vai ostitteko itsellenne lahjan niin kuin minä?
Mitä saitte lahjaksi tänään
12
893
Vastaukset
- hevipukki
Lahjaksi itselleni ostin Joulupukin varusteet, ja
niillä on jo tänään käyttöä Rauhaisaa joulua sinulle
nimimerkki :HÖMPPÄÄ!!!! soitti ja toivotti Joulua. Siinä joululahjani.
- kävi
pukki tuli-pukki meni, muutaman mukavan
lahjan jätti.
- nollanolla vaan ei 7
ei mitään
- yks typy
olis sitten tarvinnut? Aikuisia ollaan, ja arvostetaan muuta kuin maallista mammonaa. :=)))
- yopollo
en ole saanut vielä mitään, mutta luulen kyllä saavani jotain (pientä) kun päivemmällä tulee vieraita käymään.
- Lahja.
Ulkomaan matka.!
- Äiti53
Sain tyttäreltäni niin kauniin runon joululahjaksi että vieläkään muutaman lukemisen jälkeen en pysty olemaan kuivin silmin. Paras ja henkilökohtaisin lahjani! En ole tiennytkään miten paljon merkitsen hänelle!
- supi76
Sain mieheltäni tajuttoman kauniin kultaisen ranneketjun. Terv. VM -52.
- katoppasvaan
Näkeeköhän kukaan muu tässä viestissä mitään ristiriitaista?
- yopollo
katoppasvaan kirjoitti:
Näkeeköhän kukaan muu tässä viestissä mitään ristiriitaista?
katson tuota kirjoittajan profiilia.
- Pirre*
huima ilahduin kun tyttäreni, joulupäivänä meillä jouluateriaa syödessään sanoi, että "äidin tekemää ruokaa ei voita mikkää", arvootta kai miten mie halasin häntä.., hän on minun lahjani tänäänkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594