millane kotelo?

subikotelo

Mulla on Sony xplöd 15" ja sille pitäs saaha kotelo. Bassoo pitäs saaha niin paljo ku tolla voi saaha. Eli suljettu ei käy, koska sillä ei saaha paljoo painetta joten refleksi pitää saaha. Ja millasella virityksellä saa kovimmat paineet. Toi subi on menossa kotikäyttöö, ja tilaa on ei oo kauheen paljoo: maksimitilavuus on 130 litraa. Ja pitäs tietää mitä taajuutta huone "boostaa" parhaite. Ja vahvarikin pitäs saaha. Nyt mulla on sonyn 7.1 kanavane 240w vahvari. Mutta en tiiä antaako se riittävästi tehoo ku pitää saaha paljo painetta. Subi kestää hetkellistä/jatkuvaa tehoo 1400/400w. Eli max 1400w rms 400w. Eli millane kotelo ja vahvari ois tolle subille hyvät? Ja sopiva virityski pitää saaha. Oon miettiny viritykseks 40-50hz. Tiiätteko millane viritys tulee kahella täysimittasella 4" aeroportilla? Ostin ton subin käytettynä joten en tiiä tän kotelosuosituksia muutaku suljettu 75-77 litraa. Myyjä ei kertonu mitää muuta ku ton. Joten pitäs saaha oikea kotelo, oikea vahvari ja sopiva viritys. KIITOS JO ETUKÄTEEN!!!

2

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkuuyyvfcv

kotihifi puolelta kysy...

• jokuenfawklfajk

Eikös tuo subbari ole autosubbari? ja vahvistin kannattaa olla sellanen joka antaa sen verran joka on jatkuva tehonkeston tarve. Mutta passaahan tuo sisäkäyttöönkin, jos ostit subin uutena niin siinä laatikossa missä ostit sen lukee että millanen kotelo passaa parhaiten,kannattaa ottaa myös huomioon paljonko itse subi ja refleksiputki vie tilaa kotelosta. Myös asian tuntevilta kaupoilta löydät parempaa tietoa ja kannattaa mielummin etsiä asiaa http://www.autosound.fi/ tuolta sivustolta nimittäin sieltä saa aina hyvää ja luotettavaa tietoa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      127
      10488
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5070
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2261
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2078
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1621
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1432
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1114
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1051
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      987
    Aihe