olenko bi lesbo vai hetero

olenko-bi

Olen ihastunut minun hyvään ystävään joka on tyttö ja poikaan mutta enemmän kyllä poikaan niin olenko bi hetero vai lesbo. Olen miettinyt sitä asiaa todella paljon ja onko normaalia että tämmöinen 12v tyttö on miettinyt onko bi.

9

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihuolta

Et oo bi hetero tai lesbo, vaan oot normaali 12 vuotias.

• tämänosaanAsanoa

Jos oot ihastunu poikaan nii lesbo sulkeutuu ulos

• htfrtyf

Täällä tykätään kiistää nuorten seksuaalisuusoppaiden väite, että lapsuus/nuoruusiällä seksuaalinen orientaatio saattaa vaihdella ja se vakautuu vasta myöhemmin.

Vaikuttaisit kuitenkin olevan juuri tuo kuvattu tapaus. Voit siis isompana olla mikä tahansa noista, tai joku muu.

• kokemustaonm

Bullshit, minä ja minun 4 kaveria(homoja) ja 1 lesbo ties olevan homoja jo 3-13 vuotiaana. Meiän työpaikal oleva nainen huomas 13 vuotiaana että oli ihastunut ekaa kertaa naiseen ja on siitä lähtien tiennyt olevansa bi. Minun (ja mieheni) poika on nyt 10 ja kertoi tykkäävänsä pojista niinkuin tytöistäkin. (Olemme sanoneet hänelle että hän voi kertoa meillä ihan mitä vain esim. Onko hetero vai homo tai jorain siitä välistä.)

Ole avoin itsellesi tyttö12v ja anna ajan näyttää mikä on suuntautumisesi

• mullakikokemysta
        kokemustaonm kirjoitti:

Bullshit, minä ja minun 4 kaveria(homoja) ja 1 lesbo ties olevan homoja jo 3-13 vuotiaana. Meiän työpaikal oleva nainen huomas 13 vuotiaana että oli ihastunut ekaa kertaa naiseen ja on siitä lähtien tiennyt olevansa bi. Minun (ja mieheni) poika on nyt 10 ja kertoi tykkäävänsä pojista niinkuin tytöistäkin. (Olemme sanoneet hänelle että hän voi kertoa meillä ihan mitä vain esim. Onko hetero vai homo tai jorain siitä välistä.)

Vielä lisäys. Erittäin harvalla on joka toinen viikko trans lesbo bi että ei ae nyt sillä tavalla vaihtele htfrtyf

• kokemustaonm kirjoitti:

Miten kukaan voi 3v tietää olevansa homo? :D Olet oikeasti normaali 12v tyttö, joka kasvaa ja kehittyy nyt. Turha sinun on miettiä omaa seksuaalista suuntautuneisuutasi, tiedät sen kyllä, kun on sen aika.

• On normaalia :)

• Sateenkaarenalla

Minä en vielä sinun iässäsi tiennyt olenko lintu vai kala. Oikeammin en aina edes miettinyt sitä. Vasta myöhemmin minulle on valjennut, että olen lesbo(aluksi kun tulin kaapista ajattelin olevani bi, mutta kun tarkemmin ajattelin, niin biseksuaali ei oikein sopinut minuun ja tunnen olevani enemmän kotonani lesbona). Anna ajan kulua. Teini-iässä ja sen kynnyksellä on ihan ok ettei vielä tiedä mikä tai kuka on - eivät kaikki tiedä sitä vanhempanakaan - ja että sitä saattaa ihastua sekä tyttöihin että poikiin ja vasta myöhemmin vahvistuu kiinnostus jompaan kumpaan sukupuoleen tai sitten molempiin. Ei kannata stressata - no, hyvä minun on sanoa, kun olen vähän sellaista stressaajatyyppiä =). Mutta jos havaitset myöhemmin olevasi lesbo, se on hieno asia samoin kuin se että havaitsetkin olevasi bi tai hetero. Pääasia on, että olet sinut itsesi kanssa ja pidät itsestäsi sellaisena kuin olet.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      79
      10311
    2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7066
    3. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7033
    4. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      101
      6285
    5. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    6. Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa

Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh
      Maailman menoa
      94
      5817
    7. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5384
    8. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5218
    9. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5153
    10. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    Aihe