kokemuksia kyseisestä autosta kiitos!
toyota corolla valvematic linea sol 1,6. vm 2010
6
3375
Vastaukset
- harha_askel_minulta
Kovin hengetön moottori ja ajoltaan heppoisen huojuva ja hakee kaikki urat. Äänekäs.
En tiedä parantaako toisenlaiset renkaat, mutta vaihdan toiseen merkkiin kunhan rahatilanne sallii. - jormaerä
Mutta on lämmin ja varmatoimunen auto.
- mitä.nyt.tulee.mieleen
Tunnoton ohjaus ja vaikea saada menemään suoraan. Lisäksi huojuu aika lailla tuulessa. Muovinen kojelauta nitisee ja särisee. Laiska moottori ja kuluttaa jonkin verran öljyä. Pikkuvikoja kuten usein palavia polttimoita ja irtoilevia alustan muovi osia
- nmbnmbnmb
No just, itse vaihtanut yhden takavalon polttimen ja ajettu 100tkm, yhtään muovin osaa ei ole irronnut. Tuo tuuliherkkyys totta mutta ainahan corollat on ollut sellaisia. Öljyä ei vie lainkaan eikä muutakaan korjattavaa tuon 100tkm mennessä.
Moottori ei pärjää tsi koneille mutta esim. 1,6 normi volkkari on vielä laiskempi, 10s sataseen on kyllä ihan hyvä kiihtyvyys. - fromSouthAfrica
Autoni on samaa mallisarjaa vm. 2011. Ajettu yli 60000 km ja hyvin on toiminut. Takajarrujen jumittaminen on hoidettu.
- Corollakorolla
No ei kai tuolle ole parempaa vaihtoehtoa, mikäli hinta on ok. Ei oikeastaan mitään vikoja , ei ruostu ja helppo myydä eteenpäin. Luotettavuus on aivan eri sfääreissä kuin vikaantuvissa euroautoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307