No, tietysti minulla on melkoinen aisa, mutta ei sitä
tarviisi haukkua banaaniksi. Kun on rakasteltu, vaimo
pieraisee ja kääntää selkänsä. Minulla on tunteita vielä
rakastelun jälkeenkin, jopa seuraavana päivänä. Kuulemma
kunnon mies ottaa vaimon kainaloon rakastelun jälkeen,
mutta minun vaimo ei halua läheisyyttä silloin.
Naiseni suhtautuu sarkastisesti rakasteluun
JalmarKirves
4
150
Vastaukset
- penetratio-keskeiselle
Kaikki riippuu siitä, miten lähestyt häntä E N N E N rakastelua,
sillä kaikki hyväilyt ja hyvät sanat,
suukot ja hellimiset V A L M I S T E L E V A T naista
siihen S I N U N kannaltasi pääasiaan eli penetraatioon,
joka ei naiselle merkitse mitään.
Jos luulet, että SE juuri on naisellekin pääasia, olet väärässä. - VaihdaNaiseen
Vaimosi on hullu sika. Heitä pihalle se.
- VanhaTuttu
Jätä se sika !
- Hah-hah-haaa
Naiset ovat lahjakkaita otuksia; ovat vihdoinkin ymmärtäneet miten juttuihin tulee suhtautua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770