Rakkaudesta

se-on-tällaista

Otin ylös hänen tärkeimmät tietonsa ja
pyysin häntä istumaan
tietäen, että menisi ainakin tunti
ennen kuin joku voisi ottaa hänet vastaan.
Näin hänen katsovan kelloonsa ja päätin,
että koska minulla ei ollut kiire kenenkään
toisen potilaan kanssa,
niin minä voisin hoitaa hänen haavansa.

Hoitaessani hänen haavaansa kysyin häneltä,
että onko hänellä joku toinen lääkäriaika
tänä aamuna, koska hän oli niin kiireinen.


Herrasmies sanoi, että ei, vaan hänen täytyy
mennä hoitokotiin aamiaiselle
vaimonsa kanssa.
Tiedustelin hänen vaimonsa vointia.
Mies kertoi vaimon olleen siellä jo jonkin aikaa
ja että hänellä oli Alzheimerin tauti.
Kun juttelimme, kysyin hermostuisiko vaimo,
jos mies olisi hiukan myöhässä.
Hän vastasi, ettei vaimo enää tiennyt kuka
mies on eikä hän ollut enää viiteen
vuoteen tunnistanut miestään.
Olin hämmästynyt ja kysyin häneltä,
että te silti menette joka aamu sinne,
vaikka hän ei tiedä kuka te olette?

Hän hymyili taputtaessaan kättäni ja
sanoi: "Hän ei tunne minua, mutta
minä vielä tunnen hänet!"

Minun piti pidätellä kyyneleitä, kun hän lähti
ja ihoni oli kananlihalla käsivarsissani
ja ajattelin, että tuo on sellaista rakkautta,
jota haluan omaan elämääni.
Tosi rakkaus ei ole fyysistä eikä romanttista.
Tosi rakkaus on sen kaiken hyväksymistä,
mitä on, mitä on ollut, mitä tulee olemaan ja
mitä ei tule olemaan.

Kaikkien vitsien ja hauskuuksien keskellä,
mitä sähköposteissa tulee, joskus on joku,
jonka mukana on tärkeä viesti.

Tämän halusin jakaa kanssasi.

Kaikkein onnellisimmilla ihmisillä
ei välttämättä ole kaikkein parhainta
vaan he tekevät parhaan kaikesta siitä
mitä heillä on.

Toivottavasti jaat tämän jonkun kanssa,
joka on sinulle tärkeä.
Niin minä juuri tein.
Elämässä ei ole tärkeintä se,
miten selvitä myrskystä,
vaan miten osata tanssia sateessa.

Me kaikki vanhenemme.

Huomenna on meidän vuoromme.
Mukavaa ja kaunista jatkoa päiviisi!

1

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta-elämästä

      Tuossa oli elämän tuntu.

      Vanhana jos yrittää jonkun löytää on

      yhdessä on pohdittava kuinka heidän ego ja persoona voidaan sopeuttaa toisiinsa,

      vai voiko niitä yleensäkkä vanhana sopeuttaa, ja suuresti epäilen ettei voi,

      kumppani on a i n a löydettävä, otettava nuorena, nuoruuden rakkuas on se ainoa joka kanssa ihminen kehittyy yhdeksi persoonaksi puolisonsa kanssa,

      eli vaimo on tehty miehen kylkiluusta, eikä nuoruuden rakkautta kukaan saa rikkoa, yhdessä kun kehittyy kypsäksi ihmiseksi, se parasta elämässä,

      se on ainoa oikea aito rakkaus,

      oikean rakkauden ihminen kokee vain kerran elämässään,

      -kaikki sen jälkeen on vain kiimaa, paremman elämän itsekästä tavottelua,

      siinä jää jalkoihin naapurit sun muut ystävät ahneudessa,

      lopulta ihmisestä tulee vain katkera , särkyny ihmis raunio,

      joka ruikuttaa, mistä löytäisi uuden kummpanin, kun entisen kanssa ei halunnu onnistua, ei halunnu muuttua ,

      vika oli aina vain kummpanissa, itsessä ei ollu mitää vikaa,

      ON kokemusta elämästä ja sen raadollisuudesta,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe