Israelin matkan peruutus

rehellisyys.maan.perii

Onko teistä kukaan perunut Toiviomatkoilta ostamansa Israelin matkan? Ovatko korvanneet kokonaan, vai minkäverran hinnasta? Viikon matka kustantaa n. 1400 euroa. Nyt kun Jerusalemissa on melkein sota päällä, ei siellä niitä katselukierroksia kuitenkaaan voi tehdä. Vievät vaan nopealla aikataululla suoraan Tiberiakseen. Silloinhan matkasta jää paljon tärkeää näkemättä.
Voisiko joku kertoa rehellisesti? Israelin ystävien juttuihin ei voi valitettavasti luottaa!

4

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskovaisilta.rahat.pois

Asiahan lienee niin, että pyhiinvaellus tulee suorittaa mukisematta. Kävi miten kävi, eikä rahalla ole silloin merkistystä.

• Mukana_ollut

Epäilen, etteivät korvaa. Vuonna 2000 sinne mentiin täysillä pommien ja rakettien räiskyessä.

• Toiviomatkojen.omatunto

Kyllä minä ainakin pyytäisin hyvitystä, jos esim. osa Jerusalemin nähtävyyksistä jää pois. Korvaavathan muutkin matkatoimistot tuollaisissa tapauksissa. Useimmiten ihan itse ehdottavat ilmaisia retkiä, yms. korvaukseksi.
        Olemme olleet hyvinkin monien matkatoimistojen reissuilla, myös Toiviomatkojen, joten kokemusta on kertynyt.
        Nykyään matkustamme omatoimisesti, koska se on niin paljon edullisempaa. Mutta on hyvin ymmärrettävää, että iäkkäämmät tai englantia taitamattomat ostavat valmiin pakettimatkan. Heitä ei kuitenkaan saisi rahastaa turhasta.

• uksinaina

Itse matkustan maailmalla mieluummin yksin tai kaksin. Vierastan hurmoksrllista yhteismatkaa. Se on tietty hyvä jos ei osaa ostaa matkaa netistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      73
      3343
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3117
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2982
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2651
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2162
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1697
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1685
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1608
    Aihe