Haluatko sinäkin tuntea naapurin pierunhajun sieraimissasi?
Entä kaipaatko naapurin valaan kanta-astumisen kolketta rakenteissa? Entä saunavuoroasi, kun pääset tahmeille lauteille istumaan?
Jos vastauksesi on kyllä, niin tervetuloa kerrostaloasumisen ihanaan maailmaan!
Hei kaikille!
4
108
Vastaukset
- TattiinOsuu
Hakkaan tattia parvekkeella, kun naapurin rouva katselee. Tervetuloa Länsimäkeen.
- Naapurinrouva52v
Mä kattelin eilen kun sun lapanen laulo partsilla. Sul ommelko iso heppendaali, saisinks mä joskus sit hiplata?
- Sprööt
Pierunhaistelu on kuulemma terveellistä, näin uudet tutkimukset ovat osoittaneet. Ilmeisesti tutkimykset on tehty kerrostaloissa ja omakotitaloissa. Omakotitaloissa on raikas ilma ja pieru ei leijaile toisin kuin kerrostaloissa.
Eli jotain terveyshyötyjä kerrostaloasumisessakin on. Ei siis ihme että kerrostaloista löytyy vanhempaa ihmistä kuin omakotitalossa.
Eli ei muuta kuin tuhnauttelemaan leijoja rappukäytäviin! - hajuhaittako
Tuuletus toimii meillä, vaikka kansa pieree rappukäytävässä. Ei haise pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24210726
- 1276883
- 955543
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324810- 404094
- 613424
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253388On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283325Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru182774- 512506