Mitä harrastuksia teillä on?

Mustekalapinaattikeitto

Ite oon vaa seurakunnan leivissä, monet harrastukset kiinnostais mut perukassa kun asuu nii ei oikei oo mitää (esim miekkailu, taekwondo tai baletti)

Mitä te harrastatte, millo soititte ja mitä ootte tykänny? :)

15

436

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SitäkiLiianHarvoin

Juoksemista, ainoo laji missä ei tartte osata mitään :D

• Mustekalapinaattikeitto

Sopis mulle koska en osaa mitään, oon aika tyhjäpää.

• sfsgf
        Mustekalapinaattikeitto kirjoitti:

Sopis mulle koska en osaa mitään, oon aika tyhjäpää.

Ootko Jari-Tapani tai Juha-Matti?

• FFS

Laitesukellusta

• freeballerboy

Skeittaus ja lumilautailu. Tykkään talvesta ja siitä et pääsee käyttää lautailu vaatteita ulkona vaikka ei ois menossakaan rinteeseen.

• Mustekalapinaattikeitto

Olen kyllä käteenvedon piirinmestari.

• 15v

Balettia ja cheerleadingiä

• harrastuksetonkivois

Omia harrastuksiani ovat Airsofti,mopolla ajo,pajauttelu,juominen ja hallusigeeni trippailut

• IkääJoRunsaasti

Lopetin vuosia sitten Taekwondon, aloitin sauvakävelemään ja lisäksi tällä hetkellä työnalla woodendummy. Siis sellasta jooga tyylistä taichi.ta ja wingchun harjoittelua. Ilo osata uutta. :)

• HereComesDatBoi

Itse harrastin hetken aikaa taekwondota ja tykkäsin kovasti, mutta jouduin lopettaa sillä ei sopinut tämänhetken elämäntilanteeseen.
      Muuten harrastan pianonsoittoa ja piirtämistä. Pianoa olen soittanut sen 3,5 vuotta ja tykkään. Piirtänyt olen lapsesta saakka.
      Lisäksi hyötyliikuntana kävelen ja joskus juoksen paikasta toiseen mm. koulumatkat.

• Itkeminen ja masturbointi.

• Tyranbanksit

Verenpaineesi ainakin pysyy kurissa. Vielä kun naurat päälle niin laskee lisää. Kaikkia noita toimintoja ois itteniki hyvä lisätä. Tai, no ehkä lähinnä itkua ja naurua. Aivan ekana täytyy saada itku kulkemaan.

• Ratsastus, piirtäminen, valokuvaus ja koiran kanssa agility ja taakanveto

• TyranBanksit

Tykkään piirrellä karikatyyrejä ihmisistä, matkia muutamies puhe- ja kävelytyylejä huomata ketä julkkista vaikkapa joku kaupassa näkemäni nevöhöödi muistuttaa (perj. näin Kuusamon Lidlissä Jukka Virtasen näköisen miehen)

• Kaaponelivuotias

Samat kuin Esupilla (itkeminen ja masturbointi) ja niiden lisäksi en taida muuta tehdäkään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      340
      6840
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      65
      5927
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      194
      5406
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      75
      4179
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      46
      3414
    6. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      6
      3373
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      54
      3284
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      34
      3056
    9. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      12
      2287
    10. Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?

Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?
      Tuusniemi
      41
      1165
    Aihe