Focus 1.5 ecoboost koeajo

Ford-specialist

Olen kuullut varmoilta tahoilta että tuossa 1.5 koneessa on sulaneita mäntiä usein pikkuisenkin kiihytyksen jälkeen motarilla. Kone myös leikkaa kiinni kun ei öljy kierrä kunnolla varmaan kanavissa samoin nokka ketju katkeaa kun se alkaa tehdä piiska ilmiötä kun se venyyyy. Tulpat sulaa samalla kun männät reikiintyy seoksen mennessä laihalla. paloherkkiäkin ovat konetilastaan kun johto sarja hankaa runkoon itseään. Elektroniikka särkyy kun saa staattisia iskuja kankaasta ja siihen jää focus ecoboost. Iskuvaimentimet vuotaa usein ja on vaikeita vaihtaa. vaihdelaatikko sorvaa ja pitää monessa yksilössä todella kahiseva ääntä kun metallialastua kiertää mukana . Penkki katkeaa vasemmalta puolen kun se rasittuu enemmän ja on heikkoa materiaalia. Penkkien nahkassa on usein madonreikiä kunnahka ostetaan halvimmalta teurastomolta. ratti akseli on ironnut joistain kun sitä pitää koko ajan väännellä että pysyisi tiellä. Keula syö alatukivarsia kuin leipää kun raskas muinainen kone on liian painava suunnitelluille osille. Takapenkki on pilallinen.

13

13340

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 634trfgt

      ei ole ketjua

    • grgre

      Mikä sen takapenkin on pilannut

      • Ford-specialist

        huono materiaali, heikko kiinnitys ja muu kehno työn laatu.


    • hkjhkghkjhkjk

      Heh muuten hyvä provo mutta 1.5:ssä on hihna eikä ketju. Sekä taidat olla 500kg läskivalas kun penkitkin irtoaa.... Kannattaa pitää terveydestä parempaa huolta!

    • tyypillinenvw

      Kuule käveleppä siihen auton eteen ja katso tarkemmin.
      Ettei siinä vaan sittenkin olisi ovaalin tilalla sellainen vw ympyrä?

      • Anonyymi

        Ruaaah! Nerokasta riimittelyä.


    • Mulla just viikko sitten pääsiäis sunnuntaina 1.5 ecoboost 16 mallinen 90000 km konelevähti kesken ajon pytyt täytty öljystö. Nyt pähkäillään kuka maksaa kun takuu päättyi tammikuussa.

      • Anonyymi

        Eikö noissa ole 5 v takuu?


      • Anonyymi

        On mutta trolleilla se on vähemmän. Moottori menee varmuudella takuuseen alle 5v/100tkm ellei ole huollot jäänyt väliin tai ajettu ilman öljyjä. Se on kyllä aika epätodennäköistä, kun ecoboostit kuluttaa aika vähäisissä määrin moottoriöljyä vaihtovälillä


    • Anonyymi

      Oiskohan tojotisti taas provopäällä? Kuten aina.

    • Anonyymi

      Moottorissa on suunnittelu vika, kannentiiviste ei kestä. Jenkeissä näistä on ollut paljon juttua, Youtubesta löytyy klippejä.

    • Anonyymi

      Onko kannentiivisteasiassa kyse vanhemmasta nelisylinterisestä vai uudesta kolmisylinterisestä 1.5 -litraisesta?

    • Anonyymi

      Hän se jaksaa ja jaksaa kirjoittaa valheita ja kun aiheet loppuu niin kaivelee vanhoja provoja ja jatkaa niitä vielä hölmöimmillä väitteillään. On tuokin elämää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe