kokemuksia kyseisestä autosta kiitos!
toyota corolla valvematic linea sol 1,6. vm 2010
6
3259
Vastaukset
- harha_askel_minulta
Kovin hengetön moottori ja ajoltaan heppoisen huojuva ja hakee kaikki urat. Äänekäs.
En tiedä parantaako toisenlaiset renkaat, mutta vaihdan toiseen merkkiin kunhan rahatilanne sallii. - jormaerä
Mutta on lämmin ja varmatoimunen auto.
- mitä.nyt.tulee.mieleen
Tunnoton ohjaus ja vaikea saada menemään suoraan. Lisäksi huojuu aika lailla tuulessa. Muovinen kojelauta nitisee ja särisee. Laiska moottori ja kuluttaa jonkin verran öljyä. Pikkuvikoja kuten usein palavia polttimoita ja irtoilevia alustan muovi osia
- nmbnmbnmb
No just, itse vaihtanut yhden takavalon polttimen ja ajettu 100tkm, yhtään muovin osaa ei ole irronnut. Tuo tuuliherkkyys totta mutta ainahan corollat on ollut sellaisia. Öljyä ei vie lainkaan eikä muutakaan korjattavaa tuon 100tkm mennessä.
Moottori ei pärjää tsi koneille mutta esim. 1,6 normi volkkari on vielä laiskempi, 10s sataseen on kyllä ihan hyvä kiihtyvyys. - fromSouthAfrica
Autoni on samaa mallisarjaa vm. 2011. Ajettu yli 60000 km ja hyvin on toiminut. Takajarrujen jumittaminen on hoidettu.
- Corollakorolla
No ei kai tuolle ole parempaa vaihtoehtoa, mikäli hinta on ok. Ei oikeastaan mitään vikoja , ei ruostu ja helppo myydä eteenpäin. Luotettavuus on aivan eri sfääreissä kuin vikaantuvissa euroautoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833