Olen ihastunut minun hyvään ystävään joka on tyttö ja poikaan mutta enemmän kyllä poikaan niin olenko bi hetero vai lesbo. Olen miettinyt sitä asiaa todella paljon ja onko normaalia että tämmöinen 12v tyttö on miettinyt onko bi.
olenko bi lesbo vai hetero
9
256
Vastaukset
- eihuolta
Et oo bi hetero tai lesbo, vaan oot normaali 12 vuotias.
- tämänosaanAsanoa
Jos oot ihastunu poikaan nii lesbo sulkeutuu ulos
- htfrtyf
Täällä tykätään kiistää nuorten seksuaalisuusoppaiden väite, että lapsuus/nuoruusiällä seksuaalinen orientaatio saattaa vaihdella ja se vakautuu vasta myöhemmin.
Vaikuttaisit kuitenkin olevan juuri tuo kuvattu tapaus. Voit siis isompana olla mikä tahansa noista, tai joku muu.- kokemustaonm
Bullshit, minä ja minun 4 kaveria(homoja) ja 1 lesbo ties olevan homoja jo 3-13 vuotiaana. Meiän työpaikal oleva nainen huomas 13 vuotiaana että oli ihastunut ekaa kertaa naiseen ja on siitä lähtien tiennyt olevansa bi. Minun (ja mieheni) poika on nyt 10 ja kertoi tykkäävänsä pojista niinkuin tytöistäkin. (Olemme sanoneet hänelle että hän voi kertoa meillä ihan mitä vain esim. Onko hetero vai homo tai jorain siitä välistä.)
Ole avoin itsellesi tyttö12v ja anna ajan näyttää mikä on suuntautumisesi - mullakikokemysta
kokemustaonm kirjoitti:
Bullshit, minä ja minun 4 kaveria(homoja) ja 1 lesbo ties olevan homoja jo 3-13 vuotiaana. Meiän työpaikal oleva nainen huomas 13 vuotiaana että oli ihastunut ekaa kertaa naiseen ja on siitä lähtien tiennyt olevansa bi. Minun (ja mieheni) poika on nyt 10 ja kertoi tykkäävänsä pojista niinkuin tytöistäkin. (Olemme sanoneet hänelle että hän voi kertoa meillä ihan mitä vain esim. Onko hetero vai homo tai jorain siitä välistä.)
Ole avoin itsellesi tyttö12v ja anna ajan näyttää mikä on suuntautumisesiVielä lisäys. Erittäin harvalla on joka toinen viikko trans lesbo bi että ei ae nyt sillä tavalla vaihtele htfrtyf
kokemustaonm kirjoitti:
Ole avoin itsellesi tyttö12v ja anna ajan näyttää mikä on suuntautumisesiMiten kukaan voi 3v tietää olevansa homo? :D Olet oikeasti normaali 12v tyttö, joka kasvaa ja kehittyy nyt. Turha sinun on miettiä omaa seksuaalista suuntautuneisuutasi, tiedät sen kyllä, kun on sen aika.
On normaalia :)
- Sateenkaarenalla
Minä en vielä sinun iässäsi tiennyt olenko lintu vai kala. Oikeammin en aina edes miettinyt sitä. Vasta myöhemmin minulle on valjennut, että olen lesbo(aluksi kun tulin kaapista ajattelin olevani bi, mutta kun tarkemmin ajattelin, niin biseksuaali ei oikein sopinut minuun ja tunnen olevani enemmän kotonani lesbona). Anna ajan kulua. Teini-iässä ja sen kynnyksellä on ihan ok ettei vielä tiedä mikä tai kuka on - eivät kaikki tiedä sitä vanhempanakaan - ja että sitä saattaa ihastua sekä tyttöihin että poikiin ja vasta myöhemmin vahvistuu kiinnostus jompaan kumpaan sukupuoleen tai sitten molempiin. Ei kannata stressata - no, hyvä minun on sanoa, kun olen vähän sellaista stressaajatyyppiä =). Mutta jos havaitset myöhemmin olevasi lesbo, se on hieno asia samoin kuin se että havaitsetkin olevasi bi tai hetero. Pääasia on, että olet sinut itsesi kanssa ja pidät itsestäsi sellaisena kuin olet.
- Anonyymi
Moikka! Mitä kuuluu? Halusitko nähdä kuvani? Ota sitten nopeasti yhteyttä yksityiseen chatiimme. https://docs.google.com/forms/u/1/d/e/1FAIpQLSfTf12TiG-Uzj-VfGfnIbc7ae8j_X7b36QTCyDC3srvnHfmzQ/viewform
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983