Maailmalta kuuluu nyt kummia.
Terroristijärjestö Isis on ottanut käyttöönsä uudet ja tehokkaat kidutuskeinot.
Yksi niistä on panttivankien pakottaminen tangoon.
Se mahtaakin olla kivulias ja stressaava kokemus vangitulle.
Argentiinalainen vai suomalainen tango?
Kohta varmaan katseet suuntautuvat pienen Suomen suuntaan.
Täältähän löytyy tangoja jokaiseen lähtöön.
Seuraavaksi otetaan käyttöön kovemmat otteet:
Onneton panttivanki joutuu kuuntelemaan yhteen pötköön koko Matin ja Tepon tuotannon!
Sen jälkeen luultavasti vanki itse rukoilee terroristeja katkaisemaan hänen päänsä.
Ei ihminen sentään mahdottomia kestä.
Hyvin voi kuvitella vangitun surkeuden, kun hän pelko kasvoillaan, kuulokkeet korvissa ja nupit kaakossa nauttii Innasen mainiosta kappaleesta "Elsa, kohtalon lapsi!"
Ja jos tämäkään ei saa vankia lannistumaan, otetaan käyttöön järeämmät aseet:
M.A.Nummisen määkivä ääni saa ihmispoloisen täysin sekaisin ja hän menettää tajuntansa alta minuutin.
Suomalaisella tangolla on kova maine maailmalla.
Ja Isis kyllä tietää sen.
Suomi:Kidutusten luvattu maa
29
120
Vastaukset
- Päivitys-Byy-Salo
ISIS on kunnia kutsuvieras ensi kesän Päin Seinää-Joen tangomarkkinoilla
- yllätysesiintyminen
Saattaa se sinne ilmaantua kutsumattaki! Loppuu tangon luilutus, kun isis vetää mustan isis lipun Seunäjäen korkeimpaan lipputankoon.
Kielsihän ne Saksassaki öölifestarit ,kuulemma loukkasi muslimeja :Vaikka ei olleet edes paikalla,vaan kilomtrien päässä.
Ei nämä ole kuulkaas mitään kerjäläisiä,valloittajia nämä on heti olemukseltaan.
- 1eero
Se olis kaiketi jos palstalaiset joutus kumartaa viisikertaa päivässä mekkaan kesken lörpöttelyn, kidutus olisi enemmä naisille mies perheen pää nainen vaietkoon, kyllä en miehenekään sietäisi moista, kiittäkää arvon naiset että ette syntyneet esim. Saudi arabiassa ette paljon lörpöttelisi täällä. Suomessa ääni oikeus naisille suotiin yli satavuotta sitten ja muutenkin demokratia on arvossaan.
Suomes mitää demokratiaa oo,aika surkees jamas ukot on.
Kuhan noi ulkomaan vävyt tutustuu Suomalaiseen anoppiin niin näkevät naisenerkiaa.Meinaan vaan et hymy hyytyy.- 1eero
koti-kiusattu kirjoitti:
Suomes mitää demokratiaa oo,aika surkees jamas ukot on.
Kuhan noi ulkomaan vävyt tutustuu Suomalaiseen anoppiin niin näkevät naisenerkiaa.Meinaan vaan et hymy hyytyy.Kun noin ajattelet miten ajattelet kokonaisuutena kyllä vertailu kohtia löytyy, mielestäni ei pidä yksityiskohtia alkaa tonkimaan, meillä on demokratiaa vaikka muille jakaa tietysti on parannettavaa tuskin mikään maa on täydellinen.
Kokonaisuuten suomee ajatellen niin meiän onkelma on moraalin puute toisten kunniottamisen katoaminen.
Kauheen hyvät turvaverkot ja toimiva systeemi mut sen systeemin väärinkäyttäjät aiheuttavat sen sortumisen.- hyi-mikä-ketju
Typerä aloitus, typerät jatkajat, ettekö kyllästy typeryyksiinne, olette kuin Att.
- 1eero
koti-kiusattu kirjoitti:
Kokonaisuuten suomee ajatellen niin meiän onkelma on moraalin puute toisten kunniottamisen katoaminen.
Kauheen hyvät turvaverkot ja toimiva systeemi mut sen systeemin väärinkäyttäjät aiheuttavat sen sortumisen.Ihan oikein toit esiin, ymmärrän mitä tarkoitit. Kun täällä ikänsä asuneena kyllä koen olevani turvassa en muualla jos joutuisin maasta poistumaan mutta sopeutuminen yllä oleviin olosuhteisiin täällä en koe ongelmia mulla on hyvä olla Suomessa.
- ei-paista-aurinko
Nyt on tulossa uusi vero, siis pakoten länsimaille. Putin on määrännyt auringonnousun verolle!
- tähteitten.sota
...aurinko laskee länteen...
ja sekös vituttaa Putinia suunnattomasti. Idästä auringonnousua Putinkaan ei kykene jarruttamaan, sentään jotakin häntä vahvempaa.
- kesivä
Ei täällä Suomessakaan vielä tasa-arvo ole tasaista. Naisista puhutaan alentavasti, ikääntyvistä naisista annetaan kuva höperöistä mummoista. Puhutaan "mummon markoista". Kuten k/k tuolla mainitsi niin anopit kuvataan yleisesti "ihmishirviöinä".
Mites nyt ei tule miespuolisista yhtään tuollaista vertauskuvaa mieleen.
Onneksi on syysloma, ehtii miettiä.- k-kk
Otetaas takasin pikkasen,kun luet palstaa niin meiän ikäluokan miehistä ei todellakaan anneta kaunista kuvaa.
En usko et sukupuoli antaa aihetta tuntea jaloutta missään asias.
Mulla muuten oli sellanen anoppi et se puolusti minuu kun vaimo nosti metännenän pystyyn. - kesivä
k-kk kirjoitti:
Otetaas takasin pikkasen,kun luet palstaa niin meiän ikäluokan miehistä ei todellakaan anneta kaunista kuvaa.
Mulla muuten oli sellanen anoppi et se puolusti minuu kun vaimo nosti metännenän pystyyn.No juu juu, mutku ei tule mieleen yhtään miestä vähättelevää ajatushokemaa. Papparainen, sekin on vain sellainen lyhyenlännän, ryppyisen miehen kuva, minun mielessä, ei muutoin vähättelevä.
Kaikenlaisiin vähäisiin sanontoihin sitä nyt kompastuin vaikka ulkona paistaa päivä ja vois meenä päivittymään sinne. - kesivä
kesivä kirjoitti:
No juu juu, mutku ei tule mieleen yhtään miestä vähättelevää ajatushokemaa. Papparainen, sekin on vain sellainen lyhyenlännän, ryppyisen miehen kuva, minun mielessä, ei muutoin vähättelevä.
Kaikenlaisiin vähäisiin sanontoihin sitä nyt kompastuin vaikka ulkona paistaa päivä ja vois meenä päivittymään sinne.Ja jatkan vielä vaikkei pitäis kohdistaa henkilöön arvostelua, mutku tää on positiivinen ja aurinko paistaa.
Sun anoppisi lailla k/k, uskallan arvella, että moni nainen nousis sua puolustaa ja miehistäkin usea. Sen minkä olen tekstejäsi lukenut olen saanut semmottisen kuvan, että arvelen vaimosi olleen sokerihumalassa tai jotain jos sulle on uhitellut. k-kk kirjoitti:
Mulla muuten oli sellanen anoppi et se puolusti minuu kun vaimo nosti metännenän pystyyn.Mulla muuten oli sellanen anoppi et se puolusti minuu kun vaimo nosti metännenän ....
Olisinko hyvä anoppi? Jouduin viemään aamulla tyttäreni harrastuksiinsa, koska ei ollut itse muka ajokunnossa. Siinä samalla "kiittelin" sen iltaharrastukset kotona ja ilmeisesti jäkätin koko matkan. Lähtiessään sanoi, että siellä on miehensä keittänyt juuri kahvin, joten voitte sitten yhdessä kehua häntä! DD
On siellä (lapseni perhe) hyvä "kauppa" minulle, sillä sain mukaani vihanneksia pussillisen, koska itsestäni on nolo mennä kauppaan ja ostaa 4 perunaa, 3 porkkanaa, 1 palsternakka, 1 purjo, j.n.e. Aina heiltä saa myös ylimääräistä ruokaa yhdelle, koska nelihenkinen perhe ei näköjään osaa laittaa sopivaa määrää heille.
Oma äitini oli myös erinomainen mieheni palvoja.- ent.siivoojaparka
k-kk kirjoitti:
Mulla muuten oli sellanen anoppi et se puolusti minuu kun vaimo nosti metännenän pystyyn.On siinä varmaan miehinen mies tuntenut olevansa hameisiin suojattuna, kun anoppi on noussut puolustamaan.
- k-kk
ent.siivoojaparka kirjoitti:
On siinä varmaan miehinen mies tuntenut olevansa hameisiin suojattuna, kun anoppi on noussut puolustamaan.
Katohan siivooja ,kun se on sellanen juttu et jos mies ei oo sankari ,luonnekin on ku emolampaalla ja hihas ei oo ku löysät allit.
Silloin sen pitää olla selviytyjä ja sellanen tarvii tukipartiota ja kuka on parempi kun anoppi ,siin hoituu tytär ja appi samal suunavauksella.
Ai niin ,en mä oo miesten mieskään enempi olen naisporukas viihtyny. - ent.siivoojaparka
k-kk kirjoitti:
Katohan siivooja ,kun se on sellanen juttu et jos mies ei oo sankari ,luonnekin on ku emolampaalla ja hihas ei oo ku löysät allit.
Silloin sen pitää olla selviytyjä ja sellanen tarvii tukipartiota ja kuka on parempi kun anoppi ,siin hoituu tytär ja appi samal suunavauksella.
Ai niin ,en mä oo miesten mieskään enempi olen naisporukas viihtyny.Höps! Eihän miehiset miehet olekaan miesten miehiä.
Pysy vain naisporukoissa minun puolestani, jos siellä tunnet olosi turvallisemmaksi. Ota sukankudin mukaan. - k-kk
En mä oikein tost sukankutomisest mut aika haka olen koneel ompelemaan.
Josko sitten ompeluseuraan ? tuu mukaan on siel telaketjuosastokin.
Hyi mikä ketju.
On niin flegumaista lieroa että.
Teeveestä.
Lasten-laulua kikattamalla.
Mikä olikaan herkullisempaa, kuin horjahdella tahallaan väärin.
Tuo saa riittää osaltani tangosta ja anopistani.
H.- Tankota.moreeni
Onko anoppisi Malmilla? Multaa silmillä? Tai hiekkaahan se on, tiimalasi hiekkaa, Malmin hautuumaa.
- ent.siivoojaparka
Aloittaja on tainnut lukea Aftonbladetista saman artikkelin kuin minäkin joitakin aikoja sitten.
Ruotsissa se ruotsalaisella musiikilla kiduttaminen on otettu jo käytäntöön. Täällä panttilainaamon ryöstäjät nostivat haasteen tortyyristä vartijoita vastaan, koska heille soitettiin pidätyssellissä ruotsalaista (hyvin valittua) "dansbands"musiikkia nonstoppina.
Yksi kidutuskappaleista oli tämä
https://www.youtube.com/watch?v=YTQY0_fIPU4
Pidätettyjen mielestä vartioitten olisi pitänyt ymmärtää, etteivät he Tukholman lähiöitten kasvatteina ole tottuneet sellaiseen musiikkiin.Kyllähän he kai sen tiesivätkin :))
Iää on kyllä sitä pahimman sortin kidutusta. Fasisteja, taatana!
- Viatonsivullinen
Ei mikään uusi kidutuskeino. Keskitysleireillä soitettiin samaa tangoa
kidutusmielessä yötäpäivää......
Tarina kertoo että kappaleen nimi oli Donna Clara.
Onneksi silloin ei ollut Max Raabe vielä syntynyt, tämä herrasmieslaulaja.
Eikä ollut suuria näyttötauluja:)
https://m.youtube.com/watch?v=ecwVDb3ojY8# - toimiikohan.vielä
Teinikarkotin otettu käyttöön jo 2009 Lahdessa :D
http://yle.fi/uutiset/teinikarkotinta_kokeillaan_lahtelaisessa_kauppakeskuksessa/5921747- Viatonsivullinen
Kyllä minäkin helposti poistun tilasta jos musiikki ei miellytä.
Aikahyvä juttu, myös saada viihtymään tilassa.
Kyllä musiikkia saa olla taustalla, kotonakin, muttei aina.
- eppu2
Jee, kohta saadaan joka kaupassa kuunnella joulurenkutuksia.
- Kunmaassonhanki
Nautin täysin siemauksin, vielä kun voin, kohta sekin kielletään.
Jo kohta kuunnellaan minareeteista kaikuvaa rukouskutsua viidesti päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2385440Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,574761Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk133591Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2883306Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699193275Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823189- 732850
- 652067
- 292001
- 901996