Kun yritän katsoa videota jostain sovelluksesta (ruutu, youtube) niin ääni ja kuva tulevat eri tahtiin. Alkaa normaalisti, mutta sitten kuva jumittaa hetkeksi ja sen jälkeen ääni on edellä. Koitin poistaa ja asentaa ruudun uudestaan, mutta ei auttanut. Netistä katsotuissa videoissa ei ole samaa ongelmaa. Mikä voisi olla ongelman syy? Puhelin on ehkä vuoden vanha Huawei. Ongelma alkoi n. 2 viikkoa sitten.
Ääni tulee ennen kuvaa sovelluksissa
4
3193
Vastaukset
- onkosenopea
Liian hidas nettiyhteys?
- Reiko
Ei ole siitä kiinni. Sama yhteys ollu kesästä asti ja nyt vasta ongelmia. Ei myöskään tuota yhtä jumia lukuunottamatta pätki lainkaan. Lisäksi aikaisemmin ku mun netti heitti hitaammaalle yhteydelle, niin nettivideoiden katselu oli käytännössä mahdotonta pätkimisen ja jumituksen takia, nyt siinä ei ole mitään ongelmaa.
- Katoselaimenkautta
Reiko kirjoitti:
Ei ole siitä kiinni. Sama yhteys ollu kesästä asti ja nyt vasta ongelmia. Ei myöskään tuota yhtä jumia lukuunottamatta pätki lainkaan. Lisäksi aikaisemmin ku mun netti heitti hitaammaalle yhteydelle, niin nettivideoiden katselu oli käytännössä mahdotonta pätkimisen ja jumituksen takia, nyt siinä ei ole mitään ongelmaa.
Itsellä tapahtuu välillä vaikka on nopein 3G ja katon youtubea selaimen kautta buuttaan puhelinen eli uudelleen käynnistän
- Reiko
Kiitos! Kiitos! Kiitos!
Tunnen itseni taas hirveän fiksuksi :D . Perussääntö nro 1 : Jos joku ei toimi, sammuta se ja käynnistä uudestaan. Ehkä sen nyt muistan? Kunnes seuraavan kerran unohdan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917284- 353851
- 453450
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2132496
- 412392
- 1302303
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292199Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191913Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898