Tubettaminen turhaa?

Jokutyyppinen

Moi! Oon 13 v poika (sillee aik nuori) ja mul on youtube kanava mun kavereiden kaa. Ollaan tubetettu 10 kk ja meil on 96 (?) tilaajaa. Et musta musta niinku 1v 100 sub on aika huono. Mitä voisin tehä et saatais enemmän tilaajia. Nii ja seittemää tykkäystä kohti on yksi eitykkäys.
Kanavan nimi on siis bossleague. Voit katsoa jonkun videon ja kertoa missä voitaisiin parantaa. (Toi dj swago on aika paska video XD)

12

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shbghbsghbsghbs

      "Et musta musta niinku 1v 100 sub on aika huono."
      Siinä se taas nähään kuin saatanan tyhmiä penikat osaa olla.

      Ensinnäkin, se ei ole millään tavalla huono.
      Koitahan nyt nulikka tajuta, että vie aikaa kasata katsojakunta omalle youtube kanavalle. Ja se VAATII työtä! Mainostusta, jakelua, MAINOSTUSTA.
      Nykypenikat luulee, että yhden paskan videon jälkeen heti yhden päivän päästä on 100000 tilaajaa ja miljoona katsontakertaa.
      Ei ihan näin.
      Ja toisakseen jos haluat tilaajia, pitää kanavalla esittää semmoista joka kiinnostaa porukkaa ja arvaas vielä mitä: se pitää tehdä JOKA PÄIVÄ.

      Ei se ole niin helppoa kuin saatanan tyhmät kakrat olettaa.

      Eli keksi jotain muuta tekemistä.

      • MirandaUusi

        Sopiva määrä videoita viikossa on se 1-2, mut jos rupee tulee joka pöivä videoita niin sitä myöten loppuu videoihin ne aiheet ja se ei ole enää sitten sellaidta kun on luullu.


    • Alittajakv

      Musta se oli ihan hyvin mut huomasin et useemmat saa sata tilaajaa viikossa tai parissa.

      • fghbfsbsfbfs

        No mietis vähä mistä se voi johtua. Vaihtoehtoja on useampia.


    • Vilkaisin kiireessä yhden videon ja on pakko myöntää, että Otson kanelihaaste pisti nauramaan ääneen. :)

      Youtube on täynnä tubettajia ja kaiken maailman pelleilyä yms. On rankka homma erottua massasta.

    • gsgsgzsrfg

      RaedWulfGamer on parempi kanava Youtubessa. Pelaa 99% peleistä kauhupelejä. Complannu kaikki Amnesiat modeineen ja silent hillit ja paljon muuta. kattokaa pliis

    • Alottaja

      Joo, ok täytyy myöntää et toi otsikko on liioteltu, halusin lähinnä muiden mielipidettä 100 tilaajasta (tänään rikki)

    • Hygipvp

      Hitun jonne! Sun videot on huonoja et osaa editoida jo oot vitun ruoman näkönen.Tarkotinteitä jaikkia. Ansaitst paljon vähemän tilaajia. Mulla on 60 ja oon tubettannut neljä kk . Mun kanava on paljoo parpmi ku bosslegue se on hygipvp ja paras kanava tilatkaa.pena sluibaa huono . Sanotus ja lagii ja fnafissa kiljut ja joku nallepeli hyi. Oot huono laksettelww ja farmer sim mlg homot on vaan nuubelle . Green sreen onn huonost tehty ja gtaata et osaa ees pelaa. Etkä varmaa saa. . Animaatio on jota 2f ps ja ei naurata minecrafg äänet koval ja pkasa pelaa. Olt huono cs ; g ossa ja huono musa. Tilaa hygipvp!!!! Kauhee jonnekanava ette ansaitse sata tilaajaa ku mä haluun et ei teille pitäis tulla. Oon vitun ruomannäkönen.Tarkotinteitä jaikkia. Sun vlogit on tylsiä ja haasteet nössöjä hyi tabasco syö paskaa lol. Ja oston kaneli haaset vitun noob jonne. Hankkikaa elämä ja menkää nussii äitii. Ttt on huono sarja ja teitä on 8 ja vaa jotai 4 on tehy videon. TILATKAAAAA HYGIII PVPPPPP JA UNSUBBATKAAA NOOBLEGUE!!!!!!!!

    • Hygipvp

      Ja pewdiepiellä on 3000 0,0 0 tilaajaa teillä 102 aika huono ja lakola 200 500

    • penaboss69

      En nyt pysty katsomaan videota mutta jos todella haluatte tilaajia niin panostakaa videoiden kuva-ja äänilaatuun sekä editointiin. Eli ei mitöön kännykällä kuvattua. Ja tehkäö sellaisia videoita mitkä porukkaa kiinnostaa.

    • Hackeri

      Mä tykkään tubettaa. Mun äiti ei haluu että tekisin videoita tubeen mutta teen kuitenki. Jos se sais tietää että teen tubeen videoita nii se varmaa estäis youtuben multa mutta ei se estä mua youtubettamasta ku mä oon hackeri nii voisin hacksata sen eston pois :D

    • dsfvdfdfd

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe