Luulin et tuo liike on täynnä kuraa, mut nyt täytyy vähän pyörtää sanoja. Ostin sieltä kuulokkeet ja ne hajos. Aattelin et tulee taistelu saada ne vaihdettua, mut sellanen kaunis silmäinen nainen vaihto ne tosta noin. Kertokaa te muut mitä kokemuksi teillä on, ainakin palvelu pelaa näin mun mielestä.
Clas Olsson kokemuksia
3
548
Vastaukset
- clasfan
Hieno ja toimiva ruotsalainen maailmanlaajuinen yritys. Hoitaa hommat erinomaisesti, henkilökunta osaa asiansa sekä suomeksi että ruotsiksi. Kiitos!
- Myymälähiiri
Hieno ja viihtyisä myymälä.
Vietän siellä itse paljon aikaa.
Yleensä menen heti kun liike aukeaa ja olen yleensä koko päivän siellä.
Yleensä tutkin esineitä useita tunteja ja kun väsyttää, niin istahdan.
Siellä on hyviä istuimia, joissa voi huilata.
Siellä on aivan oma tunnelma. Varsikin valaisinosastolla tulee ihailtua valaisimien luomaa valoloistetta.
Odotan joulu innolla, kun silloin siellä on erityisen tunnelmallista. - Loistava_liikeidea
Vaikea sanoa, onko Claes Ohlson mitenkään erityinen, koska sillä ei ole alallaan kilpailijoita. Täytyy ihmetellä, miksi ei ole. Liikeideahan on yksinkertainen eli kootaan pieneen tilaan selkeästi esille hyödyllistä ja pientä käyttökrääsää laidasta laitaan. Asiointi on nopeaa ja helppoa. Ei tarvitse miettiä, miltähän osastolta ja hyllyriviltä sitä ja sitä löytyy ja ravata ostoslista kädessä perässä pitkin tavarataloa ja päälle päätteeksi kävellä vielä elintarvikeosastonkin läpi. Heräteostoksiakin syntyy tämän idean ansiosta enemmän kuin hehtaarihalleissa.
Ainoa Claes Ohlsonin kilpailija Kokkolassa oli Anttila vanhassa kuosissaan, mutta tämä oli ennen ruotsalaisfirman tuloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275