Haaste finnairille

varokaaKusettajia

Teen juuri haastetta finnairille. Jätti perheen, 2v ja 4v lapset ilman huolenpitoa pikkukentälle jossa vain sämpylää tarjolla.

14 tuntia.. joka toinen tunti ilmoitti että tunti vielä menee, vaikka tiesi että korjaaja oli vasta lähdössä tulemaan.

Aika huijari tuo finnair! Älkää ainakaan lastenkanssa kokeilko tuota firmaa. Itse olen lentänyt 14 eri yhtiöllä, myöhästymisiä toki on mutta käytös ihan toista. Mm. Vakiokorvaukset tulee heti, ruoka ja huolenpito toimii. Finnairhan heitti sen intialaisenkin ulos koneesta, ja ei tilannut edes ambulanssia. Melkein kuoli!

16

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • areyouanidiot

      Vaikutat kyllä harvinaisen älyvapaalta ihmiseltä, lopeta jo näiden samojen aloitusten teko tänne ja mene hoitoon

    • epätrolli

      Toivottavasti pääset oikeuteen ja häviät jutun.

    • VanhemmatTuomiolle

      Eiköhän vanhempia voisi syyttää heitteille jätöstä kun lapset jätetty kentälle ilman täysi-ikäisen valvontaa. Ei tuon ikäiset saa ilman täysi-ikäisen valvontaa edes lentää.
      Aloittaja kirjoitti .....jätti perheen 2v ja 4v lapset....Missä vanhemmat olivat????
      Lakimiehenä sanoisin ettei haastetta kannattaisi nostaa.

      • lkhgf3

        Lueppa lakimies aloitus uudestaan ja oikein.


      • luepa
        lkhgf3 kirjoitti:

        Lueppa lakimies aloitus uudestaan ja oikein.

        Oletko nukkunut äidinkielen tunneilla? Se ei ole 'lueppa' vaan 'luepa'.


      • VanhemmatTuomittava
        lkhgf3 kirjoitti:

        Lueppa lakimies aloitus uudestaan ja oikein.

        Nimenomaan oikein luin lapset jätetty kentälle vanhemmista ei kerrottu mitään. Jätti perheen 2v ja 4v lapset pikkukentälle. En löytänyt - jossa- sanaa.
        Tässä ammatissa oltava tarkkana.
        Lentokoneeseen kun tulee vika niin eikö se ole parempi korjata ennen lentoa. Kaikille kentille kun ei jokaista varaosaa hankkia. Finnairin sivuilta korvauksia hakemaan on oikea tapa.Jos nostat haasteen joudut oikeuteen ja häviät se vasta kalliiksi tulee. Maksat myös Finnairin oikeudenkäynti kulut noin 40000€ ja omasi. Kannattaako se muutaman sadan euron vuoksi?


      • lkhgfed2
        luepa kirjoitti:

        Oletko nukkunut äidinkielen tunneilla? Se ei ole 'lueppa' vaan 'luepa'.

        Olen ja nukun edelleenkin.


    • Menemuulla

      Juu ei kannata lentää pikkukentiltä missä ei palvelut pelaa ja mekaanikkoja ei ole laumaa valmiina.

    • kysymys_

      Kerropa meille lennon numero ja päivämäärä.

      • eivastausta

        Eipä ollut yllätys, että vastausta ei saatu. Katkeroituneen sepittämä tarina.


    • parempilomakaikilla

      aloittaja oli kovassa kännissä kentällä ja perhekin perui matkan ja lähti kotiin ja känninen itse jäi kentälle möykkäämään. lopulta poliisi vei juopon putkaan.

      • asiatOikein

        Aika hienoa työnantajansa puolustelua, heh. Hr Kapteeni.

        Tälläisen yhtiön kyytiin tuskin kukaan lähtee, kun lentokapteenikin täällä itkemässä?


    • tuhansiaPetettyjä

      Meidän lapsiperheelle kävi samoin. Haastetta juuri tehdään.
      Outo mustalla listalla oleva 'lentoyhtiö' tuo finnair.

      • Kukko4

        Kukko tietääää,, Hyvä elä naurata täällä tuollaisilla ajatuksilla , sinä olet vastuussa lapsien hyvinvoinnista ( alusta ,,,ja lopusta , kenelle Missä menet kanteen nostamaan siinä ei ole menestymisen aineksia,,,,,


    • aakerhoon

      miksi sitä viinaa pitää juoda aina ja niin paljon? perhekin kärsii yhden juomisesta.

    • ViidenTähdenKeskustelu

      * * * * *
      5 tähden Suomi24-keskustelu.
      Edustaa genrensä ehdotonta kärkeä!

      Huikeaa verbaliikkaa.
      Huikeaa tragikoomisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe