Olen huolissani...

Tämä-huolestuttaa

Onko täällä menossa joukku-eutanasia kun on noin vähän kirjoittajia sunnuntai aamuna? Vai onko loka-horros? Vai densa-dementtia (vaik eihän palstalaiset käytä alkoholia, siis eivät ole juoneet itseään läkähdyksiin) vai muutenko vaan pätkii vai jumalaton laiskuus, ettei viitsitä nousta ennen puolta päivää kun on roikuttu älykännykässä puolille öin?
Minä joka käyn täällä harvoin, nyt olisi ollut aikaa niin eihän täällä olekaan ketään. Olen luullut, että palstalla käy vilkas puheensorina jo klo 6.00 alkaen.

16

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taastoimii

Piuhat pitkään poikki.

• Leivoin jo lihapasteijoita ja siivosin mökkiä. Välillä istahdin nettiinkin.

• Koska käyt harvoin, niin et ole huomannut, että suomi24 oli "tiltissä" ainakin minun koneellani aamupäivän. Olin jo huolissani, että olen "ryssinyt" oman koneeni, mutta vältin kuitenkin, että en käynyt tekemään mitään "itsekorjaus" hommeleita ja se on vain oppia entisistä "korjauksistani".

Toivottavasti joku toinenkin vahvistaa, että keskusteluihin, saati postiin ei päässyt aamupäivällä.

• Tämä-huolestuttaa

Tjaa. Eipä ollut auki tietokone niin ei tietoa suomi24 tilanteesta. Joskus aikoinaan pidin sähköpostia suomi24 ja silloin toistui usein, että foorumi oli juntturassa milloin mistäkin syystä ja meiliinkin vaikea päästä. Vaihdoin maisemaa.

• 63v

Hei, yritin monesti postiin ja tänne kahdeksasta aina liki kymmeneen. Ei toiminut, onneksi nyt pääsin sähköpostiini. Mukavaa päivää kaikille.

• Tämä-huolestuttaa kirjoitti:

Tjaa. Eipä ollut auki tietokone niin ei tietoa suomi24 tilanteesta. Joskus aikoinaan pidin sähköpostia suomi24 ja silloin toistui usein, että foorumi oli juntturassa milloin mistäkin syystä ja meiliinkin vaikea päästä. Vaihdoin maisemaa.

" että foorumi oli juntturassa"

Minua lapseni arvosteli siitä, että pidän kahta s-posti osoitetta, koska en mukamas tarvitse niitä? Mitäs tämä nyt osoittaa? Hän oli väärässä, koska toiseen s-postiin voi kirjoittaa, mutta ei tähän aukeamattomaan suomi24, vaikka olisi mukaviakin uutisia?

• Suo-sit-telen

gee piste mail taikka hot kuuma mail ovat ihan kelpoja henkilökohtaiseen käyttöön.

• 63v kirjoitti:

Hei, yritin monesti postiin ja tänne kahdeksasta aina liki kymmeneen. Ei toiminut, onneksi nyt pääsin sähköpostiini. Mukavaa päivää kaikille.

Hyvä, että todistit asian, että yhteydet oli poikki.
        Minulla on tapana, että aamukahvia juodessani (klo 6) avaan tietsikan ja luen päivän lehdet. Joskus avaan nämä keskustelut kurkatessani, mitä toiset on yön pimeinä tunteina kirjoittaneet?

Olihan se aamulla pettymys, kun sivut eivät auenneet, mutta tuli sitten luettua "paljon" uutisia eri paikkakunnilta.

• Suo-sit-telen kirjoitti:

gee piste mail taikka hot kuuma mail ovat ihan kelpoja henkilökohtaiseen käyttöön.

Paljonko saat bonusta mainoksesta?
        No, vitsit vähissä, koska tuskin tiedät, mikä on minun toinen tai kolmas s-posti osoitteeni? Ei sitä lapsenikaan tiedä?

• 1eero13
        Kristiina23 kirjoitti:

Minulla on tapana, että aamukahvia juodessani (klo 6) avaan tietsikan ja luen päivän lehdet. Joskus avaan nämä keskustelut kurkatessani, mitä toiset on yön pimeinä tunteina kirjoittaneet?

Olihan se aamulla pettymys, kun sivut eivät auenneet, mutta tuli sitten luettua "paljon" uutisia eri paikkakunnilta.

Ystävä hyvä maaillamalla tapahtuu paljon enemmä kuin täällä, katso sää säätä höppiessä kahvia katso miten maa makaa, sitten miten miten Mielikki ?

• Lo-rena
        Kristiina23 kirjoitti:

Olin jo aamukahvin keittovaiheessa huolissani kun netti ei toiminut. Eipä muuta kun päivän lehteä lukemaan hyvää aamukahvia nauttiessa.
        Alkoi pävä kauniina syysruskan hehkuessa talon ympärillä.

Olen vanha ,mikä vanha? Laitoin soimaan Waltteri Torikan todella kauniin CD:n, jossa meille kaikille sopivaa musiikkia. Tosi sopiva on VANHA SYDÄN, sillä ikäähän tässä koneelle roikkuessa kertyy.You Tubessa näyttää olevan monia levyn SYDÄN uutuus lauluja ja vähän tutumpiakin. Waltteri Torikka, baritoni äänilajilta, tulevaisuuden suuri tähti ja on sitä jo. Kaunista syys sunnuntaita kirjoittajille.

https://www.youtube.com/watch?v=E9tqoj5l3MU

• Kristiina23-43
        Suo-sit-telen kirjoitti:

Kiitos suosituksesta. Minulle riittää vanha Nokialainen, jolla saan yhteyden "tärkeissä" asioissa. Joutavanpäiväinen lörpöttely tekemisistäni tuskin ketään kiinnostaa, siis tarkoitan näitä kaikenmoisia #hästäkkejä# Facebookeja ja jopa tätä palstaa, jossa kaikki paskalla käynnitkin kirjataan.

Voi zeezus. Taas en ole kirjautunut, vaikka varppina olin, koska sinulle vastasin.

• 1eero13 kirjoitti:

Ystävä hyvä maaillamalla tapahtuu paljon enemmä kuin täällä, katso sää säätä höppiessä kahvia katso miten maa makaa, sitten miten miten Mielikki ?

Mielen kiintoinen vastaus "1eero13" ja mistä vetäisit tuon "mielikin"? No, hiivatti tietenkin minun syntymäpäivästä, kun tarkastin allakkani! jotenkin oli tutun tuntuista, koska minua on nimitetty Mielikiksi, jota aina inhosin.

Kyllä maailmalla tapahtuu ja yritän pysyä uutisten ajankohtais´ tapahtumisilla "väritellyillä" uutisilla?

Kuka meistä (tällä palstalla) tietää ne todelliset syyt?
        Anteeksi. Taas meni asia aidan seipääseen, mutta eihän se aita pysy kuosissaan, jos siellä ei ole näitä "aidanseipäitä".,

• Heikunkeikku

Minä en tiedä yhtikäs mitään tämän palstan aamutouhuista, kun aamutuimina minulla on niitä omia vakiojuttuja, enkä ehdi tai halua palstalle tulla.
      Aamusessio kahvikupin kera ulkona omien ajatusten ja lintujen kera laulellen, kissin tallustellessa metsänreunas. Se on mun päivän parasta aikaa.
      Viikonloppuisin puhelin on korvas kans tos kymmenen aikoihin. Arkina kun muut on töissä, niin en voi rupattelua harrastaa tähän aikaan. Äiteemuorin kanssa kyllä, mutta muu väki on tavoittamattomissa.

• Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"

Jostain ihmeen syystä tunnen kaipaavani sinua.
        Älä ala sit selittelee.
        Emmääkää tiedä siitä mitään.

https://www.youtube.com/watch?v=0BFhL-HA4VI

H.

No ei sitte, en ala selitteleen.
        Mulla olis kyllä ollu yks kiva juttu takaraivon muistis.
        Ku mun Jopo varastettiin.
        Tostaki olis ensteks juttua monta rivillistä, mutta se loppuhuipennus olis se tärkein juttu.
        Se liittyy puhelimeen ja mun isääni.
        Mut ei sitte. Paljosta jäät nyt paitsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      72
      5044
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      40
      3805
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      25
      3388
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      79
      2391
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1909
    6. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      356
      1601
    7. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1581
    8. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1542
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      15
      1485
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      34
      1355
    Aihe