Heidin kanssa rannalla

OlliVirkku

Sen kesän helteet eikun jatkuivat, ja päätimme Heidin kanssa mennä uimarannalle, pois asunnon kuumuudesta. Asunnolla Heidi vaihtoi bikinit ylleen ja puki niiden päälle kesämekon, minä laitoi simmarit jalkaan ja vielä teepaidan ja shortsit. Sandaalit läpsyen suuntasimme kulkumme läheiselle rannalle.
Ranta oli aika täynnä porukkaa, mutta löysimme sopivan läntin, johon pistimme vaihtovaatekassimme ja riisuimme liiat kuteet pois. Kahlasimme veteen ja kun Heidillä oli vettä rintojen tasaan, otti niskani takaa kiinni käsillään, hän tuli syliini ja kietoi jalat vartaloni ympäri. Pidin käsilläni kiinni selkänsä takaa ja kävelin syvemmälle. Heidi piti silmänsä kiinni ja hymyili koko ajan, ja minä vain seisoin vain paikoillani, emme puhuneet mitään ja nautimme veden lämmöstä.
- Vedäppä ilmaa, kohta sukelletaan ja minä riisun sinulta pöksyt, kuiskasin.
- Mitä varten? Et kyllä riisu.
Minä vedin keuhkot täyteen, kyykistyin ja katosimme pinnan alle. Odottelin kyykyssä mitä tapahtuisi. Kun Heidillä happi alkoi loppua, hänen oli irroitettava otteensa ja noustava polvieni päälle seisomaan. Silloin laskin hänen bikinipöksynsä nilkkoihin ja nostin hänen oikean jalkansa ulos niistä. Nostin pöksyt toista jalkaa ylös ja nousin itsekin pintaan ottaen hänet taas syliini. Samalla laskin uikkarini sen verran alas, että kaluni ponnahti vapauteen. Heidi vaan piti nyt itseään sen verran ylhäällä, etten pääsi painamaan kullia sisään, mutta ylsimpä paremmin hyväilemään hänen häpyään sormin.
Hivelin hitaasti pitkin häpyhuulia klitoriksen yläpuolelta persereiälle asti, yhä uudestaan ja uudestaan, kunnes hän alkoi huokailla kuuluvasti.
- Oi kulta, tuo tuntuu hyvältä. Meinaatko naida mua tässä kun ihmisiä on ympärillä?
- Joo, kohta nain sua täällä vedessä, tai sitten tuolla rantahiekalla.
Pyörittelin jo hieman klitoriksen päältä, ja kädelläni avitin kullinpään häpyhuulille. Vedin esinahan mahdollisimman eteen niin, että se peitti terskan, ja ohjasin sen pillunaukkoa kohti. Heidi laskeutui vähän alemmaksi ja minä työnsin lantiolla eteenpäin, jolloin terska muljahti pillun sisään helposti.
- Oot sinä liukas limapillu.
- Hyvin tuntuu sulle limapillu kelpaavan.
- Kelpaahan se, oikein hyvin kelpaakin!
- Nussi ihan hitaasti, ettei nuo huomaa.
Työntelin kullia oikein rauhallisessa tahdissa sisään ja ulos, ujuttaen samalla vasemman käden keskisormea Heidin anukseen. Kohta se olikin toista niveltä myöten sisässä. Kullin liikkeet tuntuivat välilihan läpi sormiini.
- Voi kun ei voi pitää isoa ääntä, voihki Heidi hiljaa.
- Kohta helpottaa, minä alan olla valmis.
Heidi puri huultaan, kun minä otin loppukirin. Rauhallinen tempo muuttui hurjaksi, kun kiihkoissani pumppasin kulliani Heidin pilluun orgasmia tavoitellen. Nyt ei ollut aikaa varoa, huomaa joku mitä me tehdään vai ei. Lantioni takoi edestakaisin, ja pian värähtelyt alkoivat tuntua varpaista asti, ja kulli alkoi sylkeä mälliä Heidin pillun perukoille.
- Tais tuntua hyvältä?
- Huh, teki eetwarttia, huokasin ja tasailin hengitystä. Huomaskohan kukaan? Joku rannallaolija saattoi toki tuijottaa meitä, mutta jatkoin vielä seisoskelua vedessä odottaen, että kulli kutistuisi ja lähtisi mukavasti ulos kolostaan.
- Nyt ne mällit valuu nyt seuraavan tunnin ajan ulos mun pillusta.
- Vähän pesaistaan pahimpia pois ennenkuin noustaan rannalle.
- Sukelletaan uudestaan, niin saa bikinit takaisin päälle.
- Ok, vedä henkeä.
Painuimme sukelluksiin, Heidi laittoi bikinien alaosan takaisin päälleen, minä hieraisin enimmät liemet kullista pois ja piiloitin puolijäykän takaisin simmareihin ja nousimme takaisin pintaan. Lähdin kävelemään rantaan päin ja kohta Heidi laskeutui alas sylistäni. Kävelimme rannalle, vaihdoimme uimakamppeet kuiviin ja tyytyväisinä ja viilentyneinä aloitimme kotimatkan.

0

1599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        67
        6749
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        28
        4380
      3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        272
        2793
      4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        26
        2090
      5. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        31
        1653
      6. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        97
        1447
      7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        55
        1151
      8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        304
        1127
      9. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1124
      10. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        39
        1081
      Aihe