jatkuva vaatimus

mikävikana

Käytän Googlea hakukoneena. Alkaa jo ottaa päähän kun olen ainakin kymmenen kertaa hyväksynyt tietosuojaehdot, mutta aina vaan sitä vaaditaan uudelleen ennen kuin voi jatkaa.

Tietääkö joku mihin ottaisin tästä yhteyttä kun en itse löydä mitään osoitetta mihin laittaisin palautetta.

11

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis kokoajan ettet voi käyttää selainta lainkaan, vai aina kun käynnistät selaimen uudestaan?

      • mikävikana

        Kyllä selain pääasiassa toimii, mutta tuo kysymys tulee aika usein.


      • Sellainen ajatus tullut mieleen, että on jotain "siivous" juttuja tehty ja olet siivonnut sen vastauksesi pois tai et ole kirjautuneena Googlelle tai muuta vastaavaa.


      • mikävikana

        Siivousohjelmia olen käyttänyt. Kirjaudun vain, jos käytän gmail-sähköpostia. Muuten pysyn erossa kirjautumisesta. Saattaahan vika olla tässä. Tuolla jutulla google ilmeisesti pakottaa saamaan käyttäjät hallintaansa. Jos tämä jatkuu, vaihdan hakukonetta.


    • Siis kysymys tulee vain sen jälkeen kun kirjaudut sisään käyttäjällä?

      Oletko kokeillut kirjautua toisella selaimella. Internet exploler, google chrome, mozilla firefox, opera, safari yms. ?

    • kummaa_touhua

      Täällä on sama ongelma. Jostain syystä noita ehtoja pitää hyväksyä jatkuvasti - vaikka hommassahan ei ole mitään järkeä - käytän aina auki olevaa päätettä kahvilassa ja se siivoaa jokaisen session väliltä kaiken pois. Kahvikupin hinnalla saa tarkistettua vaikka postinsa.

    • korjatkaa_tunkkinne

      "Tämä sivu käyttää evästeitä.." - Ei suomi24 toimi yhtään sen paremmin.. sivut vaan hyppii ja pomppii miten sattuu, kun varoitus eväistä pulpahtaa esiin. Eikä sitä voi hyväksyä, kun se taas pulpahtaa seuraavalla kerralla..

    • startpage

      startpage.com poistaa googlen hakukoneen tollaset "ongelmat". Käyttää kuitenkin googlen hakukonetta pohjanaan..

      • ei_toimi

        "Service Temporarily Unavailable.."


    • Kokeile_tätä

      Poista koko selaushistoria, erityisesti keksit.

    • Kooditin_

      Avainsana on evästeet.

      Kun hyväksyt tuon evästeilmoituksen, tallennetaan evästeeseen (pieneen tiedostoon, engl. cookie) tieto siitä, että ilmoitus on kuitattu. Jos kyseinen eväste poistuu tai se poistetaan, ei tätä tietoa enää ole, jolloin ilmoitus näytetään uudelleen.

      Sinun on joko sallittava Googlen evästeet tai asennettava selainlaajennus, joka poistaa tuon ilmoituksen. Lisäksi on varmistettava, ettei selain (tai **käyttäjä**) tyhjennä evästeitä koko ajan, sillä aina evästeiden tyhjennyksen jälkeen tuo ilmoitus näkyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe