin en muista. Voi aikoja!


    • Anonyymi

      Elämän parasta aikaa oli. Nettikin oli parempi noihin aikoihin, ei valtavaa somea jne.

    • Anonyymi

      Juu vanha kunnon jippii, mä olen tare turuust

    • Anonyymi

      Voi SSH, ihan älyttömän paljon chattasin siellä just joskus 2001-2003 tienoilla. :) nickillä OrKiDeA muistaakseni, ja MoonDawn. Ihan löysin seuraakin sieltä hetkeksi ja harmittaa miten kohtelin silloista deittiäni, vastaeronneena en ollutkaan valmis vakavampaan. Hauskoja keskusteluja monien kanssa :)

      • Anonyymi

        20 vuotta vanhoja juttuja, etsikää uusia, orkidean muistan äksyilevänä sättääjänä, toisia haukkuvana ja itserakkaana.


    • Anonyymi

      Joskus 04-05 aloitin chattäilyn Hissi huoneessa niiin kauan kun jippii sätti oli pystyssä. Kaveri sitä ehotti, että siellä voiaan hengata koulun jälkeen. Itse olin Justed, nikillä, muita nimiä mitä tulee mieleen:

      TapTT
      Futukka
      Jennuli (90) en muista tarkkaan.
      MadHatter
      Isintyttö.

      • Anonyymi

        Moikka Justed, muistan hyvinkin sut =) Mitä sulle kuuluu tätä nykyä?

        T. MadHatter/Pahispäivänsäde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka Justed, muistan hyvinkin sut =) Mitä sulle kuuluu tätä nykyä?

        T. MadHatter/Pahispäivänsäde

        Mitäpä tässä, kaikenlaista kuuluu, aikaakin on mennyt yli 10 vuotta.
        chätti palstat hävinnyt ja nettikin on muuttunu aikalailla. Entäpä mitä sulle kuuluu,
        pitää kattoa jos tuohon chat suomi 24 kirjautuis.

        - Justed


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä tässä, kaikenlaista kuuluu, aikaakin on mennyt yli 10 vuotta.
        chätti palstat hävinnyt ja nettikin on muuttunu aikalailla. Entäpä mitä sulle kuuluu,
        pitää kattoa jos tuohon chat suomi 24 kirjautuis.

        - Justed

        Tulehan joskus chattaamaan, niin vaihdetaan paremmin kuulumisia =) Minä aika usein vielä käyn rupattelemassa. Elämässä on tosiaan kaikenlaista tapahtunut, 10 vuoteen mahtuu paljon.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voi apua!
      Täällä yks "Takkarin vakkari" Pauliinan takahuoneesta :D en kuollaksenikaan muista millä nimellä olin, tais vaihdella.. ehkä Doubt, Peikkotyttö(😂) tai vastaava. Silloinen poikaystävä oli Dumle-nimimerkillä. Muistan, että hirveesti oli draamaa ja Futu(?) "niminen" miekkonen ainakin meidän suhdetta horjutti!

      Siis ihania muistoja! Oispa vielä nuori 😍

      • Anonyymi

        Woih! Ihania muistoja, kiihkeitä suhteita ja mustasukkaisuutta, olin itse siellä monta vuotta, nyt eronnut jo pääkaupunkilaisesta 1 lapsen yksinhuoltajasta joka osoittautui hyvin pinnalliseksi ja määräileväksi, hänelle oli selvää, että hän määrää ja hänen kellon mukaan mennään, no se onneksi ohi ja hänen typerät ystävänsä jotka olivat samanalaisia. Ter. PASI.


    • Anonyymi

      Osuin tähän keskusteluun ihan sattumalta.

      En ala asiaa miettimään tässä sen enempää, mutta muistan kun siinä chatissa oli joitakin tyyppejä joka kirjotti yleisellä näkyvää keskustelua itselleen paperille. Harva varmaan osasi tehdä kuvakaappauksia.

      Kyllähän sinne jäi ihmisiä joita nykyäänkin miettii, mutta aikanaan ei tullut vaihdettua muuta yhteystietoa. Joidenkin kanssa tuli vaihdettua ja pidettyäkin yhteyttä, mutta kaikki hiipuu ajanmyötä.

    • TareVaaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe