Ilmaisia tarot-tulkintoja sekä unien tulkintoja! -> http://wakandavastaa.blogspot.fi/
Vastaukset 8
- pommiotyttö
No alahan ennustaa mulle,nätille naiselle...onko vielä vientiä ja roihuaako rakkaus?
- maria.solo
Minkälainen/kuinka pitkä vastausaika/vastaus sinulla on? Olen laittanut postia. Ja voiko kysellä tarkentavia kysymyksiä?
- Wakanda
Kiitos postista! Tällä hetkellä on kolmen päivän jono jota pyrin illemmalla purkamaan lyhyemmäksi.
Voit toki kysyä tarkentavia kysymyksiä!
- amoko
Raha raha rahaa,on kuin vahaa jolla mälläisin,kiitos!
- la....e
Oletteko saaneet tulkintaa? Minulla jo viikko mennyt eikä tietoakaan tulkinnasta.
- Vastattu7
Kyllä olen.
- Ukkometsovastaa
Ei nähnyt mutta ei myöskään rahastanut.
- le.....t
Minä oottelen vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342007
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601174- 201005
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125696- 38689
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201597- 51445
- 38428
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422