HELP ME!!??

0WTF0

Aattelin nyt vähä avautuu
Eli siis oon 12v. poika ja mun elämä tuhoutuu
Väkivaltane faija
koulu kiusattu
koulu päi vittua
haluisin vaa ottaa pillerin mennä nukkuu enkä enää herät
mitä pitäis tehdä en jaksais enää jatkaa..
äh ei vittu ja hauskint on et NO BODY GIVES A FUCK
Voisko vaa ruvet tekee kaikkee paskaa ja sit 17v. henki pois?
mitä vittuu teen itellen ku jos ei mitää tapahdu ni mä vittu varmaa tapan jonku
miljoona syytä men ku ei kukaan välitä
MITÄ MÄ TEEN
joskus iha jees fiilis mut sit..
auttakaa ihmiset

ps. Dissaajat tervettulleita

10

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voieijii

      Kerro jollekkin faijastast ja kiusaamisesta. Voit päästä pois kotoa ja vaikka eri kaupunkii ja kouluun. Voisit alottaa kaiken alusta

    • Eikö sinulla ole ketään läheistä aikuista, jonka puoleen voisit kääntyä?

      Voisitko ajatella puhuvasi jollekin aikuiselle esim. koulussa?

      Sitten on nämä lasten auttavat puhelimet kuten lasten ja nuorten puhelin ja poikien puhelin.

      Tai sitten voit ottaa suoraan yhteyttä sossuun, niin pääset luultavasti kotoa pois, kerran joudut kokemaan väkivaltaa.

      Ja usko tai älä, mutta minä välitän. Mun sielu kuolee aina hieman lisää, kun luen jotain tällaista. Kenenkään kaltaisesi lapsen ei pitäisi joutua kirjoittamaan tuollaista nettiin.

      Se, että sinä sotkisit itse vapaaehtoisesti asioitasi lisää, ei auta sinua yhtään. Ei se helpota oloasi, koska sinä kuitenkin välität vielä itsestäsi. Jos et välittäisi, et olisi kirjoittanut tänne.

      Jos et mitään muuta keksi, niin tule juttelemaan minulle. Minä olen turvallinen aikuinen, enkä mikään pedopervo. Laita mulle mailia osoitteeseen: oldie (at) suomi24.fi . Tai sitten laita kikkisi tai muu yhteystieto tänne, niin otan suhun yhteyttä. Mietitään asioita yhdessä.

      On olemassa paljon ihmisiä jotka välittää. Sun tarttee vaan kertoo niille, että tarviit apua.

      Tsemppiä ja koeta kestää. Muutaman vuoden päästä sä pystyt elämään itsenäistä elämää, kunhan vaan jaksat sinne asti.

    • älä ainakaa kerro millee psyykkarille jos et kaipaa lasten suojelun kukka hattu täti attackiä

    • Kylläsesiitä

      tutustu johonki uuteen ihmiseen tai hanki tyttöystävä jolta vois saada tukee:((

    • Hei
      Onpa sydäntä särkevää luettavaa. Onneksi on Oldien kaltaisia ihmisiä, jotka aidosti välittävät. Minäkin tahtoisin auttaa ! Sinun on oikeus saada apua ja tukea elämääsi. Olet vasta lapsi, suojelun ja huolenpidon tarpeessa.
      Voisitko luvata, että menet juttelemaan asioistasi kouluterkkarille tai koulupsykologille. Älä välitä tyhmien ihmisten kukkahattutätipelotteluista. He eivät näytä tietävän mistä puhuvat. Kenenkään ei pidä suostua kestämään väkivaltaa omassa kodissaan, oman läheisensä kautta!!

      Koeta jaksaa ottaa yhteyttä heti yllämainittuihin tai johonkin aikuiseen, jonka avulla saat asioita eteenpäin. Elämäsi ei ole tuhoon tuomittua. Sinulla on oikeus saada huolenpitoa ja rakkautta! Olet tärkeä ja ainutlaatuinen ihminen!

      Lämpimin ajatuksin,
      Pappi Elisabet

      • yeeeah

        no nyt totta helvetissä olen
        kaikki hyvin jukolauta sixpackki paistaa
        ja asiat hyvi
        aah että on hyvä olla mä


    • Jokunim

      Sulla on vielä koko elämä eessä. Ajattele tulevaisuutta. Itekkin sen huomasin vasta aikuisena kuinka pieniä ongelmat oli sillon nuorena. En todellakaan sano sitä et sun ongelmilla ei oo arvoa vaan tarkotin sitä et kyllä se paremmaksi muuttuu. Aika nopsaa oikeastaan. Ku sullekkin tulee ikää lisää niin pystyt puolustamaan itteäs kiusaajilta että isältäs. Nyt kuitenki kannattaa kääntyy jonkun aikuisen puoleen, joka pystyy asioille tekemään jotain.

    • NeuvonHetiJosKerrot

      Missä asut?

    • Näistä kirjoituksista huomaa hyvin selkeästi miten suuri tarve nuorilla on purkaa ajatuksiaan ja tuntemuksiaan jollekin turvalliselle aikuisella. Mutta valitettavasti harvalla on riittävän luotettava henkilö jolle kertoa kaikesta.
      Joka tapauksessa kun sinulla on paha olla tai ongelmia kotona ja/tai koulussa, mene ihmeessä ihan ensimmäisenä kertomaan niistä joko terkkarille tai kuraattorille koulussa. Tärkeintä on että saat auttamisprosessin heti käyntiin. Vasta sitä kautta saat apua ja helpotusta elämääsi. Älä ainakaan sorru mihinkään tyhmyyksiin, niistä ei seuraa ikinä mitään hyvää elämässäsi.

    • Jokuhyypiövaan

      Uskon että kouluterveydenhoitaja tai koulukuraattori tai vaikkapa opettajasi haluaa auttaa sinua tässä tilanteessa. Olen itse todennut, että harva opettaja oikeasti välittää... Mutta vähintäänkin koulukuraattori tahtoo auttaa. Jos olisin luokallasi, ja olisin tietoinen tästä, varmasti auttaisin ja tukisin sinua, vähät väliä mitä muut ajattelee! Olen siis ikäisesi, mutta tyttö. Pärjäile, mutta älä anna elämäsi romahtaa. Tee kuitenkin omat päätöksesi äläkä piittaa muiden mielipiteistä!
      Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe