Osaisko joku neuvoa, ei löydy vastausta Ifolorin sivulta.
Eli jos valitsen Deluxe-kuvakirja, A4 vaaka, silkkimatat sivut - kirjan. Otan edullisimman26 sivulla, kovakantinen, 26-156 kuvalle. Hinta 25,45e tarjouksessa.
Niin, jos minulla tulee vain 24 sivua niin tuleeko siihen 2 tyhjää sivua vai lyhentävätkö kirjan sivut tuohon 24?
Vaikuttaako kuvien määrä hintaan? Jos kirjaan tulee 50 kuvaa niin veloitetaanko ne erikseen(ymmärsin ettei mut haluan varmistuksen) tyylillä 0,09e per kuva kirja 25,45? Eli loppusumma oiskin 29,95?
Ifolor kuvakirja
7
2059
Vastaukset
- tulkki
Tietenkin voit itse valita tyhjien sivujen paikan. Vähän erikoinen logiikka sulla. Kuvien määrä on siellä sanottu. Niiden määrä ei vaikuta nähtävästi hintaan, ainoastaan sivumäärä (26, 36, 48, 60, 72, 84, 96, 108, 120 tai 132).
- nimisivu
Kirjassa kannattanee yleensä jättää tyhjäksi ensimmäinen ja viimeinen sivu. Ensimmäisen sivun ”kuva” voi olla pelkkä teksti, kirjan (ja tekijän) nimi. Kuvien lukumäärä ei vaikuta hintaan
- egakerta
tulkki ei lukenut viestiä kunnolla tai hänen luetun ymmärtämisessä on vikaa. Minun logiikassa ei ole mitään erikoista ;) en ole kysynyt tyhjien sivujen paikasta vaan siitä, että onko näitä tyhjiä sivuja pakko ottaa.
Väännetään rautalangasta;
Sanotaan et jos sivuja tulisi 20, niin pitääkö silloin ne ylimääräiset 6 sivua "sijoittaa" kirjaan vai voiko nämä 6 ylimääräistä sivua poistaa? Eli kirjaan ei tulisi yhtään elimääräistä/tyhjää sivua.
Vai menikö tämäkin liian hankalaksi ymmärtää ;) jos meni niin voi jättää vastaamatta.
Kiitos vastauksista.- tulkki
Ymmärsin kyllä, mitä tarkoitit.
Kirjoitin vielä varmuuden vuoksi sieltä sivustolta kopioituna mahdolliset sivumäärät sinulle tiedoksi: "26, 36, 48, 60, 72, 84, 96, 108, 120 tai 132". Siis ihmettelin vaan, että millä logiikalla joku kuvittelee saavansa 24 (tai 20) sivuisen kirjan, jos on kerrottu nuo vaihtoehdot (joista pienin sivumäärä on 26).
Jos et todellakaan keksi sivuille mitään käyttöä, niin voihan niitä repiä tai leikata itse pois... Tätä ajatellen ne voi olla tarpeen sijoittaa tietyille lehdille.
- Kuuuukkeli
Sidotussa kirjassa on sivuja juuri se sidonnan edellyttämä määrä, eli ei voi jättää tyhjiä pois.
Näin on ja muutaman tehtyäni o0len huomannut monesti jotta on hankalampaa saada haluamiaan mahtumaan alkuperäiseen kokoon ja siten olen joutunut kasvattamaan sivumäärää.
Jos kuvia on vähän niin laita yli aukeaman kuviksi muutama jolloin tulee kuva/2 sivua.
- egakerta
Kiitos asiallisista vastauksista.
Ajattelin, että nuo sivumäärät ovat maksimi sivumääriä per tietty hinta, MUTTA jos haluaa niin saa myös vähemmän sivuja(eli vaikkapa sen 20 sivua, vaikka pienin on sen 26). Halusin varmistaa, onko näitä mahdollista pienentää sivumäärällisesti siellä tuotannossa, en tiennyt että kirjat ovat valmiita. Nyt asia on selvä minulle.
Ja taidat tulkki olla mies, kun ajattelet noin suoraviivaisesti? Tai sitten olet nainen, joka ei ajattele kuten naiset normaalisti eli mahdollisimman hankalasti ;)
Kaikki muut ymmärsi pointtini ja vastasivat fiksusti, paitsi sinä, joka haluat päteä ja pitää minua tyhmänä, muka niin-täydellisenä-asiantuntijana-joka-nauttii-päsmäröinnistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758