Sinä samalla aaltopituudella

...oleva ihminen <3
Nähdään yöllä unimaassa, keskustellaan kiinnostavista asioista, nauretaan hölmöille jutuille ja katsellaan yhdessä tähtitaivasta. Jookos <3
Kauniita unia! :)

24

423

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaehkäjotmuuta

Ja otetaan kädestä kiinni...salaystäväni ;)

• rakasteleevaa

jos se vain riittää sinulle, jos ei niin ehkä käteni harhailee sinun suloista vartaloa johonkin muualle....ei mahda mitään..

• VeijarikoOotjosethuijari

Voi ku olis mulle tollanen viesti :) ajatuskin lämmittää. Tähtitaivaat, kuutamot, revontulet...vaikka räntäsade jos vierekkäin niitä koettas. Aina saa haaveilla!

• NukkukaaHyvin

Ihana viesti:) Täällä on välillä niin ihania ja suloisia viestejä, välillä jutuissa ei ole päätä eikä häntää ja välillä saa nauraa kippurassa. Hyvää yötä kaikille.

• :) Mukavaa maanantaita!

• tätätoivon

Kuse housuhis julkisella paikalla. Otan sit valokuvan ja pidän vähän hauska.

• weftgyh

Mikä taajuus?

• Päiviä päiviä miten jakselet?

• sorii

Ai se olitkin sinä. Ei ollu tunnisteita. Ajattelin, että se on niitä sun kamuja "ikävöimässä"

• jokuvaanjossain

Juu näin tehdään.

• MeitsinAaltopituuksilla

ei paljon nähdä. Menee nimittäin alle näkyvän valon. Siinäpä sitten olla möllötän gammataajuuksilla.

Kellähä mahtannee olla tarppeeks energijjaa tunkeutuva miun aaltopittuuksille?

• Sataa, sataa ropisee... Ihana kuunnella ja olla vaan ihan hiljaa. <3
      Ihanaa sadepäivää ihan jokaiselle! :)

• Kiitos, samoin sinulle! :)

• jokuvaanjssain

Juu näin tehdään. Viime yönä meni vähän pieleen....

• unihali

Katellaan vaan. Asutaanhan me saman taivaan alla.

• Ensi yönä uudet unet ja uudet kujeet Katotaan mitä siellä tapahtuu. :) Hyvää yötä ja kauniita unia. <3

• Päivää! :)

• Nyt ois kiva päivä takana ja toivottavasti kivat unet edessä. Mennääs taas kattoo, et kuka siellä unimaassa tulee vastaan ja mitä kivaa keksitään. Hyviä unia, nähdään unimaassa <3

• dreamingofyouWsaw

Et nuku kumminkaa. Mua kyllä väsyttää. Tuu syliin. jos tulis uni paremmin <3

• En viä nuku, mut valtavasti väsyttää. Unimaassa vois suunnata vaikka erämaa mökkiin, laittaa tulen takkaan ja kääriytyä vilttiin ja katsella takkatulen loimua. Unimaassa nähdään <3

• Joskussitten

tutulta kuulostaa tämä haave, M

• Hyvää yötä, nähdään unimaassa :)

• Hyvää huomenta! :)

Taas ehdin unohtaa mitä unta näin. Ainakin tuntui pehmoiselta ja lämpöiseltä unelta. :) Oisko sitä sitten ollut kietoutuneena johonkin pumpulin pehmoiseen peittoon siellä takkatulen ääressä.

Ihanaa aamua jokaiselle! :)

• Huomenta! :) Minäkin näin jotain kivaa unta, en vaan muista mitä :D Mukavaa sunnuntaita! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      65
      1752
    2. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      63
      1105
    3. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1058
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      844
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      41
      800
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      284
      799
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      260
      723
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      55
      687
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      98
      657
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      114
      610
    Aihe