Viesti tuli tuosta puhelinnumerosta, mutta sitä ei voi lukea. Miksihän sitä ei voi lukea?
puhelinnumero 14000?
5
2138
Vastaukset
- 1n5wz4Ad
Luultavasti puhelimesi on nyt kaapattu. Puhelinten tietoturva on surkeaakin huonompi.
- paluu_menneeseen
Kyllä puhelimet ovat turvallisia, mutta riippuu mallista.
- poistase
Poista se.
- ihme_juttu___
Kukahan tuo lähettäjä on? Olen myös saanut viestin jota ei voinut näyttää. Ajattelin vian olevan puhelimessani, koska on vanha nokialainen ilman multimediaominaisuuksia.
- Voi_teitä
On täälläkin naurettavia vastauksia, vai että ihan kaapattu puhelin, joku vielä saattaa uskoakin tuollaista valetta.
Onhan nuita tullut itellekin mutta kyllä niissä myös ihan on teksitiä, googlekin kertoo että numero on Dna.
Onko liittymäsi dna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669