Korttipöytää pyytäisin kokeneelta tulkitsijalta

meditoija

Eli elämänsä rauhan löytänyt vaalea kypsä naishenkilö haluaisi lähitulevaa korteista liittyen yleistä katsantoa.Nuoruus meni kovissa tyrskyissä ja turvattomissa energioissa,mutta kiitollisena otan tavallisen rauhaisan nykytilani vastaan,mitä näkyy?

1

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

Nostan kolmella kortilla eli menneisyys - nykyisyys - tulevaisuus:

menneisyys

lanttien 4: Olet joutunut ilmeisesti harkitsemaan asioita tarkasti. Jotkin asiat, ehkä ihmissuhteet ovat rajoittaneet sinua, arjen hallita on ollut ajoittain vaikeampaa kuin tänä päivänä. Olet vähitellen ymmärtänyt asioiden järjestyksen, sen mikä on tärkeää juuri sinulle.

nykyisyys

maailmankaikkeus: Olet nyt saanut tietyt asiat päätepisteeseensä. Maailmankaikkeus symboloi "paluuta kotiin", elämässä ajoittain loppuu asioita että uudet asiat pääsisivät taas alkamaan. Olet nyt sopusointuisessa tilassa ja valmiina aloittamaan uuden jakson. Mieti mitä tarvitset nyt elämääsi, monet asiat ovat kiinni tästä hetkestä. Maailmankaikkeus pyytää sinua myöskin yhteyteen luonnon kanssa sekä muistamaan että asiat on parempi pitää yksinkertaisena, jolloin niitä on helpompi hallita.

tulevaisuus

maljojen ässä: Maljojen ässä kertoo että mikäli olet oppinut läksysi niin älä enää jatkossa pyristele "elämän virtaa" vastaan. Asia tulevat elämääsi helpommin kun kuljet virran mukana ja olet luottavainen elämän suhteen. Elämän suuri salaisuus on siis elämälle antautuminen, jolloin asioita myöskin tulee paremmin eteesi, ilman että niitten eteen tarvitsee tehdä liikaa työtä.
      Maljojen ässä kuvastaa myöskin sydämellistä ja viisasta rakkautta, joka voi olla paitsi rakkautta jotakuta kohtaan niin myöskin rakkautta itse elämää kohtaan. Jaa siis asioita avoimesti ja ole muutoinkin avoin elämälle niin voit saavuttaa silloin sen mitä juuri kulloinkin tarvitset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe