Ollaan lähdössä Phuketin Bangtao Beachille joulukuussa 2015. Missähän hinnoissa esim. snorklausretket Similanille tai Phi Phi-saarelle ovat nykyään, jos retken ostaa paikan päältä eikä matkanjärjestäjän kautta? Myös muiden retkien hinnat kiinnostavat.
retkien hinnat paikan päälä Phuketissa
21
295
Vastaukset
- Bangtao
Vaikene muistaa joululta,mutta ovat kyllä huomattavasti halvempia kuin matkanjärjestäjän
- taimuillakotimaisilla
Ero on niin mitätön, että mielummin suomalaiselta matkanjärjestäjältä, joka takaa matkan onnistumisen, suomen kielellä.
Noin ajattelee tosi Idiootti, kielitaitoavartaa sanoi totuuden vielä kun huomio palvelun einomaisuuden verratuna suomalaisen matkan järjestäjän retkiin.
Vielä semmoinen pointti kun ostaa retken paikalliselta matkanjärjestäjältä voi tavata muitakin kansallisuuksia ja vaihtaa kulumisia heidän kanssa.
- KieltaitoAvartaa
Hintaero joissakin retkissä 60% paikallisen englanninkieliseen matkaan verrattuna. Kielitaito takaa onnistuneen Thaimaan matkan.
- Kale11
Me olemme käyttäneet saman oppaan palveluja jo
useammilla Phuketin matkoilla. Hän on järjestänyt meille
taksimatkoja, retkiä saarille ja Khao Sokin luonnonpuistoon ja Phuketin
lentokentältä Koh Samuin lautalle.
Ikimuistoinen oli matka Phuketin lentokentältä taksilla Koh Samuin lautalle
ja sitten 2 viikkoa myöhemmin takaisin. Tietenkin eri reittejä.
Retket saa puolta halvemmalla kuin matkatoimistoilta ostettuina. Suosittelemme tätä
luotettavaa, englantia taitavaa opasta.
Yhteystiedot: Rainy mobile: 66843073993 tai 66887541237
email: [email protected] - PhiPhiilläJoKäynytV.15
Mun mielipide on se, ettei tutun matkanjärjestäjän ja paikallisen järjestäjän retkissä ole suuria eroja. Tutun järjestäjän retket sujuvat ja monet pitävät siitä, kun opas osaa sekä suomea että ruotsia. Ja ainakin omakohtainen kokemus on se, että, kun on tuttu ja turvallinen tai tutut oppaat mukana, niin retki sujuu antoisasti eikä jännitysmomentteja ole. Rahaa reissulla kyllä kuluu ja em. tarkoitan sitä, että, kun yksi finski neuvoo sitä ja toinen tätä, niin pakkohan paljon on päästä kokemaan jo ekalla kerralla Thaikkuihin. Mulle jäi kiva fiilis koko reissusta ja ainoa kielteinen asia oli se, kun hotellin rannassa rysähti kotiinlähtöä edeltävänä iltana oikein kunnolla. Räsähdyksen syy selvisi kyllä, mutta iso pala nousi kurkkuun matkalaukkuja pakatessa. Muutoin lomani Thaimaassa oli väh. 9,5. Nauttikaa.
- perrito
Bangtaolla retket ostettiin 7/11 ja Beer Gardenin välillä olevasta retkitoimistosta eli siis Best Westernistä vasemmalle pari kymmentä metriä. Musliminainen oli tiskin takana ja hinta oli paljon halvempi kuin AM:n kautta. Lisäksi lapsista ei tarvinnut maksaa mitään!
Muuten toimi hyvin mutta satamassa piti odottaa vajaa tunti että saatiin koko jengi kasaan.
Käytiin Raya Yaylla ja Coral Islandilla ja snorklattiin myös.
Kannattaa käydä paikan päällä kyselemässä,etukäteen en varaisi ja maksaisi mitään retkiä.Saahan ne matkat ostaa vaikka oppaalta hotellin aulasta jos ei paikallisten retket kiinnosta - perheenkanssaaurinkoon
Kiitos kommenteista. Ollaan menossa kolmatta kertaa Thaimaahan ja aina sieltä ja muissakin kohteissa olllaan ostettu retket paikallisilta ja ainakin tähän asti retket ovat olleet onnistuneita, kerran taisi paluukyyti jäädä tulematta, mutta sekin tapahtui tuolla Väli-Amerikan suunnalla. Ja aina ovat olleet huomattavasti edullisempia, kuin suomalaisten matkanjärjestäjien kautta. Löysin surffailemalla netissä Similanin snorklausretken (päiväretki) ja hinta oli 2500 bathia aikuiselta, AM:n kautta 123 e/aikuinen, joten tämän hetken kurssilla hinta kaksinkertainen.
- Thaimaaseenhen
Siis maksoitte kylvyillä. Thaimaan baht on valuutta lyhennetään THB ei bath.
- aurinkotar
Paikallisiin voi luottaa ja ovat huokeita, Pyydettäessä englannin kiellinen opas saatte varmaan, niin monintaikku oppinut kielen jo... kivaa matkaa
- BanglaRoadillekoJo1916
Kun olette jo Thaikuissa olleet monesti, niin vinkit ovat melko turhia. Omakohtaisia kokemuksia on matkanjärjestäjän retkistä ja mol. retkillä kaikki palvelut pelasivat täydellisesti. Ainoa ongelma oli se, kun olisin halunnut maksaa meidän perheen toisen retken itse ja, kun ei tietenkään ollut pankkitunnuksia mukana ja ko. tunnuksia netissä vaadittiin. Muuta harmia kumpikaan retkemme ei aiheuttanut. Mutta, kuten vanha sanonta kuuluu, niin kukin taaplaa tyylillään.
- aluhoi
Meneekö joku vielä oikeasti lomalle Pukettiin?? :D
- kapa_siteetti
Onhan se "helppo" portti Aasiaan tai jos ei paremmasta tiedä niin menee sitten vaikka Phuketiin. Kotoisaa kai siellä nykyään kun paljon rüssiä ja eiköhän menutkin jo järjesty suomeksi.. jokainen taaplaa tyylillään niin kuin tuossa ylempänä todettiin.
- jepjepjepjuu
Vaikka ostaa omalta matkan järjestäjältä retken niin useimmiten siellä EI OLE suomalaista opasta mukana.
- Phukettiinekaakertaa
Mä ainakin oon menossa ja on eka kerta. Thaimaa on muuten tullut koluttua ja muutama matka takana Afrikassa ja Vietnamissa jos kaukomatkoista puhutaan. Kaikista paras paikka missä ikinä oon käynyt on mun mielestä Phi Phi ja sinnehän Phuketista pääsee kätevästi :)
- Snorklausamatööri
Aiheesta viidenteen kun olet sukeltanu nii pitäis saada happea suun kautta mutta eikö se vesi tuu siihen putkeen kun on vedenalla??
- perheenkanssaaurinkoon
No nyt on reissu heitetty ja retkeiltykin on :). Hintatietoja sen verran ,että meidän perheeltä Phi Phi-saarten retki olisi maksanut Aurinkomatkojen kautta hieman yli 400 euroa, paikallisesta ostettuna hintaa tuli reilut 190 euroa.
- Tuna-män
Haluisko joku vinkata hyvästä ja kohtuuhintaisesta kalareissun järjestäjästa Patongin liepeiltä?
- MidnightSunJanne
Midnight sun ravintolan pitäjä Janne järjestää kalaretkiä, itse kävin vuoden vaihteessa ja oli minusta hyvä retki. Hinnat oli kalastajilla 3000thb ja auringon ottajilta 2500thb. Ravintola sijaitsee Banglan sivukadulla
- Tuna-män
Kiitos. Tuo samahan tuolta löytyi sitten, kun selasin enempi viestiketjuja. On täällä kyllä melko alkeellista älämölöä iso osa "keskustelusta"!! Mutta onneks teitäkin löytyy, jotka viittii vinkata asiallisesti, kiitokset siitä. Eihän toi kyllä mikään erityisen edullinen hinta ole, mutta jos on asiallinen reissu ja järjestäjä panostaa hommaan niin ihan ok.
Olikos muuten sulla siimat kireinä ja tuliko saalista? Jannen reissu on kait koko päivän juttu ja hinta sisältänee jotain tarjoilua talon puolesta vai kuinkas on?
Ja 13 aamua vielä lähtöön... - Kalaretki
Juu ei se edullinen mutta minusta asiallinen reissu, tai ainakin itse tykkäsin kaikilla oma maku. Ensimmäistä kertaa kävin kalaretkellä niin ei ole vertailupohjaa vastaaviin retkiin joita varmasti voisi saada edullisemmin paikallisista matkatoimistoista.
Meidän retkellä tuli hyvin tonnikalaa ja paluu matkalla purjekala 13.5kg mutta en itse päässyt sitä vetämään ylös, siellä on kalastusvuorot jotka kiertää muistaakseni 40min tai kala ja vaihto. Meidän retkellä vuorot pyöri hyvin kun kalaa tuli.
Ja juu koko päivän retki, nouto hotellilta aamulla 8 ja paluu hotellille 6 aikoihin illalla. Puolen päivän aikaan on tauko kalastuksessa jolloin vene parkkeerataan suojaisaan rantaan jossa pääsee uimaan ja ottamaan aurinkoa. Veneestä löytyy myös snorklaus välineet. Tauon aikana veneen henkilökunta tekee ruoan joka oli maittavaa ja tekivät juuri ongituista tonnikaloista herkkua. Hintaan sisältyy myös virvoitus juomia (vettä, limsaa). Olutta ja lonkeroa sai ostettua sitten erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869