Renu törkeästi levällään

karvatpuuttuu

Naapuri tuli Toyotalla viinakaupasta, oli saanut takaisinkutsun akaltaan, ei siinä suurempia ollut Toyotan takapenkillä taaskaan, hyvin mahtu muovikassiin ostokset. Se niissä takaisinkutsuissa vaan on kurjaa kun jää niin paljon asioita kesken ja sanomatta, siitä on oikein laulukin tehty, mutta ei niin paljon pahaa ettei jotain hyvääkin, kutsunnan jälkeen kunto yleensä nousee, tästäkin on laulu tehty, mutta kukapa tekisi laulun kun Renu on törkeästi levällään , tälläinen tilanne on hyvinkin monella pihamaalla, takapihalla, eikä se ole kaunista katseltavaa, eikä mukavaa kuuneltavaa varsinkaan kauniina käenkukunta aikana. Maaseutu autioituu ja renuhartikaisten toivemaa laajenee entisestään, hyvempiosaisten muuttaessa Helsinkiin. Riittääkö joka pusikon taakse tulevaisuudessa holkkia purevaa haalari-rasvahartikaista vai katoaako tämä suomalaiseen kulttuurimaisemaan kuuluva ilmentymä lopullisesti jää arveluiden varaan. Renua kyllä saa, kuten on monesti käynyt ilmi halvalla, että tältä osin uskoisi työmaata riittävän purku ja renkaiden potkimisen osalta.

2

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirtuatojokuskeille

melkosessa jurrissa Toyota kuski jälleen ratissa, eihän noita voi selvinpäin edes ajatella ajavansa...

• Fransmanni

Viinihän kuuluu ranskassa ruokapöytään eli mitenköhän siellä ajattelu luistaa, renusta päätellen suunittelu on juosten kustu ja matkalla hetkutettu eli heilutettu. En tiedä onko naispuoleisia suunittelu puolella, mutta jos on uskoisi kiemuroiden olevan lyhyempiä, viitaten "auton" rakenteisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe