Sonyn kotiteatteri vahvistin

nassesetä

elikkäs kysyisin tämmöistä kun minulla ei toimi centteri eikä surround takakaiutimet ...

kaikkea olen kokeillut vanhassa asunnossa toimi mutta nyt ovat mykkiä kokeilin erikseen laittaa front kohtaan kyseiset kajarit testakseni että onko rikki mutta tuolloin tuotti kyllä ääntä...

ja virtaa tulee kyllä kyseisistä lähdöistä eli centter ja surround. Mikä mahtaa olla vikana.

ja voiko olla mahdollista että jotenki säädöt mennyt sekaisin muuton aikana.

miten voi nollata vahvistimen säädöt / itselläni ei tule televisioon mitään asetus valikkoja ?

Tiedän vaan että kyseessä on 5 vuotta vanha sonyt kotiteatteri vahvistin hinta haarukka oli tuolloin 400-500e ?

mallista ei ole tietoa ja en jaksa ruveta irrottamaan sitä tuolta tv tasosta joten jos olisi jotain vinkkejä mitä voisin kokeilla ottaisin vastaan....

ja ei ole mitään valmis sarja kaiuttimia erillisenä ostetut Jamon 5 kaiutinta ja subbari ... maksoi päälle 1000e

kiitos etu käteen

5

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nassesetä

      Niin ja vielä että vahvistimessa ei ole HDMI paikkaa vaan on valokaapeli välissä

    • asetuksia_tutkisin

      Laitteen mallin näkee yleensä laitteen etupaneelista, joten sinun ei tarvitse irrottaa sitä.
      Varmaankin kaapelit ja johdot ovat kiinni samalla lailla kuin aiemminkin. Jos on, niin silloin sitten vaan sotkit asetukset esim. laittamalla siihen sellaisen äänitilan, jossa ei ole käytössä kuin kaksi kaiutinta (kuten stereotila) tai laite meni rikki muutossa.

    • Nassesetä

      Juu no täytyy katsoa malli tuosta ja päivittää se tänne huomenna ....

      kyllä johdot ovat aivan samalla tavalla kuin viimeksi asennettunakin... Ja sitä mietin just että oisko asetukset mennyt jotenkin sekasin ... mutta kun ei ole mitään ns asetusvalikkoa mistä voisi katsoa että mitä kaikke sinne olisi voinut mennä päälle. :)

      Mutta kyllä ainakin tuossa näytössä näkyy että olisi l r c s ja subbari käytössä ?

      no toivottavasti ei ole rikki mutta kyllä c ja surround paikoista virtaa tulee ulos katsoin mittarilla ...

      mietin vaan että onko mitenkään mahdollista resettaa laitetta / nollata asetukset ....

    • nassesetä

      Joo no katsoin nyt mallin elikkäs se olisi Sony str-de475

    • Wharfedale

      Kylläpä tuo laite alkaa olla jo siinä iässä, että se pitäisi päivittää parempaan ja nykyaikaisempaan. Sitäpaitsi se on esitelty jo 2000-luvun alussa, eli on aika vanhaa tekniikkaa.

      Itse suosittelen Yamahan laitteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1749
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1728
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe