millane kotelo?

subikotelo

Mulla on Sony xplöd 15" ja sille pitäs saaha kotelo. Bassoo pitäs saaha niin paljo ku tolla voi saaha. Eli suljettu ei käy, koska sillä ei saaha paljoo painetta joten refleksi pitää saaha. Ja millasella virityksellä saa kovimmat paineet. Toi subi on menossa kotikäyttöö, ja tilaa on ei oo kauheen paljoo: maksimitilavuus on 130 litraa. Ja pitäs tietää mitä taajuutta huone "boostaa" parhaite. Ja vahvarikin pitäs saaha. Nyt mulla on sonyn 7.1 kanavane 240w vahvari. Mutta en tiiä antaako se riittävästi tehoo ku pitää saaha paljo painetta. Subi kestää hetkellistä/jatkuvaa tehoo 1400/400w. Eli max 1400w rms 400w. Eli millane kotelo ja vahvari ois tolle subille hyvät? Ja sopiva virityski pitää saaha. Oon miettiny viritykseks 40-50hz. Tiiätteko millane viritys tulee kahella täysimittasella 4" aeroportilla? Ostin ton subin käytettynä joten en tiiä tän kotelosuosituksia muutaku suljettu 75-77 litraa. Myyjä ei kertonu mitää muuta ku ton. Joten pitäs saaha oikea kotelo, oikea vahvari ja sopiva viritys. KIITOS JO ETUKÄTEEN!!!

2

145

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkuuyyvfcv

kotihifi puolelta kysy...

• jokuenfawklfajk

Eikös tuo subbari ole autosubbari? ja vahvistin kannattaa olla sellanen joka antaa sen verran joka on jatkuva tehonkeston tarve. Mutta passaahan tuo sisäkäyttöönkin, jos ostit subin uutena niin siinä laatikossa missä ostit sen lukee että millanen kotelo passaa parhaiten,kannattaa ottaa myös huomioon paljonko itse subi ja refleksiputki vie tilaa kotelosta. Myös asian tuntevilta kaupoilta löydät parempaa tietoa ja kannattaa mielummin etsiä asiaa http://www.autosound.fi/ tuolta sivustolta nimittäin sieltä saa aina hyvää ja luotettavaa tietoa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      186
      1583
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1362
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1058
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      899
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      783
    6. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      11
      779
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      656
    8. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      105
      627
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      621
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      577
    Aihe