keksiä uusia aiheita lieksasta, sieltä 50-60v. takaa. Kun on lampun ostot, jäärata-ajot ja muistomerkit, sekä entiset poliisit jo käsitelty.
Mutta alkaa aiheet loppumaan, eihän niitä loppumattomiin riitä.
Yritän tässä pää märkänä rapuloissani
13
70
Vastaukset
- eipä.muilla
Heheheh juu tämä onkin jokseenkin ainoa Itä-Suomen palsta, jossa eräs heppu yrittää jatkuvasti kertoilla joistain menneistä jutuista.
- ikävä-ettei-muilla
Muiden paikkakuntien sivut näyttävät kuolleilta kun niillä ei ole kunnon kirjoittajia menneistä asioista. On heidän onnensa, ettei ole myöskään suvakki- ja rasisimeuhkaajia ja muita vastaavia pölvästejä, joita Lieksan sivulla näkyy häiriköivän jatkuvasti
- yritä.aikuistua
Viina on vienyt muistisi. Yöllähän sinä tavallisesti kirjoitat sekavia uhkauksia.
- täsmennys
Tarkoitan aloittakaa
- korjauksen.korjaus
täsmennys kirjoitti:
Tarkoitan aloittakaa
Sorry. Aloittajaa
- juttuja-odotellen
täsmennys kirjoitti:
Tarkoitan aloittakaa
Aloittakaa ihmeessä uusia juttuja, mutta ei politiikasta eikä maahanmuuttajista.
- näin.on
juttuja-odotellen kirjoitti:
Aloittakaa ihmeessä uusia juttuja, mutta ei politiikasta eikä maahanmuuttajista.
Se on vaan niin että pakolaiset kiinnostavat eniten nykyään, hyvin monilla saiteilla se on ykköspuheenaihe.
- pyörivä.vene
Aihetta olisi Pielisessä.
Onko kukaan kokenut Pielisellä veneellä ollessa että vene olisi lähtenyt pyörimään? Itse tiedän kaksi tapausta jotka on joutuneet pyörteeseen.
Johtuneeko se siitä että aurinko lämmittää lasikuituvenettä kylmää vettä vasten jolloin pyörre syntyy? - soutelija12345
Mikä lienee Kasakkasaarten nimen tarina. Itse olen yhden version kuullut aikoinaan äidiltäni. En tiedä liekkö totta.
- odotamme-jännityksellä
Kerro, mnkä version kuulit.
- kökököökökö
Noo, tämä eläkeläinen keksii juttuja sitten omasta päästään.
- rotestimökinpoika
Muistiini tulee yksi murtotapaus hämärästi. Tapahtui -60 luvun puolenvälin
kieppeillä. Olikohan murto johonkin pankkiin, paikalle tullut sai vasarasta päähänsä.
(ei ole krapulaisen muistelmia, en ole seurustellut kuningas alkoholin kanssa vuosiin). Huomasin juuri, että minulla näyttää olevan "tuuraaja" tällä palstalla. Ainakin nimimerkki näyttää hyvin samanlaiselta. Koska se ei ole kuitenkaan ihan sama, niin eihän siinä mitään. Meillä wanhoilla näyttää olevan ainakin se ero, etten kirjoittele "rapuloissani", koska en käytä alkoholia missään muodossa. Viinikin on viisasten juoma, joten sekään ei ole siis tarkoitettu minunlaisilleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1703119Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii441919Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K321908- 1981860
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261730Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,771276Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja911225Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1821093Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2141086- 211049