Onko teistä kukaan perunut Toiviomatkoilta ostamansa Israelin matkan? Ovatko korvanneet kokonaan, vai minkäverran hinnasta? Viikon matka kustantaa n. 1400 euroa. Nyt kun Jerusalemissa on melkein sota päällä, ei siellä niitä katselukierroksia kuitenkaaan voi tehdä. Vievät vaan nopealla aikataululla suoraan Tiberiakseen. Silloinhan matkasta jää paljon tärkeää näkemättä.
Voisiko joku kertoa rehellisesti? Israelin ystävien juttuihin ei voi valitettavasti luottaa!
Israelin matkan peruutus
4
150
Vastaukset
- uskovaisilta.rahat.pois
Asiahan lienee niin, että pyhiinvaellus tulee suorittaa mukisematta. Kävi miten kävi, eikä rahalla ole silloin merkistystä.
- Mukana_ollut
Epäilen, etteivät korvaa. Vuonna 2000 sinne mentiin täysillä pommien ja rakettien räiskyessä.
- Toiviomatkojen.omatunto
Kyllä minä ainakin pyytäisin hyvitystä, jos esim. osa Jerusalemin nähtävyyksistä jää pois. Korvaavathan muutkin matkatoimistot tuollaisissa tapauksissa. Useimmiten ihan itse ehdottavat ilmaisia retkiä, yms. korvaukseksi.
Olemme olleet hyvinkin monien matkatoimistojen reissuilla, myös Toiviomatkojen, joten kokemusta on kertynyt.
Nykyään matkustamme omatoimisesti, koska se on niin paljon edullisempaa. Mutta on hyvin ymmärrettävää, että iäkkäämmät tai englantia taitamattomat ostavat valmiin pakettimatkan. Heitä ei kuitenkaan saisi rahastaa turhasta.
- uksinaina
Itse matkustan maailmalla mieluummin yksin tai kaksin. Vierastan hurmoksrllista yhteismatkaa. Se on tietty hyvä jos ei osaa ostaa matkaa netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812315- 1831934
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701765Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1141603Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise301538- 1131335
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1701147Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771083Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1591065Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591035