mä olen vähän onneton, en tiedä missä on ilmanputsari (kawasaki kx). voisiko joku kertoa missä se on ja samalla kertoa muuta crossin huoltoon liittyvää mitä pitäisi vaihtaa tai huoltaa. olen juuri aloittanut tämän touhun ja tarvitsen apua.
nyt tarviin apua
mikdee
2
113
Vastaukset
- Motoristiman
jaa vähä onneton?? kaasari takana, siis takapyörän etupuolella, musta muovihärpäke.. sen sisällä suodatin! Älä tee muuta, ellet oikeesti osaa!
- PussiPelle88v
Se on sylinterin sisällä. Tulppa irti, sylinterinkansi neljällä pultilla, siellä se on. Jos ei löydy, pura lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939