vai ostitteko itsellenne lahjan niin kuin minä?
Mitä saitte lahjaksi tänään
12
867
Vastaukset
- hevipukki
Lahjaksi itselleni ostin Joulupukin varusteet, ja
niillä on jo tänään käyttöä Rauhaisaa joulua sinulle
nimimerkki :HÖMPPÄÄ!!!! soitti ja toivotti Joulua. Siinä joululahjani.
- kävi
pukki tuli-pukki meni, muutaman mukavan
lahjan jätti.
- nollanolla vaan ei 7
ei mitään
- yks typy
olis sitten tarvinnut? Aikuisia ollaan, ja arvostetaan muuta kuin maallista mammonaa. :=)))
- yopollo
en ole saanut vielä mitään, mutta luulen kyllä saavani jotain (pientä) kun päivemmällä tulee vieraita käymään.
- Lahja.
Ulkomaan matka.!
- Äiti53
Sain tyttäreltäni niin kauniin runon joululahjaksi että vieläkään muutaman lukemisen jälkeen en pysty olemaan kuivin silmin. Paras ja henkilökohtaisin lahjani! En ole tiennytkään miten paljon merkitsen hänelle!
- supi76
Sain mieheltäni tajuttoman kauniin kultaisen ranneketjun. Terv. VM -52.
- katoppasvaan
Näkeeköhän kukaan muu tässä viestissä mitään ristiriitaista?
- yopollo
katoppasvaan kirjoitti:
Näkeeköhän kukaan muu tässä viestissä mitään ristiriitaista?
katson tuota kirjoittajan profiilia.
- Pirre*
huima ilahduin kun tyttäreni, joulupäivänä meillä jouluateriaa syödessään sanoi, että "äidin tekemää ruokaa ei voita mikkää", arvootta kai miten mie halasin häntä.., hän on minun lahjani tänäänkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647