http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015101920534099_uu.shtml
Yksi henkilö on loukkaantunut räjähdyksessä VihtavuoreLLA.
Yksi ihminen loukkaantui LaukaaLLA
12
139
Vastaukset
- gggghhhh
Katos saakeli niinkö meni tekemään ompas jännä juttu repikää nyt tuostakin loppuvuoden juorun aiha
- fvgbhjklö
Näytti sinuakin kovasti kiinnostavan kun kommentoit.
- ffgghhhhh
Ei kiinnosta vaik olis koko lafka räjähtänyt taivaan tuuliin
- drfcghujik
Älä sitten pyöri tällä Laukaan sivustolla jos ei mukamas kiinnosta.Näyttää vaan kummasti kiinnostavan kun sivulla kommentoit.
- fxggggg
Pitäis poistaa koko kylä kartalta ootte täysiä kusipäitä
- fgvbnjmk
Kylläpäs kiinnostaa käydä tällä sivustolla.......sulla taitaa olla aika yksinkertainen elämä jos tämä "paska Laukaan" sivusto on sulle ainoa elämän kiinnostuksen kohde.Ihan sääliksi käy...
- esimerkkinä
Se on LaukaaSSA eikä LaukaaLLA
Vähän sama jos sanoisi että löylykauha on perseellä, eikä perseessä - fdfffgg
Löylykauha perseeseen koko tuppukylälle
- fygvbhjk
Sinä se tunnut tietävän miltä löylykauha persuuksissa tuntuu,taitaa tehdä nannaa kun noin mainostat sitä muillekin.
- ddrrttyy
Ei kun ruutia näitten Urpojen perseeseen kyllä lähtee
- vghbnm
Oot sitten rakastunut ruutiin..??....no onneksi olkoon =).....olet sitten omassa pemppuus ruutia työntänyt,tuntuko nannalta =) ??
- ddffgghh
Räjäyttäkää koko vihtavuori keskisuomen persreikä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996