Haluatko sinäkin tuntea naapurin pierunhajun sieraimissasi?
Entä kaipaatko naapurin valaan kanta-astumisen kolketta rakenteissa? Entä saunavuoroasi, kun pääset tahmeille lauteille istumaan?
Jos vastauksesi on kyllä, niin tervetuloa kerrostaloasumisen ihanaan maailmaan!
Hei kaikille!
4
96
Vastaukset
- TattiinOsuu
Hakkaan tattia parvekkeella, kun naapurin rouva katselee. Tervetuloa Länsimäkeen.
- Naapurinrouva52v
Mä kattelin eilen kun sun lapanen laulo partsilla. Sul ommelko iso heppendaali, saisinks mä joskus sit hiplata?
- Sprööt
Pierunhaistelu on kuulemma terveellistä, näin uudet tutkimukset ovat osoittaneet. Ilmeisesti tutkimykset on tehty kerrostaloissa ja omakotitaloissa. Omakotitaloissa on raikas ilma ja pieru ei leijaile toisin kuin kerrostaloissa.
Eli jotain terveyshyötyjä kerrostaloasumisessakin on. Ei siis ihme että kerrostaloista löytyy vanhempaa ihmistä kuin omakotitalossa.
Eli ei muuta kuin tuhnauttelemaan leijoja rappukäytäviin! - hajuhaittako
Tuuletus toimii meillä, vaikka kansa pieree rappukäytävässä. Ei haise pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1571757
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231134- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849