Unijukka kiitos

miekkojenritariko

Minulla on selkeästi karmallinen suhde tähän nuorempaan mieheen., voitko sanoa samaa? Fyysisyys on suurta,en haluaisi loukata ketään mutta pelkään miten tämä vielä päättyy,,Järki ei ole mukana tässä lainkaan.huhuh,,mitä korteilla olisi kerrottavaa,,?

3

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

      Karmaa voi siis niin kerätä kuin puhdistuakin karmasta eli mitähän "karmallisella" mahdoitkaan tässä tarkoittaa?! No, kortti tälle suhteellesi.

      Maljojen 2: Kortti kertoo rakkaudesta, aidosta ihmissuhteesta. Se kertoo, että ihmissuhteissa pitäisi olla myöskin yhteisiä päämääriä. Monet parithan eivät vuosienkaan jälkeen oikein ole oppineet tuntemaan toinen toisiaan.
      Kuitenkin kysymys on siitä miltä eri ihmissuhteet tuntuvat, kaikki mikä ei rajoita ketään on tietenkin sallittua. Kortti kuitenkin varoittaa jäämästä kiinni ihmissuhteisiin, ei pidä siis rajoittaa vapauttaan. Oikeanlainen ihmissuhde on ihmissuhde ilman vaateita. Älä siis jää riippuvaiseksi ihmissuhteesta vaan anna ihmissuhteitten eheyttää sinua (silloin se karma puhdistuu !) ja osoita ystävällisyyttä kaikkialle !

      • miekkojenritariko

        Kiitos vastauksestasi,tämä antoi ajattelemisen aihetta..


    • Unijukka15

      Ole hyvä, ja eipä tosiaan tullut miekkojen ritari, joka rakuunana hyppää puolustautumaan vaan likimain päinvastainen kortti! Hyvää syksyn jatkoa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe