kirjotelkaa mulle millasii rooli/rgp pelei pelaatte ja voiko niitä pelata suoraan saitilta esim.niinkun sellanen peli kun mitä mä pelaan niin on runescape voisin sanoo sen saitti sivun www.runescape.com jooh kirjotelkaas vaan
Roolipelit/RGP
5
1388
Vastaukset
anarchy online ilmainen vuoden jos rekisteröit accountin ennen ensi vuotta parhaat palkinnot saanut online peli http://www.anarchy-online.com/free/ad_campaigns/freecampaign
- Lehmis
miten siitä harjotus maasta pääsee pois??? KIITOS
- Ted78
Lehmis kirjoitti:
miten siitä harjotus maasta pääsee pois??? KIITOS
Joo siellä on semmonen tunneli josta pääsee ylös.Jossa on alienit juokset niistä ohi ja näät populaa oven edessä.sit siellä on semmonen valkonen ukkeli.puhu sen kans.im ready join tai jotain sinne päin.se antaa sulle semmosen kortin klikkaa sitä ja tulee teksti use this item.paina yes.sitten laita se necin kohalle wear löytyy vasemmalta alhaalta en muista pikanäppäintä.sitten jauhat uudestaan sen ukon kanssa ja kysyt miten mainlandista pääsee pois ja se antaa sulle semmosen kortin jolla pääsen noob alueelta pois.Kävele edessä olevasta ovesta sisään ja mene portaalin rome eteen avaa inventory i on pikanäppäin klikkaa korttia vasemmalla ja siirrä se portin oikealla puolella olevaan boksiin ja klikkaa oikealla ja näin tapahtuu siirtyminen.Toivottavasti tosta oli jotain apuva .........
- jiipee123
tein heräteostoksen citymarketista anarchy online 0.99e. eli ei juuri tappiota tullut mutta ku tuo versio on jotai 11.1jotain ja päivitin sen tiedoston avulla 14.7.3 kun ei autopatch toiminut, jostain serveristä valitti ? ja nyt se autopatchi toimii kait jotenki mutta se lataa sitä niin älyttömän kauan. onko tässä oikotietä onneen vai silppuanko levyn ja tunnukset paloiksi ?
- abchyuhgufil
jiipee123 kirjoitti:
tein heräteostoksen citymarketista anarchy online 0.99e. eli ei juuri tappiota tullut mutta ku tuo versio on jotai 11.1jotain ja päivitin sen tiedoston avulla 14.7.3 kun ei autopatch toiminut, jostain serveristä valitti ? ja nyt se autopatchi toimii kait jotenki mutta se lataa sitä niin älyttömän kauan. onko tässä oikotietä onneen vai silppuanko levyn ja tunnukset paloiksi ?
minulla kävi sama juttu ei mikään auta eli kannattaa heittää levy jorpakkoon ja unhtaa käytäjä tunnus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442328
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521583Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578- 641267
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451267The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall227992- 156936
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20829