Eli oon -03 ja mun vanhemmat on LIIAN tiukoja. Esim lomilla ja viikonloppuna kotiin ENNEN 19.00!! Sen lisäks mun iskä on tosi agressiivinen.. Jos se suuttuu se alkaa paiskoo tavaroita ja hakkaa kaikke, joskus jopa meitä lapsia.. Meijän perheessä on viisi lasta 14v, 12v, 9v, 6v ja 2v.. Mite me saatais se rauhottuu ?? Kiitos vastauksista!
..........
8
155
Vastaukset
- 02tyttölol
Mul toi on ihan normaalia. Kotiinpaluuaika on aina viimeistään klo 19.00 ja jos ne oikeesti suuttuu ne saattaa syöttää mulle mäntysuopaa. Totu.
- Mikässiinäkunhaneilyö
Kannattaa kyl kertoa ainakin tosta väkivaltaisesta käytöksestä jollekin luotettavalle aikuiselle. Tietääkö äitisi? Entä mitä jos kertoisit vaikka terveydenhoitajalle?
- kovaselkäsauna
Syytä ollakin tiukkoja kanssasi. Ehkä opit kirjoittamaan oikein kun saat riittävästi selkääsi.
- terkkarille_puhumaan
Kotiintuloaika sinun ikäisellesi on mielestäni ihan OK. Isäsi aggressiivisuus ja lasten lyöminen ei OK.
- Oon03tyttö
Sairast tollanne käytös.. Kyl ymmärrän ton kotiin tulo ajan ku on kaikkee pakolaisii ja tyhmii suomalaisii. Itel ei oo kotiin tulo aikaa ku tuun ain tarpeeks aikasin.
- Vituttasmuaki
Haha itellä ei oo kotiintuloaikaa :Dd eikä vanhempia haittaa vaikka tulisin kännis kotiin :Dd oon siis 14v
- Hajoosiihen
..sanoo tuleva lähiöpubin tuleva pummi luuseri. Ei ole paljon ylpeilyn aihetta jos vanhemmat ei välitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1166810Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam454498Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723657Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272624Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282391Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221876Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1981378Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191194Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361001- 88858