oliko kukaan eilen lievestuoreella huutokaupassa?
Harmittaa kun en itse päässyt sinne niin kiinnostais tietää minkälaista tavaraa
oli tarjolla ja oliko minkälaiset hinnat.
huutokauppa
15
244
Vastaukset
- kaupankokenut
ei sieltä mitään löydä
- opelius
Löylykauhaa oli tarjolla perseeseen.
- jshstgsh
Elä ny sinäki jatka,tosi typerää
- kjhgtfg
Voi kultipuppeli että oot ihana <3
- kauhalöylyyn
Kannattaako tällaista palstaa ylläpitää, jos taso on löylykauhan mittainen.
- daidaidai
Ehdottomasti mikään ei provosoi teitä juntteja kuin löylykauha perseeseen
- ljshsnhdj
Ah,ihuna hani pöö <3.....olet sieluni rakkaus kun osaat kirjoitella noin kauniisti.Paaaljon suuuukkoja sinulle puppeli <3
- lknjoop
Ehkäpä ylläpitäjän pitäisi antaa tuolle löylykauha addikion saaneelle kunnon banni.
- buuaahaaa
Ja sulle tuplasti enemmän löylykauhaa perseeseen
- jhdndjf
buuaahaaa kirjoitti:
Ja sulle tuplasti enemmän löylykauhaa perseeseen
Kurr...muru....oot vaan niin love.....Kerro lisää näitä ihania lemmeviestejä......Pusuja ja suukkoja sulle oikein PAAAALJOOOON <3 <3 <3
- xdfgghhh
Ennemmin työnnän löylykauhan perseeseen kun annan jonkun ällöttävän homeperseen koskea
- kdndvfhrk
xdfgghhh kirjoitti:
Ennemmin työnnän löylykauhan perseeseen kun annan jonkun ällöttävän homeperseen koskea
I love you........olet niin ihkuuu....Sun juttus on niin taivallisia että "MUISKIS"
- knjbhvuoi
Oi mussukkani mun.Kirjoittele lisää niistä löylykauhoista kun ne on niin ihania jutskia.Osaat kertoilla niin love meningillä että ihanhan tässä rakastuu sinunlaiseen kirjoittelijaa........Olet vaan niin nuppu kulta rakas että älä ihmeessä lopeta tuota löylykauha tarinaasi.Tahtoo kuulla noin ihanalta ihmiseltä l
isää noita elämän viisauksia kun sulla niitä tuntuu olevan vaikka muille jakaa.....Minä jaan sinulle rakkauttani ja odottelen sinun skriivaamista siitä upeasta löylykauhasta...pusi...pusi sulle <3
- zddffghh
Laardiperseet painukaa saunan taakse siellä on teillä tilaa
- jahvk
Voi kun kirjoitat niin kauniisti,kirjoita lisää <3 <3 <3
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379