Smile sitten kun ehdit

Autatko

Katsotko minun ja vaaleahkon miehen rakkauteen? Olemme molemmat yksinäisiä. Työasiat menee tavalla johon minulla ei ole valtaa. Jatkuuko? Uskon että ne on tähtiin kirjoitettu! Näin on myöskin asuntoasioiden kohdalla. Koska ne kulkevat käsi kädessä. Koti-rakkaus ja työ? Tarottien kertomana<3
Olen punamustahiuksinen nainen.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4Smile

      Mä oon vissiin sulle joskus kattonukkin??

      Sä oot nähny asiat niin, että ne menee - niinkun on niitten tarkoituskin ollut mennä ja yrittänyt luoda tasapainoa kaikille osa-alueille. Tämä on vaatinut vakaata luonnetta, jossa ei paljoa ympärillä vellovat kuohut hetkauta. Sitten jotakin on tullut väistämättä, täällä on joku nainen, jonka takia oot kasannut hartioilles, jopa enemmän kun jaksat kantaa, etkä sille edes mitään oo mahtanu.

      Harmoniaa/ehkä romanssi, kotiin loittyvät asiat. Joissakin tapauksissa tässä voidaan puhua perinnöstä/isoista summista rahaa. Tämä kuitenkin on aika haasteellinen projekti, mutta elelet toiveissa tämän suhteen ja kun häly ympäriltäsi laantuu - vaivut ajatuksiisi ja alat mielessäsi käännellä tätä ja vaarana tässä on paikoilleen jähmettyminen, olkoonkin vaikka - ajattelisit että sinulla on nyt 'tilaisuus ja motiivi' hauskanpitoon, tai ylipäätään 'irtiottoon.'

      Kohtalonpyörä raksuttaa kaikelle omaa aikaansa ja niin se raksuttaa myös jollekin tapahtumalle/ihmiselle, josta aika paljonkin välität. Tulossa nimittäin on riita/kissan pöydälle nostaminen. Tässä on että joku josta kovinkin välität, puuhailee jotain selkäsi takana, täällä on ristiverinen mies ja joku juttu, joka liittyy kotisi oikeinpäin pysymiseen.

      Saat tietää/kuulla jotain ja se voi tulla sinulle pikkusen yllättävänä tietona TAI sitten tää on kutst johonkin sosiaaliseen tapahtumaan. Herttojen ysi ja sauvojen vitonen. Tässä nyt jonkun rakkaasi/läheisesi kanssa, muotoontuu aikamoinen kilpailutilanne, tää voi äityä hiukan vaikeaksikin ja saatat kokea itsesi hiukan ulkopuoliseksikin tässä, sillä jokin tässä jutussa on sellainen, jota et yhtään osaa odottaa.

      Jokin harvemmin tavattu ystäväsi, jonka kanssa koet olevasi hyvinkin pitkälle samoilla aallontaajuuksilla, luo tähän juttuun omalta osaltaan vakautta/tukea. Sinulle tarjotaan uutta tilaisuutta ja sinun pitää nyt osata ratkaista miten asian handlaat. Valintoja pitää tehdä, näköjään myös työasioissa.
      Rahasopimusasioissa sulle ehdotellaan kaikenlaista ja täällä on, että kannattaa pikkusen olla varpaillaan, sillä tyytyväisyyskin, mitä tämä ehkä näennäisesti voi tarjota - voi myöhemmin tiputtaa sut vaika korkealta. Muutoksiin johtavia viestejä tulossa.
      En tiä sit onko tässä kuvaelma sinusta, koska tässä on ristiverinen nainen ja rinnalla joku ei niin kauheen luotettava nainen, kuitenkin.., alkaa kaikkien mutkien jälkeen valo pilkahdella, olkoonkin vaikka vielä ottaa aikaa tilanteitten elävyyden takia päästä jälleen omaksi itsenäiseksi ja päättäväiseksi naiseksi. Jokin asia paljastuukin ja pistää sut miettimään kuvioita uusiks.
      Tää liittyy jotenkin johonkin vanhaan tapahtumaan ja kysyy aikalailla sulta joko rohkeutta, tarttua härkää sarvista, tai sitten vaan sisua kestää tuleva. Tässä nyt on tää vaikea kombinaatio, jota en ikinä oikein osaa tulkita. On eron/eroon pääsemisen kortti. Voi myös kuvastaa kolmatta osapuolta, mutta sitten tässä on, joko virkamies, tai sitten tummaakin tummempi mies TAI vaikutusvaltainen henkilö. (virkamies)
      Tulossa joku viesti, jonka tiimoilta on tukeuduttava vain tosiasioihin, en tiedä, suhtaudutko silti turhankin kevyesti tähän, vai onko kyseessä vain paineitten kirpoaminen hartioiltasi.
      Kuoleman kortti, joka ei koskaan kuvasta taroteissa itse tapahtumaa, vaan neuvoo jättämään vanhat, kannattamattomat asiat ja kääntämään uuden lehden elämässä. Tätä pohdit aika tavalla ja ihan viisasta onkin, ottaa järjen lamppu käteen ja tutkailla asioita kaikilta kanteiltaan. Eri paikkakunta tai sit jonkin ajan kuluttua, tulee jotakin joka saa sut peräti onnelliseksi. Silti sua ahistaa, kun et millään edelleenkään voi uskoa todeksi/sulattaa jotakin asiaa ja se stressaa sua.
      Sit saat viestin, jota alat pähkäillä ja se alkaa pyörimään ajatuksissasi. Täällä on menestyksen kortti ja se, että luottamuksesikin alkaa palailla. Maailmalta kiirii uutisia, joitten tiimoilta koet voittajafiiliksiä ja pitelet niitä onnistumisen tiirikoita hyppysissäsi. Vaalea aikuinen mies.....
      Tässä nyt jotenkin.., vedät välillä henkeä ja ajattelet, että selätitpä nyt tuon jutun, mikä liittyy vaaleaan aikuiseen mieheen, nyt onkin viisasta rauhoittua ja antaa ajan kertoa mihin suuntaan tää juttu etenee.
      Kaikenlaisia voittoja, mitä tulee tulevaisuuden suunnitelmiisi. Aineellisissa asioissakin - on nhyt aika takoa, kun rauta on kuuma.

    • Autatko

      Kiitos Smile katsannostasi. Vastauksesi yllätti minut todella. Kaikki tuo mitä näit:) Yksi kysymys kuitenkin nousi vielä.
      Eri paikkakunta tai sit jonkin ajan kuluttua, tulee jotakin joka saa sut peräti onnelliseksi. Silti sua ahistaa, kun et millään edelleenkään voi uskoa todeksi/sulattaa jotakin asiaa ja se stressaa sua. Liittyykö tähän joku nainen (lähisukulainen)? Voihan se tarkoittaa jotakin muutakin (tuota miestä).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe