KÄMPPISTÄ LOS ANGELESIIN TAI NEW YORKIIN?

ulkomailllee

Heips!

Olen 27v nuori nainen, laulu-ura alussa (jos siitä ei ammattia saa niin ainakin harrastuksena suuri), ja nyt on tarjottu mallin töitä erään "tutun tutun" kautta sekä New Yorkista, että Losista. Tarkoitus olisi siis jättää tämän maan murheeni taakse, ja lähteä lentoon kohti uutta!
En siis odota olevani uusi SAARA mutta pysyvä muutto on toiveenani, ja siihen jos liittyisi laulu tai mallinura niin mikäs sen parempaa siitä jo yli 10 vuotta haaveilleelle naiselle!

Onko ketään kuka jo asustelee siellä, osaisi neuvoa paikkoja, kenen luona voisin yöpyä kuukauden tai kaksi jotta löydän oman kämpän?
Tai onko jotakuta samanlaista muutosta miettivää? Alkuun kun säästöjä ei ihan hirveästi ole niin minua ei haittaa vaikka nukkua pienessä yksiössä 3 henkilön kanssa :)

Ja vielä yksi kysymys joka on mietityttänyt, tuossa vuosia sitten menetin luottotietoni, velkaa on ja paljon, lainaa en saa mistään. Visa Electron ja pankkitili Suomesta kyllä, mutta mitenkäs tämän asian kanssa sitten Yhdysvalloissa?
Tietääkö kukaan? En lähde velkojani karkuun, aion maksaa niitä kuten olen nytkin maksanut kuukausi kerrallaan. Tämän asian voin toki selvittää muualtakin!

Mutta nyt, toivoisin todella että joku ihana kiltti mukava ihminen jommasta kummasta kaupungista ottaisi yhteyttä vastaamalla tähän viestiin ja pääsisin alkuun! Enää ei ole aikaa odotella että unelmat toteutuvat itsestään :)
Liian monta vuotta olen haaveillut ulkomaille muutosta, Englanti oli aluksi ykkösvaihtoehto mutta nyt se on vaihtunut työtarjousten takia!
Ja jos ette kämppistä itsellenne halua niin kertokaa edes miten pääsitte alkuun, mitä teitte ensin, mihin ei kannata mennä jne, sellaista tietoa jota ei ehkä löydä muualta!

2

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki-

      No, jos sulla on tyotarjous, jostain firmasta, joka on myos hakenut sulle tyo-viisumin, niin ei kai sille firmalle enaan ole kuin pikku juttu maksaa sulle valiaikainen asunto.

      Mutta jos tyotarjous on tutun tutun puheita, eika sulla ole viisumia, niin laittomastiko aiot menna maahan? Jos aioit tyoskennella USA:ssa tarvitset SSN:n, ja sita et saa ilman tyo-viisumia. Vai onko sulla USA:n kansalaisuus?

    • airbb

      Airb&b on yksi edullinen vaihtoehto missä tahaansa maailmaa. Päiväksi, viikoksi, kuukaudeksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe