Mun isä ja äiti eros monta vuotta sitte.Olin tosi pieni ja asuin sitte äidillä.Sitte tuli ongelmia ja muutin isälle.Äitihän sitä vastusti ja käytiin sitte oikeudessa tän asian kanssa ja sain jäädä asuu isälle.Sitte tein tosi typerästi ja muutinki puolen vuoden - vuoden päästä takaisin äidille... No tääl on menny nyt ihan hyvin ja silleen,mutta nyt on tullu taas semmonen tunne että haluisin muuttaa takasi isälle. Mut mun kaverit kaikki on täällä ja isältä en tunne ketää ja en voi vuorotella mitenkään koska isi asuu monen sadan kilometrin päässä... Mitä mun pitäs tehdä teidän mielestä:o?
Entiedä asunko äidillä vai isällä...
äitivaikoisi
3
301
Vastaukset
- Nigguman
Käy viikonloppusin isälläs
- äitivaikoisi
noku äiti ei anna mennä mun isälle usein....
- molemmat
ole kuukausi aina jommalla kummalla ja kysy vaikka isältäsi että voisitko muuttaa vähän lähemmäs asumaan jotta nähtäisiin useammin, koska lapsuus ilman isää ei voi olla kovi mukavaa :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 61873
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698