Onko mitään järkeä ostaa noin 1000€ tykki -500€?
Esim. LJH myy Epsonin tykkiä hintaan 799€ http://www.ljh.fi/default.asp?Try=Yes
Eli jos haluan katsella 3-8 vuotta samasta tykistä niin mikä on hinta/laatusuhteeltaan sopiva? 16:9 katseluun tulisi.
Noin 1000€ tykki
3
2093
Vastaukset
- Kiki
Itse olen koulussa opettajana ostin tietenkin koulun piikkiin sellaisen 8000€ toshiban tykin ja siihen vielä 200 eurolla asikirjakameran/valon niin voi heijastaa kuvia kankaalle suoraan kankaalle esim. kirjasta tai voi näyttää kankaalle vaikka miten kolvataa, todella kätevä laite.
Tossa näkyy todella hyvin tietokonekuva noin 300 tuumaisena 1152*864 kokoisena ja lisäksi tossa on vielä sisällä muutama peiliä eli tykki voi olla noin 2 metirn päässä 150" kankaasta kuvalaadun kärismättä ja lisäksi tossa on zoomi ja vahvaistin ja omat pikkuset kajarit.
Lisäksi tossa on kolmekertainen zoomi.
En suosittele noita halpatykkejä ollenkaan sillä niissä on musta lähinnä vaaleaa.
Ja lisäksi jotkut oikein halvat tykit ovat 640*480 ja TV-tekniikalla tehtyjä eli tietokonekuvaa ei saa sitten millään tai pientä tekstiä.
Lisäksi noissa halvoissa on usein himmeähkö lamppu eli täytyy olal täysin pimeä mutta tuota toshibaa ei edes isot loisteputket haittaa.
Ne komeputkiset ovat kai parhaita noin 1000€ hintaluokassa mutta siinä on vähän kalibrointia että saa kaikki värit osumaan samaan neljöön ja sitten tykkiä ei sais siirrellä.
Suosittelen jotain kolmiputkista esim. samsungia josta löytyy myös televisiovirtin suoraa ja tietokoneliityntä jne jne ja lisäksi tossa ois vavhvistin mukana.
Tossa samsungissa kalibrointi hoidetaan niin että kaukosäätimellä "rrahataan" jokaisen värin piste oikeaan paikkaan ja täten saadaan kuvasta sopiva.
Eli hankalain vaihe noissa moniputkisissa on tosiaan se että joakisessa kulmassa pitää olla ne kolme pistettä AIVAN päälekkäin muuten kuva kärsii - Sami2
Ei saa kuin paskaa!Lue arvosteluja.Ainakin niiden perusteella noin 2000 eurolla saa jo ihan hyvin kotikäytössä toimivan laitteen.
- Töpsel
Hankin juuri ThemeScenen tykin. Hinta 1500 euroo. Itse olen ERITTÄIN tyytyväinen. Kontrastissakin löytyy 3000:1. Hakkaa aika monet näkemäni tuplasti kalliimmat projektorit. Riippuu tietysti haluaako esitellä tietokoneeltaan grafiikkaa ja käppyröitä vai katsella hyvännäköisiä leffoja dvd:ltä. Jälkimmäiseen käyttöön ihan ehdoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875